Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam ze mam zamiar zakupic skaner w cenie do 300zł a nie interesowalem sie tematyka skanerow tak wiec jestem zielony jezeli chodzi o ich zaawansowane specyfikacje

Mysle ze USB to standard wiec czekam na opinie uzytkownikow skanerow w tym przedziale cenowym.

Dodam ze ide go kupowac w poniedzialek okolo 16:00

Czekam na propozycje...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Firmy ktore produkuja dore skanery to sa Epson, Canon i HP. Szczegolnie Epson jest dobry. W 300zl zakresie cenowym to nie ma chyba wiele skanerow do wybrania. Nie masz raczej co mazyc o USB2.0. To sa drogie skanery. Z tego co wiem to mozesz sobie kupic gdzies za $300 ten skaner

http://consumer.usa.canon.com/scanners/csn...670u/index.html

Przecietny skaner. Dobry do uzytku domowego. Mam Canona sam i jestem zadowolony.

http://www.epson.com/cgi-bin/Store/Product...tegory=Scanners

Epsony sa bardzo fajne. Czesto sa typowane na najlepsze skanery w swojej klasie. Mialem do czynienia z Epsonem i szybko skanuja. Canony nie sa az tak szybkie ale szybkosc chyba nie jest tak wazna w uzytku domowym.

http://products.hp-at-home.com/products/de...&prodnum=Q2957A

HP sa bardzo popularne i dobre skanery.

Ja bym kupil albo Canona (bardzo cienkie i ladne) albo Epsona (szybkie)

Co do jakosci skanow to nie widzialem wiekszych roznic pomiedzy EPSONem, Canonem i Hp.

[/img]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzieki stary!

Ale ja mieszkam w polsce i tutaj ekstremalnie trudno jest dorwac skanery epsona lub canona. Chociaz przyznam całkiem ładne te Canony.

Wezme pod uwage HP.

Czekam na dalsze ptopozycje...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja bym brał coś z Plusteka - P12, PT12, U12B, U16B; chociaż chyba brałbym AGFA E20 lub E25 - ładnie wygladające dobre skanery......Bardzo rozsądnym wyborem wydaje sie być jak już kolega nadmienił BENQ/ACER S2W 3300 - naprawde ekstra skaner.......

Udostępnij tę odpowiedź