Skocz do zawartości
maciekh

SHADERS ERROR ? sterowniki?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam notebooka acer travelmate 290 oto specyfikacja:

Technologia mobilna Intel® Centrino™

Procesor Mobile Intel® Pentium® M z 1024KB L2 cache i technologią Enhanced Intel® SpeedStep®

Chipset Intel® 855GM z 400MHz FSB

Łączność bezprzowodowa: zintegrowana bezprzewodowa karta sieciowa Intel® PRO/Wireless 2100

 

Dysk twardy Ultra ATA/100

 

Pamięć RAM Standardowo DDR-266 SDRAM, możliwość rozbudowy do 2048MB - dwa gniazda soDIMM

 

Wbudowane napędy Gniazda Acer MediaBay do modułów: napęd combo DVD-CDRW lub DVD-RW

 

Wyświetlacz i grafika 15.0" XGA TFT LCD, rozdzielczość 1024 x 768, 16.7 miliona kolorów

Zintegrowana grafika 3D AGP z technologią DVMT i pamięcią do 64 MB VRAM

Jednoczesna obsługa wyświetlacza LCD oraz monitora zewnętrznego

Funkcja DualView™

MPEG-2/DVD

Spełnia normę ISO 13406-2 w klasie II

 

Multimedia System audio z dwoma głośnikami

Zgodny z S-Sound

 

Zabezpieczenia Gniazdo zamka Kensington lock

Hasła zabezpieczające BIOS (użytkownik i administrator)

 

Wymiary i waga 334 (szer) x 277 (gł) x 32 (wys) mm

2.84 kg

 

Wyposażenie sieciowe i komunikacyjne Karta sieicowa 10/100Mbpst Fast Ethernet; funkcja Wake-on-LAN

Faks/modem 56K ITU V.92; funkcja Wake-on-Ring

Łączność bezprzewodowa: zintegrowana karta Intel® PRO/Wireless 2100 802.11b

 

Moj problem wyglada nastepujaco: otoz jak chce wlaczyc gre wyskakuje error ze nie mam jakis vertex and pixel shaders min ver 1.1, mysle ze potrzebuje jakis dobrych sterownikow kore oszukaja ta gre zeby poszlo moze bez tych shaderow albo jkakos tak, sprzet mam mysle wystarczajacy a tu taki blad i nie wiem co zrobic, prosze o pomoc, prosze pisac na maila szerryf@o2.pl lub na gg:1196021, dziekuje za pomoc z gory, pozdrawiam[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zintegrowana grafika 3D AGP z technologią DVMT i pamięcią do 64 MB VRAM

 

Oto i przyczyna. Grafika nie spełnia standardu DirectX8.0. Oznacza to że zaimplementowane w nim fukcje Vertex Shader 1.4 i Pixel

Shared 1.4 (ew. 1.1) nie uaktywnią się na twojej karcie.

Powód ? Brak sprzętowej obsługi obu technik. No niestety, musisz

się uzbroić w jakąś grafike Mobile pod DitrectX9. No niestety, ale

Notebooki zawsze były na uboczu środowiska 3D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety Maćku, ale gry, które wykorzystują efekty PixelShader

wymagają procesora zdolnego do pracy w środowisku DirectX8/9.

Tak to już jest. Notebook to bardzo fajna sparwa, ale nawet te

najsilniejsze nie dają rady w najnowszych grach. No cóż, tu

ważną rolę odgrywa zasilanie, a jak wiadomo voltowanie 150

tranzystorów nie jest rzecza łatwą (z czego spory procent leci

własnie na PS i VS).

 

Nic się nie da zrobić. Sporo gier po prostu Ci nie wejdzie.

Przykro mi to mówic, ale taka jest prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...