postal1 Opublikowano 9 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2004 witam przejde od razu do rzeczy bo net mi zaraz pewnie padnie ;/ od ponad dwóch tygodni dokladnie kilka minut (czasem 2 czasem 7) po 24 siada mi połączenie! mrygają mi wszystkie lampki w modemie - potem tylko ta od netu - potem znowu wszystkie - potem wszystkie oprócz tej od netu ! juz widziałem różne kombinacje... chodzi o to ze jak już padnie - to nie działa tak do 8.00 - czasem nawet do 15.00... jak już działa to rwie połączenie - pingi mam w cs`sie skaczące : 20ms - 300ms - 20ms - 500ms i tak na okrągło ! czasami jest ok ale to widze że coraz z czasem sie chyba pogarsza ! interweniowałem w tej sprawie poprzez pomoc techniczną chello - ale przysłali mi serwis który jedyne co zrobił to "przepiął mnie wyżej" (cokolwiek to znaczy) szperając coś na klatce schodowej - powiedzieli że jeśli sie dalej bedzie to powtarzać to wtedy dzwonić do serwisu! teoria technika brzmi : "mozliwe ze ktos cos kombinuje z siecią - podpina sie na lewo albo coś skoro to sie dzieje po 24 pare minut" - z mojej strony to raczej by było dziwne bo kablówka działa a qmpel z bloku obok na identycznym modemie nie ma zadnych problemów - dlatego podejrzewam że to modem ale nie mam pewności - i tu prośba do was :) wbiłem na strone mojego modemu i spisałem informacje z loga oraz strony diagnostycznej - ale szczerze nie mam pojecia o co chodzi - nie łapie praktycznie niczego ! dlatego prosba do was - spróbujcie mi cos z tych informacji powiedziec - nie mam pojecia czy to coś da ale może ! prosba jest o to abyście mi powiedzieli o każdej rzeczy jaka według was jest nie w porządku ! potrzebuje argumentów aby zerwać z nimi umowę jeżleli sie okażę ze modem ok tylko siec nawala ! nie mam zamiaru płacić abonamentu za cos takiego - wtedy przerzucam sie na neo ! z góry thx za wszelką pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiex Opublikowano 11 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2004 no coz... troszke Ci powiem, ze powinni z sygnalem pomieszac... SNR - Signal To Noise Ratio - Stosunek sygnalu do szumu (na ile sygnal jest 'glosniejszy' od szumu) - 30Db to ciut slabo i to moze powodowac rozlaczanie i pogorszenia pracy modemu. Received Signal Strenght - sila sygnalu przychodzacego - -5dBmV do +10dBmV to jest wartosc akceptowalna ale powel level (ten po prawej stronie) jest ciut niski i powinien miec okolo 45-55dBmV - masz troszke za slaby sygnal powracajacy i to moze pogarszac transmisje. Microreflections maja z tego co sie orientuje chyba zwiazek z SNR i jak skacze, to nie jest fajnie... a jesli o logi chodzi, to modem mial klopoty z pobraniem oprogramowania i otrzymal zly plik konfiguracyjny, ale to raczej nie powinno Cie interesowac, poza tym mogl miec problemy z zalogowaniem sie poprzez slaby sygnal, albo poprzez niewlasciwa czestotliwosc pracy, ale skoro sie zalogowal, to w koncu otrzymal prawidlowa czestotliwosc i prawidlowy plik konfiguracyjny. pozdrawiam ;) tyle moge Ci powiedziec z logow i z tego co piszesz - ogolnie - fatalne warunki na sieci i moga one takie problemy powodowac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
postal1 Opublikowano 12 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2004 thx wielki - cos sie chociaz dowiedzialem :) teraz mam prosbe - w jaki sposob (tak po lopatowemu) to reklamowac ! bo jak dzwonilem do chello to mi powiedzial ze znowu serwis wysle - ja mowie ze byli i ze powiedzieli ze z ich strony sie juz nic nie da zrobic ! on mi na to ze w momencie jak dzwonie to nie ma sygnalu wiec nic nie moze zrobic... O_O mowie mu ze jak nie ma to chyba cos nie tak, a on ze i tak wysle serwis ale juz byli i jak wychodzili to dzialalo... ja mowie : musieliby przyjsc o 24 i naprawiac zeby miec pewnosc ze nie bedzie dzialalo a oni naprawią... ogólnie jakiś tłumok odebrał ostry ;/ JA mu musialem powiedziec zeby technicy wzieli inny modem bo to moze jego wina, ze moze zle interpretuje sygnal - on mi na to ze ok - zaznaczy to w zgloszeniu... co za czlowiek... dlatego nastepnym razem jezeli i ci nie pomogą to musze jakos sprecyzowac sam (bo im jakos niespieszno) co jest nie tak ! wnerwia mnie to bo juz od 2tyg to sie dzieje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiex Opublikowano 13 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2004 no to jest niestety klopot... ja bym im po prostu trul tylek, zadal wymiany modemu, robil raban, ze net mi nie dziala, i dazyl do tego, zeby diagnozowali modem od swojej strony bardzo dokladnie (MUSZA miec do tego odpowiednie narzedzia) zwlaszcza w momencie, gdy Ci sie rozlacza. Jesli parametry sieci sa prawdziwe, to wymiana modemu moze niewiele pomoc. Ja bym przede wszystkim probowal pogadac z kims bardziej kompetentnym niz czlowiek na biurze obslugi, ktory moze miec raczej mgliste pojecie o dzialaniu sieci (moze wizyta w biurze i prosba rozmowy z jakims jajoglowym technikiem albo cos takiego?) powodzenia ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
postal1 Opublikowano 15 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2004 no i juz po sprawie - byl technik, najpierw podlączył jakies takie dziwne urządzonko ktore mu powiedzialo ze sygnal jest az za mocny, potem wymienil mi modem na motorole - to byla definitywnie wina modemu - jak tylko technik podlaczyl motorole to od razu modem sie zalogowal (moj nie chcial) ! poza tym technik wlazl na jakas tam strone serwisową chello gdzie znalazl informacje o tym ze sygnal jest ok, tylko ta wartosc RSS jest za duza ! założył mi filtr na kabel od kablówki, potem doszedł do wniosku ze filtr jest jeszcze nie ten co potrzeba wiec wymienił go na jeszcze inny - i juz bylo ok! wszystkie wartosci mialy w nawiasie dopiske (OK) wiec podejrzewam ze bedzie spox :) mam nadzieje ze ten modem nie spartoli sie tak szybko jak ten thomson w kazdym badz razie thx za pomoc krzysiex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...