Bubusiek Opublikowano 13 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2004 Możliwe, że temat mojego postu wyda się niektórym śmieszny, gdyż jestem początkującym overclockerem, ale chciałem zapytać czy na tej płycie, którą posiadam da się podkręcić mojego Athlona 2000xp? Gdy zwiększam częstotliwość z 133 choćby na 135 pokazuje się błąd, że mojego procesora nie da się przestawić na taką częstotliwość i komputer wraca do standardowych 133MHz. Czy to wina biosu czy procesora? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[hS.4f] Logan Opublikowano 13 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2004 a zworke na pewno masz na 133? bo jak masz na 100 to w biosie mozesz miec ustawione 133 ale wyzej juz nie pojedizesz. pozatym mozliwe ze jest to dziurawe fsb ktorego nie wlacyzsz i tyle sprawsz 136. i nic tu wiecej nie pisz bo juz jest wielki topic o asrocku, pisz tam. a moderator niech to pozamyka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wheelerfan Opublikowano 15 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2004 Możliwe, że temat mojego postu wyda się niektórym śmieszny, gdyż jestem początkującym overclockerem, ale chciałem zapytać czy na tej płycie, którą posiadam da się podkręcić mojego Athlona 2000xp? Gdy zwiększam częstotliwość z 133 choćby na 135 pokazuje się błąd, że mojego procesora nie da się przestawić na taką częstotliwość i komputer wraca do standardowych 133MHz. Czy to wina biosu czy procesora?Mam ten procesor i mam tą płytę na rezerwie. Była w użyciu i chodziła na 11 X 167. Znajdź w instrukcji, gdzie jest zworka od FSB i przestaw ją na 166. Po tym powinno chulać OK, choć generalnie nie jest to najlepsza płyta do podkręcania. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...