Agentlos Opublikowano 26 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2004 Mam pytanie dotyczące ustawinia portów w windowsie krok po kroków. Od razu powiem że nie znam sie na tym i nie wim NIC o portach. Kolega powiedział że to o nie chodził, ale nie chciało mu sie tłumaczyć. Mianowicie chodzi o to ze: 1. Kiedy chcę z bratem oraz kolegami pograć np. w NFSU przez internet to kiedy ja założę server tomojego brata rozłącza i nie może grać ze mną i kolegą. Sytuacja jest podobna jeśli ktoś z internety załozy server a ja się dołącze i mój brat, to jego wywala a ja mogę grać (on ma internet przepuszczany przez mój komputer). 2. W E-mule'u kiedy ja jestem podłączony to wszsytkie servery (nie ważne na jaki kliknie) jest pełen. Moje pytanie brzmi: Czy da się tak zrobić w systemie lub gdziekolwiem (nie znam się na tym) abyśmy jednocześnie mogli kożystać z E'Mule'a oraz razem grać u NFSU przez internet. Domyslam sie ze chodzi o identyczne IP lecz takze słyszałem ze da sie jakoś zrobic aby pogodzić obie te sprawy. Napiszcie jak najszybciej!! Naiszcie czy to jest wykonalne bo ja tylko tak słyszałem i wcałe nie mam do tego pewności, lecz jesnem nastawiony optymistycznie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onio2 Opublikowano 26 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2004 Wyłacz firewalle (ten windowsowski też w narzędziach administracyjnych> usługi) !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agentlos Opublikowano 26 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2004 Chyba mnie zle zrozumiałeś. Firewall nie ma na to wpływu. Jak mam wyłaczonego to też ni można łaczyć się w NFSU i E-Mule'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...