Skocz do zawartości
forester

WC made by forester :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!!!

Na stronce http://forest.h4c.pl/wc/index.html umieściłem foty mojego pierwszego w życiu dzieła pod tytułem WC :) Wszelkie opinie/pytania/zażalenia mile widziane.

WC jest w trakcie tworzenia a ja jestem początkujący, więc zanim polecą "fakeny" :wink: weźcie to pod uwage :).Priorytetem jest cisza, wydajność mniej ważna. Narazie w budzie panuje mały bajzel, ale myśle że wkrótce będzie lepiej.Zresztą komp stoi pod biórkiem, okna nie przewiduje więc wygląd ma drugorzędne znaczenie.

A teraz troche techniki :)

Procek: Athlon XP 2000+

Blok - Spider Extreme

Pompka - Atman At-305

Nagrzewnica - Kadet

Rezerwuar - EasyClick

Węże - 12/16

Wentyle - 4szt. 80x80 -wyciągają powietrze z budy przez nagrzewnice

Wentyle będą zmienione na jeden cichy 120x120, ponieważ obecne nie były dobrym wyborem.

Co do temperatur, to narazie moge podać na chwile obecną bez obciążenia po 4 h pracy, wentyle puszczone na ok 5V:

Powietrze ok 23 stopni

Woda 31-32 stopnie

Proc (odczyt z płyty) 42 stopnie

Procesor w czasie startu miał 39 stopni więc temperatura podniosła się nieznacznie.

Co sądzicie o tych wynikach??? czy to dobre temperatury??? nie powinno być troche mniej ???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie najgorzej to wyglada :) ale jednego Ci nie daruje (masz szczescie, ze sam sie przyznalem ;]) , to bajzel z kablami - wez to jakos uporzadkuj...

Sprawa druga, to wyciaganie powietrza z nagrzewnicy; czy te 4 wentyle robia to przez te otworki na dachu

(http://forest.h4c.pl/wc/slides/widok%20og%...a%20bude-1.html)? jesli tak, to sa strasznie "zdlawione", a co za tym idzie slabiej odprowadzaja cieplo z nagrzewnicy...

pytanie ostatnie: co Ci daje ta otulina na rezerwuarze? wyciszenie?

Ogolnie niezle; no i co wazne upchnoles wszystko w budzie, masz u mnie + :wink:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi