Colin30 Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Witam serdecznie, postanowiłem zakupić nowy komputer o takiej konfiguracji : Intel Core i5-4670K Asus Radeon R9 270X DCII TOP 2GB DDR5 256bit (1120/5600) (R9270X-DC2T-2GD5) MSI Z87-G43 /intel Z87, LGA 1150 Crucial 8GB (2x4GB) 1600MHz Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 XFX Core 550W 120mm 80+ Kingston SSDNow KC300 120GB Po wgraniu systemu i sterowników napotkałem na problem : Sterownik ekranu przestał odpowiadać ale odzyskał sprawność Sterownik ekranu AMD driver przestał odpowiadać, ale odzyskał sprawność. Przeszukałem tematy w internecie, ale rozwiązania mojego problemu nie znalazłem. Próbowałem wgrywać różne sterowniki, ale na każdych dzieje się podobnie. Dodawałem też wpis do rejestru zgodnie ze wskazówką ze strony Microsoftu. Komunikat potrafi wyskoczyć podczas normalnej pracy na komputerze (przeglądanie stron etc). Grając w gry prędzej czy później pojawia się nagle czarne tło i jedyne co można zrobić to zrzucić grę do paska (alt + tab) i zamknąć przez menadżer procesów. Prosiłbym o poradę co z tym fantem zrobić ponieważ wykosztowałem się, a komputer nie spełnia podstawowych swoich funkcji. Przyszedł w piątek więc we wtorek musiałbym podjąć decyzję o ewentualnej reklamacji. Chyba, że uda się problem rozwiązać wspólnymi siłami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaijitsu Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Wszystkie części nowe? Ja takie coś miałem bardzo dawno temu i winny był zasilacz. Karty graficznej również nie należy wykluczać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin30 Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Właśnie wszystko nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aurora Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Kiedyż miałem podobne problemy, ale to było dawno z Radeonem 9600 pro 128m /128bit miał problemy ze stabilna pracą i wyskakiwanie takich komunikatów.Na dodatek nie mogłem normalnie sterowników zainstalować.Wyczułem ze karta uszkodzona i sprzedałem do serwisu komp za 50zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonusso3 Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Temperatury jakie? Sterowniki najnowsze (czy bety)? Spróbuj ręcznie obniżyć zegar na rdzeniu do 1000MHz i przeleć go Furmarkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregu Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Prawdopodobnie karta jest walnięta i nic z tym nie zrobisz. Pozostaje jeszcze upewnić się w kompie innego użytkownika ją zainstalować i jak się potwierdzi,te same objawy, oddać badziewie. Skoro pada nawet przy przeglądaniu stron to nie od przegrzewania się ale prawdopodobnie od uszkodzonego kontrolera napięć pamięci lub gpu. A na to żadne sterowniki nie pomogą. Może też być tak że się gryzie z płytą...ale to powinieneś przynajmniej jeden podobny temat wyszukać w google...skoro nic nie znalazłeś to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin30 Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Bonusso3 puściłem FurMark-a jeszcze na standardowym taktowaniu i wygląda to następująco : http://naforum.zapodaj.net/images/98425bc6da7a.png Sterowniki to już jak wspominałem miałem różne: beta i najnowsze i z płyty i na wszystkich podobne objawy. Gregu o płycie gdzieś przewinęła mi się informacja, że aktualizacja biosu rozwiązywała problem z portem PCI Express. Tylko nie chcę za bardzo grzebać bo jak zdecyduję się na zwrot to nie wiem czy nie będzie problemu. Wysnuć chyba z tego można, że nie zależy to od obciążenia bo na zwykłej przeglądarce potrafi się wyłożyć (zapomniałem dodać - wtedy obraz na chwile przygasa), a na obciążeniu furmarkiem ani drgnął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin30 Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Zrobiłem taki mały test i przełożyłem tą kartę do komputera z płytą MSI 870-G45, a do tego komputera włożyłem kartę graficzną z tamtego tj. Asus Radeon HD6770. O dziwo ten zestaw jak i tamten idzie teraz bez zarzutu. Co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonusso3 Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Masz coś skopane w systemie, ot co. Reinstaluj sterowniki (ale z włożonym tym R9). Sterowniki to już jak wspominałem miałem różne: beta i najnowsze i z płyty i na wszystkich podobne objawy. http://www.brightsideofnews.com/news/2012/4/4/guide-how-to-completely-uninstall-amd-graphics-drivers.aspx?pageid=0 Edytowane 6 Stycznia 2014 przez Bonusso3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2014 Aktualizacja biosu płyty głównej to pierwsza rzecz, którą powinieneś zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAX_ Napisano 8 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2014 Mam to samo z radkiem 6850. Komunikaty "sterownik ekranu przestał odpowiadać" + czarny ekran i zawieszania sie gier. W niektórych pomaga alt+tab i obraz wraca inne zawieszają się na amen. Nowy 3DMark też się czasem wysypuje. Raz można grać kilka godzin i jest ok innym razem co kilkanascie minut się wysypuje. Ja straciłem nerwy karta poleciała do serwisu. Sterów przetestowałem naście wersji, nic w kompie do testów nie było kręcone, bios płyty najnowszy, testy pamięci i CPU przechodzi bez problemu, furmark tez się nie wysypuje. Ostatnio przy okazji zmiany na SSD poleciał też nowy system Win 7 z najnowszymi sterami i wszystkimi aktualizacjami. Zero poprawy teraz czekam na info z serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...