Skocz do zawartości

KAX_

Stały użytkownik
  • Zawartość

    3728
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    100

KAX_ wygrał w ostatnim dniu 31 Styczeń

KAX_ ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1404 Fap, fap, fap.

O KAX_

  • Ranga
    Uczestnik

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

7348 wyświetleń profilu
  1. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    Naprawiłem, szczególnie jeśli chodzi o Pirelli i Valvoline :D
  2. KAX_

    Bitcoin to najniebezpieczniejszy projekt

    Kupiłem i dostałem do niej ori fakturę od koparkowicza. W lutym zapłacił za nią 1300zł ja odkupiłem za 500zł. Pytanie do speców czy jeden RX570 zdołał na siebie zarobić nie kradnąc prądu od sąsiada? :D
  3. KAX_

    Jaką markę oleju wybrać?

    A co ten test ma do jakosci oleju? W ogóle nie odzwierciedla warunków panujących w silniku. Najlepiej w tych smiesznych testach wypadl olej przekladniowy to może by przekladniowke do silnika zalać? Testowanie olejów w taki sposób to jak by opony samochodowe testować montując na tacze.
  4. KAX_

    Bitcoin to najniebezpieczniejszy projekt

    Jeszcze we wrześniu obstawiałeś 14K USD za BTC na koniec roku, a teraz obstawiasz 2,5K USD? Jak to szybo sie te "prognozy" zmieniają :D Wsparłem dzisiaj jednego nieszczęśnika 5stówami na nowe majtki kupując od niego Radeona wiec aktualnie kurs jest mi totalnie obojętny :D
  5. KAX_

    Bitcoin to najniebezpieczniejszy projekt

    Dobrze, ze jeszcze nie kupilem grafiki za pare dni będzie można Radeona wymienić na nieosrane gacie :D
  6. KAX_

    Bitcoin to najniebezpieczniejszy projekt

    Jak kupiłeś to właśnie jesteś kolejne 500$ w plecy :D
  7. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    Delfaj jest dobry jak ktoś robi różne marki jak ktoś ma konkretne auto to nie ma podejścia do dedykowanego sprzętu. Dla mnie i tak nr jeden do tej pory jest soft do fiatów zwany multiecuscan za 50ojro. Kupujesz do tego ELMa lub KKL (najlepiej oba) na allegro za parę złoty i opierdalasz wszystko co potrzeba. Dobre tłumaczenie, najbardziej przejrzysty interfejs jakiego używałem. Bo są mądrzy i zawczasu wpisują w instrukcje użytkownika zużycie oleju na poziomie litra na 1000KM, a później cyk próba olejowa i wychodzi jedynie pół litra i kasują Cię za wykonanie bezzasadnej próby olejowej :D
  8. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    No to faktycznie psuje się na potęgę.... Auto potrafili naprawić tylko Pan nie chciał wymiany silnika, a całego auta dlatego trwały przepychanki :)
  9. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    Zwykłe pewnie nawet poniżej 8 nie zejdzie :D Od tych kamarów i eMek już bym wolał Giulie Q bo i wygodna na codzien i da rade na torze, a nie trąci tandetą :D
  10. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    Nie wiem w ile te kamaro robi ring ale dla porównania Japonski heczbek 7 minuty 43,8s Bemka M4 7 minut 52s Francuski heczbek 7 minut 54,36s Sekundowe różnice na ponad 20 kilometrowym torze :lol:
  11. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    Chyba tylko Fiat i VAG są tak rozgryzione, ze kupisz soft z interfejsem legalnie za 3 stówki i wszystko opierdzielisz. Do pozostałych albo ori albo lewe klony serwisowych interfejsów od chinczyków.
  12. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    To nie tyle zależy od interfejsu co od programu. Jeśli program jest dedykowany do danej marki to ma w swojej bazie wszystkie kody błędu i wtedy wyświetli błąd powiązany z danym kodem. Dla przykładu w Alfie elm327 z dedykowanym softem pod fiaty zrobisz wszystko z łącznie z dopisywaniem nowych modułów, połączysz się z modułem ECU, body computerem, klimą, zegarami no ze wszystkim. W Reno tym samym interfejsem możesz se co najwyżej kasować błedy i to tylko ECU bo z żadnym innym modułem się nie połączy, a do dlatego, ze nikt jeszcze nie napisał dedykowanego softu po Renaulta obsługującego elm327 tylko trzeba korzystać z jakiś uniwersalnych badziewi. Za to patalogia januszy diagnostyków w ogóle mnie nie dziwi ale jak ktoś wydał 300zł na chinską podróbę interfejsu to nie można od niego wymagać, że chinczyk dorzucił mu szkolenie w gratisie. Większość diagnostyki w Polsce to odczytanie błędów i skasowanie, ewentualnie wymiana części na chybił trafił na podstawie opisu błędu. Rzadko spotkasz kogoś kto poza odczytaniem błędu zrobi logi dynamiczne i na tej podstawie zdiagnozuje auto.
  13. KAX_

    Codzienność za kierownicą

    Spawa się bo to pewnie stop magnezu, aluminium i cynku w tym sek, ze w zależności od udziału składników stopowych spawa się to chujowo lub bardziej chujowo :D
  14. KAX_

    Opony zimowe

    Etykiety EU odpuść są gówno warte, a dlaczego to wystarczy przeczytać w jakich warunkach mozna testowac opony podpowiem, ze zimówki mozna testowac w dosc sporych widełkach temperatur dodatnich, a producent sam sobie wybiera temperaturę testu byle się w tych widelkach mieściła.
  15. KAX_

    Opony zimowe

    Z tym oponowym "premium" to chyba tak samo jak w samochodach bo często klasą średnia wcale nie wypada gorzej niż premiumy za worki zlota. Przyklad Kleber Kristal HP3 w tym roku dwukrotnie na podium i raz tuż za. Do zwyklego dupowozu szedlbym właśnie w tym kierunku.
×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.