-
Content Count
3733 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
104
KAX_ last won the day on September 9 2020
KAX_ had the most liked content!
Community Reputation
1417 Fap, fap, fap.About KAX_
-
Rank
Uczestnik
Contact Methods
-
Strona WWW
http://
-
GG
0
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Mi by sie nie chcialo z tyloma agentami rozmawiać więc od kilku lat korzystam z jednego. Aktualnie 6 stów za 5 litrow płacę.
-
Też takie tam z orlenu żeby zachować równowagę w przyrodzie
-
W tym przypadku kompletnie nie masz racji. Poganianie kogoś kto na 70 jedzie i tak więcej niż powinien to jest drogowa patologia, a nie prawda. Uprzedzam, ze zdarza mi się też czasem jechać mniej przepisowo ale nigdy mi nie przyszło do głowy, żeby poganiać tych co jadą zgodnie z przepisami aby przyspieszyli do tylu ile ja aktualnie chce sobie jechać. Jedyne co mnie irytuje to zwalnianie przed fotoradarem do 50 gdzie jest ograniczenie 70/90. Jest niedaleko mnie fotoradar na krajówce, z jednej strony ograniczenie 70 (od tej strony pstryka fotki) od drugiej strony jest 90. Z obu stron większość
-
Czekacie czekajcie bo czegoś tu nie rozumiem to maniakalny powinien przyśpieszyć ponad limit bo jaśnie Pan z 40 tonowego zestawu się spieszy? Bo nie wyrobi do pauzy? Bo mu spali więcej jak po końcu ograniczenia będzie musiał przyspieszyć? Poważnie? Tu nie jest mowa o blokowaniu do 70 na 90tce tylko o "blokowaniu" do 85 na 70tce. Też wielokrotnie zauważyłem szczególnie na krajówkach w terenie zabudowanym, ze jak zwolnisz poniżej 90 to momentalnie masz jakiś 40 tonowy zestaw, który najchętniej cała Polskę by przejechał na tempomacie bo ograniczenia ich nie dotyczą.
-
Ile kilometrów zrobiłeś ta Zetką? :)
-
Naprawiłem, szczególnie jeśli chodzi o Pirelli i Valvoline :D
-
A co ten test ma do jakosci oleju? W ogóle nie odzwierciedla warunków panujących w silniku. Najlepiej w tych smiesznych testach wypadl olej przekladniowy to może by przekladniowke do silnika zalać? Testowanie olejów w taki sposób to jak by opony samochodowe testować montując na tacze.
-
Delfaj jest dobry jak ktoś robi różne marki jak ktoś ma konkretne auto to nie ma podejścia do dedykowanego sprzętu. Dla mnie i tak nr jeden do tej pory jest soft do fiatów zwany multiecuscan za 50ojro. Kupujesz do tego ELMa lub KKL (najlepiej oba) na allegro za parę złoty i opierdalasz wszystko co potrzeba. Dobre tłumaczenie, najbardziej przejrzysty interfejs jakiego używałem. Bo są mądrzy i zawczasu wpisują w instrukcje użytkownika zużycie oleju na poziomie litra na 1000KM, a później cyk próba olejowa i wychodzi jedynie pół litra i kasują Cię za wykonanie bezzasadnej próby olej
-
No to faktycznie psuje się na potęgę.... Auto potrafili naprawić tylko Pan nie chciał wymiany silnika, a całego auta dlatego trwały przepychanki :)
-
Zwykłe pewnie nawet poniżej 8 nie zejdzie :D Od tych kamarów i eMek już bym wolał Giulie Q bo i wygodna na codzien i da rade na torze, a nie trąci tandetą :D
-
Nie wiem w ile te kamaro robi ring ale dla porównania Japonski heczbek 7 minuty 43,8s Bemka M4 7 minut 52s Francuski heczbek 7 minut 54,36s Sekundowe różnice na ponad 20 kilometrowym torze :lol:
-
Chyba tylko Fiat i VAG są tak rozgryzione, ze kupisz soft z interfejsem legalnie za 3 stówki i wszystko opierdzielisz. Do pozostałych albo ori albo lewe klony serwisowych interfejsów od chinczyków.
-
To nie tyle zależy od interfejsu co od programu. Jeśli program jest dedykowany do danej marki to ma w swojej bazie wszystkie kody błędu i wtedy wyświetli błąd powiązany z danym kodem. Dla przykładu w Alfie elm327 z dedykowanym softem pod fiaty zrobisz wszystko z łącznie z dopisywaniem nowych modułów, połączysz się z modułem ECU, body computerem, klimą, zegarami no ze wszystkim. W Reno tym samym interfejsem możesz se co najwyżej kasować błedy i to tylko ECU bo z żadnym innym modułem się nie połączy, a do dlatego, ze nikt jeszcze nie napisał dedykowanego softu po Renaulta obsługującego elm327 ty
-
Spawa się bo to pewnie stop magnezu, aluminium i cynku w tym sek, ze w zależności od udziału składników stopowych spawa się to chujowo lub bardziej chujowo :D
-
Etykiety EU odpuść są gówno warte, a dlaczego to wystarczy przeczytać w jakich warunkach mozna testowac opony podpowiem, ze zimówki mozna testowac w dosc sporych widełkach temperatur dodatnich, a producent sam sobie wybiera temperaturę testu byle się w tych widelkach mieściła.