Skocz do zawartości
greku1410

Zestaw za 3000 (dla zielonego)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem totalnie zielony w składaniu komputerów, gdyż zawsze używałem laptopów, jednak postanowiłem spróbować ze stacjonarką.

 

Zależy mi żeby komputer miał możliwość rozbudowy, dlatego wybrałem płytę główną z 4gniazdami na RAM, niestety przekracza on mój założony budżet na komputer jednak świat się nie zawali jak nie wypiję w tym miesiącu flaszki ze szwagrem, więc te 3000 nie jest obligatoryjne.

 

udało mi się złożyć coś takiego: http://www.morele.net/inventory/info/LgoKLB/

 

Jak wspominałem znam się tyle co zobaczyłem testów na YouTube, proszę o pomoc, gdyż nie wiem czy nie brakuje mi czegoś, ewentualnie na czym da się urwać trochę a na czym nie oszczędzać.

 

Będę potrzebował jeszcze jakieś kable dokupić, czy wszystko jest już w zestawie?

Ewentualnie czy bez tej karty sieciowej co jest dołożona będę miał internet czy nie?

Czy nie przesadziłem z procesorem w stosunku do karty graficznej i spokojnie można wziąć gorszy?

 

Proszę o rady i wyrozumiałość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie kable powinny być w zestawie.

Ogólnie zestaw ok.

Co bym zmienił, to pamięci RAM. Balisticsy mają CL16. Co prawda ceny poszły w górę, ale zazwyczaj niewiele drożej były jakieś 3000Mhz CL15, które na 2400 spokojnie chodzą na CL12.

Jak się nie znasz, to polecam Corsairy, bo mają gotowe profile na różne częstotliwości, a np. w takich G.Skill trzeba ręcznie obniżać CL.

 

Zasilacz o 100zł tańszy nie będzie mieć Golda, ale spokojnie starczy.

Popatrz na testy, być może RX470 by ci wystarczył?

 

Karty Wifi nie potrzebujesz, jeśli możesz doprowadzić kabel sieciowy, co gorąco polecam.

Edytowane przez maker3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będziesz podłączał do kompa internet po kablu? Jeśli tak, to możesz odpuścić kartę sieciową WiFi.