anthem Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 (edytowane) Witam! Szukałem i nic wartościowego nie znalazłem. W sprawach drut-modowania jestem początkujący ale nie mając większej gotówki jestem zmuszony odblokować mnożnik aby FSB poszło na 200 MHz. Proszę forumowiczów o jakieś namiary, najlepiej ze screenami co i jak połączyć żebym mógł zmniejszyć mnożnik z defaultowego 13,5 do 11 x 200 FSB. Pozdrawiam Edytowane 2 Maja 2005 przez anthem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witgit Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=126352&hl= Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrowisko Opublikowano 2 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2005 Witam! Szukałem i nic wartościowego nie znalazłem. W sprawach drut-modowania jestem początkujący ale nie mając większej gotówki jestem zmuszony odblokować mnożnik aby FSB poszło na 200 MHz. Proszę forumowiczów o jakieś namiary, najlepiej ze screenami co i jak połączyć żebym mógł zmniejszyć mnożnik z defaultowego 13,5 do 11 x 200 FSB. Pozdrawiam 1421026[/snapback] A twój procek da rade??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anthem Opublikowano 2 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2005 Da radę, mnożnik ma odblokowany tylko drut-moda trzeba zrobić :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lzep Opublikowano 2 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2005 No to drutuj - powodzenia ( a szukałeś kiepsko bo było na Forum ! ). http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...532&hl=drut-mod Pozdr. :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...