scWojtek Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2008 (edytowane) Cześć Mam mały problem chcę kupić nowy komputer lecz nie znam się zabardzo na zasilaczach i obudowach ... potrzebna mi mała pomoc .... Ma ktoś ...lub wie który z tych zasilaczy jest lepszy ?? Chieftec CFT-850-14C (można dostać już za 430zł ) Thermaltake ToughPower 850W - W0131 (cena 569zł ) Na pierwszy rzut oka ich parametry wydają się identyczne ... Istotny jest dlamnie ich poziom hałasu ... nie moge zabardzo znaleść który znich jest cichszy.... Różnica w ich cenie to tylko firma ? Na Chieftec jest 24Miesiace GW. a na Thermaltake tylko 12M. Do Gigabyte GA-EX38-DQ6 Intel Core2 Duo E8400 3,00GHz (S775) tray Crucial Ballistix 8500 (1066MHz) 4x1GB Thermalright Ultra-120 eXtreme 2x Noctua 120mm NF-P12-1300/LUB/ 2x SilverStone wentylator FM122B 120 x 32 mm na dzień dzisiejszy Radeon 3870 X2 ( możliwość dokupienia drugiej takiej samej ) lub w przyszłości zmiane na nową serwie 4000 ) oczywiście w CrossFireX Będzie. No i obudowa ( Tu niemam zielonego pojęcia co wybrać w tej obudowie też jakieś wentylatorki wywiewne ...się przydadzą ) Thermalright HR-05 SLI Chipset ( do tego może jakiś wentylatorek ) TEMAT MOŻNA ZAMKNĄĆ WYBÓR PADŁ NA CHIEFTEC Edytowane 10 Kwietnia 2008 przez scWojtek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonzus Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Podaj konfiguracje sprzetu jaki chcesz kupic,po co ci taka elektrownia? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scWojtek Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Podaj konfiguracje sprzetu jaki chcesz kupic,po co ci taka elektrownia? :P Config dopisany.... A 850Wat na przyszłość/ciowe rozwiązania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...