Jump to content

tomass

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About tomass

  • Rank
    Newbie
  1. No wiec Arctic Silver 5 mnie zawiodla.. Wczesniej mialem jakas taka biala dolaczona byla do wentylatora Spire, usunalem tamta dokladnie, zrobilem gluta AS5 mniej wiecej cos takiego: (obrazek ze strony www.arcticsilver.com), nastepnie polozylem wentylator, przymocowalem, wlaczam kompa, windows, speed fan -> temp powoli doszla do 43.. (z poprzednia pasta 44..), wlaczam Q3, po 7 minutach mialem juz 57* ..... i taka temperatura utrzymywala sie. Na poprzedniej pascie po 15 minutach w Q3 temp dochodzila do 54 stopni i taka sie utrzymywala caly czas. Kurde bylem taki pelen nadziei co do tej pasty a tu klops :(... I co wy na to? Dodam jeszcze ze bude mam caly czas otwarta, w pokoju jest ok 24*.
  2. Co sadzicie o tym coolerze? Mial ktos z was z nim do czynienia? ;) Nadaje sie do chlodzenia A64? Jest w miare cichy? Tylko drogi z lekka jest...... :| Koles w sklepie mi go doradzal odradzajac jednoczesnie Pentagramy :>. Jaralem sie wczesniej na QVC 120 ale pewnie by mi sie w budzie nie zmiescil (fotka).
  3. Ma ktos plyte Gigabyte GA-K8NS z zamontowanym Pentagramem QVC 120? Nie wiem czy mi sie zmiesci, obudowe mam jakas ModeCom GeoPC (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7262) watpie czy ktos jeszcze taka ma :P Wiec moze na oko ktos oceni ;) Sorry za marna jakosc. Te kable pod wentylatorem na procku przeniose gdzies nizej wiec jedynym ograniczeniem jest zasilacz u gory i grafa na dole :P (ups i jeszcze ram po prawej...). Ten wentylek ktory teraz siedzi na procku to Spire KestrelLing II CF708B3 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8540) wymiary jego to 77 x 68 x 40 mm. Moze ktos ma takie sprawne oko i oceni czy wcisne tam QVC 120? :P :D Nie chce kupowac w ciemno..
  4. Wybieramy najlepszy wentylator dla A64 :) (mam nadzieje ze nie bylo takiego tematu :P) Czekam na opinie posiadaczy A64, sam musze skolowac jakies porzadne chlodzenie bo mi sie cos procek latwo grzeje.
  5. No dobra to chyba będę musiał tamtą zdrapać czy co :P. Jaka pasta jest najlepsza? Aha no i co z tą temperaturą, ile A64 wytrzymuje? ;) -- update ok dzieki za rady po swietach kupie dobra paste i zrobie jak radzicie :]
  6. Hmm no ale ponad 60 stopni po 5 minutach Q3 :/. Boje sie sprawdzac co bedzie po dluzszej grze w cokolwiek innego :|.. To ile ten procesor wytrzymuje :| i jak wygląda temperatura tego proca u ciebie bo widzę, że też masz A64? to jak jest dobrze? :>
  7. Witam! Wczoraj wymieniłem płytę główną (Gigabyte GA-K8NS nForce3), procka (Athlon64 3000+ socket 754) z zasilaczem (Spire KestrelLing II CF708B3), dokładnie to jest to ten "zestaw" -> http://sklep.komputronik.pl/bundel.php?id=14300. W komplecie wentylatorem na procka była pasta, zrobilem nia krzyżyk na procku i założyłem wentylator. Po uruchomieniu wszedłem do biosa wczytałem optymalna konf. i zerknąłem na temp proca. Ku mojemu zdziwieniu zaczeła dosyć szybko rosnąć z 25 - 57 stopni (nie wiem do ilu by doszło dalej, bo zrobiłem reset ;)). Po instalacji Windy program SpeedFan wskazuje temperaturę w okolicach 44-46 stopni. Włączyłem Q3, pograłem może z 5 czy 10 minut i temperatura zaczeła przekraczać 60 stopni.. Spękałem trochę i wyłączyłem szybko i temp cały czas utrzymuje się w granicach 44-46*. Co on się tak kurde grzeje? To chyba nie jest normalne, dodam że wcześniej miałem Athlona XP 2400+ na Chaintech Summit 7VJL1 i tam też temperatura trzymała się wysoko, ok 50* podczas grania ale nie przekroczyła nigdy 60*..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.