Skocz do zawartości

Qbus_b

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Qbus_b's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Chciałbym mieć możliwość zdalnego włączania i wyłączania komputera poprzez sieć LAN. Jak się to robi? Komputer który ma być włączony posiada płytę główną Soltek 63AV+ i funkcję WUOL oraz ma zainstalowany system Win XP a komputer który ma włączać to laptop z zainstalowanym Win ME. Proszę o porady i jakieś instrukcje.
  2. A czy mógł by ktoś podać linki do tych samodzielnie robionych heat pipe?
  3. Tak ta płyta ma wlutowanego Durona 1200 ale O/C mnie wogóle nie intersuje chciałbym tylko bezstresowo na tej maszynie parocwać :(. A co z tym biosem dlaczego nie można go zmienić ? Na stronie ECS jest kilka wersji BIOS-u 1.3 ; 5.1 ; 5.2A ; 7,5A i 7.5C. Zmieniał już może ktoś bios na tej płycie? Prosze o porade, którą wersję wybrać ?
  4. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem płyty głównej ECS K7SOM+ 1800. Chciałbym z niej cokolwiek wykrzesać żeby chociaż do pracy biurowej się nadawała. Lecz niestety płyta jest odporna na moje zabiegi :(. Instalowałem windowsa XP i 98 i na obydwu systemach się często zawiesza (wyrzuca błędy lub nie wyłącza). Próbowałem już wielu sterowników do tej płyty i ciągle nic. Próbowałem też zmienić bios na nowszy za pomocą różnych Flasherów (awdflash, winflash, aminf341) i niestety nie da rady załadować nowego biosu. Wyskakuje komunikat o tym ze rozmiar pliku jest nie prawidłowy. Bios wersja 7.5C pobrałem z oficjalnej strony ECS. Moje pytanie czy można coś na to wszystko zaradzić i czy zmiana biosu cokolwiek pomoże? Co robię nie tak że tego biosu się nie da załadować? Może wersja 7.5C biosu nie pasuje do tej płyty?
  5. Poprzeglądaj Allegro albo Sklepy i napewno cos ciekwaego znajdziesz. Większość ludzi i tak poleci ci Arctic Cooligna np takiego: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=44821314. A ja od siebie polecam tego Qolteca: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45323621 bardzo dobrze sie sprawuje i jest przede wszystkim bardzo cichy.
  6. Ostatnio koleżanka mnie poprosiła żebym zajrzał co z jej kompem się dzieje (ciągłe resety i bluescreeny).Zaznaczę że komputer był kupiony w sieci hipermarketów Auchan. Po wstępnych oględzinach i czytaniu tego forum stwierdziłem ze to musi być zasilacz. Spytałem dlaczego komputer nie był oddany na gwarancje. Odpowiedź: był ale zawsze wracał w takim samym stanie raz tylko wymienili płytę główną J na gorszą (ludzie kupujcie w marketach). Rozkręciłem maszynę wyciągam zasilacz, szok :blink: takiego szajsu nigdzie nie widziałem to nie był nawet codegen jakiś noname o mocy 300 W a na tabliczce małym drukiem napisane 160 W mocy realnej śmiech na sali :lol: z ciekawości go rozkręciłem, (lekki jak piórko) radiatory mikroskopijne szkoda w ogóle opowiadać, aż dziw bierze ze maszyna ciągła już tak od dłuższego czasu :rolleyes: . Ludzie kupili w hipermarkecie bo myśleli ze promocja to obniżenie ceny bez spadku jakości. A do tego serwis jakiego w żadnym sklepie nie widziałem. PO PROSTU ŻENADA !!!! Taka jest mentalność ludzi i długo się to nie zmieni w naszym kraju :cry: . Obecnie wszystko pięknie śmiga z ModeComem 350 GTF (kupiony za radą użytkowników z forum :) ) który nie kosztował majątku.
  7. Jaki zasilacz polecilibyście tak do 100 zł. Priorytetem dla mnie nie jest cisza tylko stabilność. Poprzedni zasilacz powodował ciągłe resety komputera (Celeron 2 Ghz, 256 Mb RAM, dysk i nagrywarka - niezbyt wymagający zestaw). Może jedne z tych: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9592 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12152 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=41687977 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42392024 Prosze o porade gdyż nie znam sie na tym i nie chce sie drugi raz na jakies badziewie nabrac ani tez przepłacać :). Może jakies inne propozycje
  8. miałem bardzo podobny problem z tym że u mnie śrubki poprzekrecane były w obudowie ( znajomy użył wkrętarki do śrubek :mur: ) i poprostu przegintowałem to wiekszym gwintownikiem maszynowym (rozmiar 4) i wstaiłem zwykłe śrubki o tym romiarze i jest super :wink:
  9. Po rozebraniu obudowy paluszka, znaczy zdjęciu zewnętrznej kolorowej warstwy jest pod spodem kolejna warstwa wystarczy wyjąc trzpień i zdjąć te metalowe kapsle, uciąć to co zostało tak na wysokości 7mm oraz wydłubać zawartość ze środka (ale ostrzegam ostrożnie z tym bo łatwo uszkodzić ja zniszczyłem 3 baterie :oops: ) no i wyczyścić papierem. Ale potem pojawia się kolejny problem. Mianowicie mój przełącznik impulsowy, mimo iż identyczny jak te na zdjęciu, jest nie rozbieralny w środku jest inaczej zrobiony, i niestety się zniszczył :sad:
  10. Skąd wziąłeś ten aluminiowy kapselek do przycisku power/reset, da się go gdzieś kupić ?
  11. Nie wiem jaka to jest tarczka ale może spróbuj poprostu zmienić kierunek obortu wiertarki wtedy śrubka sie będzie dokręcać. Jeśli będzie ciąć to po kłopocie :)
  12. Wyciąga powietrze z obudowy jak jest odwrotnie włożony (i tak nie chce robic bo się zużywa za szybko) to są jakieś stare zasilacze coś na wzór optimusa
  13. Mam proste pytanko jestem świeżym użytkownikiem tego forum i nie udało mi sie niestety nic znależć w archiwum na ten temat. Chodzi mi o to czy da sie zmienić kierunek obortu wentylatora, nie wchodzi tutaj w grę odwrócenie fizyczne wentylatora bo wentylatory ślizgowe mają to do siebie, że nie lubią pracować w pozycji poziomej łopatkami w dół zaraz się coś w nich przeciera i zaczynają strasznie hałasować a po pewnym czasie odmawiają współpracy. A zależy mi na tym by ten wentylator (92 mm) w zasilaczu wyciągał powietrze znad procesora. Wiem że nie wchodzi w grę proste odwrócenie zasilania, próbowałem przelutować diode w przeciwnym kierunku lub zewrzec te dwa styki, ale niestety nie pomaga. Czy jest jakis sposób? Może jedynym wyjściem jest kupić wentylator z łożyskami kulkowymi. Czy takie sie nie zużywają w tej pozycji tak jak ślizgowe ? Jaki wentylator 92mm polecacie? chodzi mi o ciszę a nie skutecznośc (ten zasilacz ma 230 W) no i w miarę rozsądną cenę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...