Jump to content

Maniakalny

Stały użytkownik
  • Posts

    3123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Everything posted by Maniakalny

  1. jak cos to mam juz sposob jesli cokolowiek chce zrobic a czego sam nie zrobie (płytki/dach/brama itp) ogloszenie na facebooku na spotted lub na grupie ogloszeniowej - natychmiast mam 10 ofert i goscie licytują sie w komentarzach mozna zrobic odsiew januszy poprzez fraze - ze place po robocie jesli dobrze zrobiona, zaliczkowcom dziękuje, wycena free i krotki termin
  2. jest jakis sposob zeby po NIE przyjeciu mandatu odjechac w miare szybko? przeciez to jest jakas parodia - 40minut wypisywali jakies druczki, bo przeciez trzezwosc to 30sekund do tego jeszcze na przesluchanie wzywaja, dramat
  3. mam 3 dni i juz 800km 😉 takze teraz troche wiecej jezdze
  4. szukam bramy przesuwnej - dzwonie do 3 firm - sprzedaja nie montują - olx - moje miasto - gosc robi automatyke ale nie montuje, da mi numer do speca - spec mowi ze ok maja bramy i zamontują, ale pyta czy mam przeciwwage (wtedy nie wiedzialem WTF), mowie ze nie, aha to oni nie robią robot betonowych wiec musi pan zrobic to najpierw, daje numer do innego speca - inny spec - nie ma czasu teraz na takie rzeczy :E
  5. rok temu było drozej, bo nawet samemu montując wychodził zwrot 4-5lat na takich panelach, aktuanie wychodzi wiecej, a 2 lata temu natomat za 10kwp krzyczeli 43-50k
  6. Za 24500zł BRUTTO znalazlem kompletny zestaw 10kWp do montazu na gruncie i to na panelach 450W (22sztuki), przy panelach 335/365W wychodzi troche taniej - oczywiscie nawet jak montujemy sami dotacja 5000 obowiązuje bez problemu wiec wychodzi 20k, doliczajac elektryka i dlugi kabel bo u mnie instalacja bedzie 60metrow od domu, to na gotowo zaplace 22000zł taka instalacja wyprodukuje lekko 10000kwh rocznie - co daje oszczednosc na pradzie 6400zł - (swietokrzyskie PGE - tak mam 1kWh za 64 grosze) 3,5roku zwrot w idealnych warunkach zuzywania nadwyzki na bieząco - 4,5 roku jesli zuzyje 1:1 ale z odkupywaniem energi (20%) jak na moje sie oplaca, bo aktualnie grzeje w domu koparkami i nadwyze i tak mam
  7. klimatyzator dostalem za free z rozbiorki kiedys tam, jak robilem w chlodnictwie - z tego co pamietam na 50-70metrow kw był wiec da rade na parterze co do paneli bede na wiosne cos brał ale patrzylem wczoraj i moc 11,2kWp moge miec z: 28paneli- 400W - 14500zł 40 paneli 280W - 10000zł
  8. ja montuje sam bo mam dachy w zła strone, wiec zmuszony jestem zrobic to na gruncie - 10kwp robione na gotowoe przez firme to 34-36k minus 5k dotacji to daje 29-31k pln - ja policzylem i max maxow wyjdzie mnie 24k, a mozliwe ze nawet mniej do tego jeszcze niewiem czy 10 czy 15kWp instalowac
  9. 14 miesiecy na swoim nic poza koszeniem nie trzeba robic w 2021 bedzie fotowoltaika, i dwie klimy na grzanie wiec piec ekogroszkowy chyba wywale całkiem
  10. raz jechalem na trasie a potem działke kosiłem to na sluchawkach mozna bylo se gadac ? 350z 3.5L 520zł (link4) astra 1998 1.6 420zł (hestia)
  11. jak to jest ubezpieczneie OC sie konczy - dzwoniło do mnie 4 agentow - ceny 620-640-670zł wchodze na porównywarki - to samo najtansza oferta 612zł przed chwila mialem telefon od agenta u mnie we wiosce i ktorego bralem rok temu stacjonarnie - 520zł ? rok temu dla porownania u agenta 570zł było, a na porownywarkach bardzo podobnie było (tzn 560-590) ale byłem juz oplacac jedno auto i nie chciao mi sie dla 10zł rzezbic EDIT no dzwonią jeszcze raz z porownywarek (dzis 3 telefony) jeden odebralem i bylem ciekaw co zaproponują 660zł - moge rabat 50żł jak mam inne auto ? co i tak wychodzi stówe drozej - dziwne to
  12. dlatego jest w cudzysłowiu a dosadniej kolo przod, amortyzator przod i tył, korba, wolnobieg, lancuch, kierownica, siodełko, przerzutka ? ostatnio w krk zrobilem trase z huty do rynku (9km) calkiem bez pradu w dodatku w upale 30*C i jeszcze mialem opone z tyłu enduro - wyprzedzalem wszsytkich i nawet ruszaem pierwszy mimo duzego przełozenia (48/16)
  13. do miasta na szybkie dojazdy nie ma nic lepszego - Nawet z kierownica 740mm szerokosci zmiescisz sie wszedzie i w godzinach szczytu lecisz srednio 50kmh gdzie auto ma wtedy srednia kolo 25
  14. mozesz poszukac po frazach: falcon v2, evspark, kariwa, cyklonebike mozna zakupic gotowca jak i kupic czesci i samemu wszystko zlozyc (robocizna sporo kosztuje wiec polecam to drugie)
  15. "rower" elektryczny zasieg 70-250km waga 54kg szybkie ładowanie w 1h vmax 80kmh 0-80kmh - 7s
  16. takie tam na orlenie - moj ten zielony ?
  17. Maniakalny

    Diablo II

    diablo 2 4K 60FPS niestety tak sie grac nie da, jest to poprostu nagrane w widescreenie 1060x600, upskalowane do 4K i wygładzone przez AI
  18. łapcie ściąge, przyda sie w pozniejszych misjach ile trzeba czego na wybudowanie konkretnej budowli
  19. ale zloz drugi pc obok i tak graj, bo na poczatku fajnie sie buduje a potem stagnacja, i glownie czekasz na ulepszenie rycerzy zeby mozna bylo zaatakowac ogolnie w misjach 1-6 albo 1-7 wystarczalo przejmowac te małe strażnice - i jak komputer został tylko z zamkiem - poddawał sie niestety w 8 misji juz tak prosto nie ma bo ja mam caly swiat a przeciwnik (zostal 1 z 2) ma tylko zamek i nawet nie ma pola zadnego gdzie moze cokolwiek budowac a i tak sie nie poddal - w wykresach ma 70% przewagi (miecze) wiec moze dlatego - chociaz atakuje od 1,5h to z 70 spadlo mu na 50 wiec moze to wygram jakos
  20. tez tak macie ze brakuje węgla non stop? jedna kopalnia złota lub granitu wytwarza tyle tego badziewia ze starczyloby na 5 misji, kopania zelaza moze juz troche mniej ale majac 2 moze 3 mam 280 grudek zelaza, kopalni wegla mam non stop 5-6 od poczatku gry i stan węgla 0 - non stop brakuje
  21. zrob benchmarki czy wydajnosc jest podobna jak quada, gdzies widzialem ze CZASAMi wydajnosc bez modbiosu nie byla taka sama jak zwyklego quada ale to pojedyncze przypadki
  22. raczej to nie wersja, bo wczesniej dzialalo, i juz prawie mialem misje wygrana, zostalo zdobyc ost zamek i tyle i cos nie halo - zostawilem gre na pare godzin i nie wytworzyli sie nowi - platnerz ma full stock stali bez wegla, a ten co robi stal z zelaza i wegla ma full wegla a nie ma rudy - mimo ze kazdego surowca po 300 w zamku :/ PS jesli przejme straznice gdzies daleko oplaca sie wogole ją trzymac czy odrazu palić? bo tak to żołnierz przynajmniej jeden zmarnowany siedzi EDIT zagralem od nowa i wygralem w 3-3,5h - ale dziwne i tak jest to ze np rybacy łowią caly czas, a np kamieniarz przestal pracowac mimo ze kamienie byly na moim terenie i blisko niego
  23. tom - wlasnie kombinowalem w tych plikach ale rozdzielczosc nic nie zmienia - jedynie wyjscie to zmiana skalowania na wyzsze (niestety w full screenie u mnie niedziala bo mam monitor 5K (2x displayport) i czasami w takich aplikacjach starszych są chece, nietylko dosowskich PS a odnosnie samej rozgrywki tez mam w sumie zagwostke - jak bylem maly to gralem w tą gre i wydala mi sie mega trudna (potrafilem przejsc 1 misje, na 2 tez dobrze zarlo ale potem zdychalo, no ale bylem maly i glupi - teraz znowu gram i dalej jestem głupi - co prawda na 5 misji ale sie zacialem (jestem na koncowce) ale problem jest taki ze nic sie nie dzieje - tzn na poczatku zrobilem kopalnie wszystkiego - i mam wszystko co potrzeba, a z zamku nic nie wynoszą - nikt wogole nic prawie nie nosi - jedynie rybak łowi ryby, swiniopas wypasa i rolnik cos tam kosi żołnierze sie nie produkują - mieczy i tarczy praktycznie nikt nie robi, zelaza na stal nie przerabiaja mimo ze w zamku mam wszyskitego po 100 a nawet wiecej kamieniarz mimo domku i kamieni dookoła nie wychodzi z domu, jak zaczalem budowac kilka budynkow to budowiniczowie klepią, w niekotrych przypadkach powstal szkielet lub pol szkieletu budynku i tyle - dalej nic sie nie dzieje mimo ze drewno/kamien WTF?
  24. Ktoś gra jeszcze? Ja po 20 latach stwierdzilem ze zagram, odpalam ze zintegrowanego DOSBOX-a - gra dziala super, ale jest pare problemow. - jak wylaczyc dźwięki? w ustawieniach jest MUSIC tylko i da sie dac na 0 ale dzwieki otoczenia zostaja :/, irytuje mnie to bardzo - da sie moze zwiekszyc rozmiar okna grając windowed? jak gram na vga to jest prawie na caly monitor, jak daje svga to niedosc ze robi sie mniejsze okno to jeszcze elementy sie pomniejszaja wiec 4x mniej widac niz na normalnym vga - czy da sie jakos przyspieszyc gre? (zmiana cykli w dosboxie sprawila ze menu zaczelo dzialac szybciej ale sama gra chyba nie)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.