Jump to content

aiding

Stały użytkownik
  • Posts

    107
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    578078

Profile Information

  • Skąd
    Szczecinek

aiding's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. U mnie pamietam szlo do 350 i wlasnie na tej wielkosci mi resetowal, wiecej nie szlo niestety :/
  2. Witam, Orientujecie sie moze czy zaradzili cos moze juz na te resetowanie ustawien OC ? i ciągłe Dual Booty ? Wiem, ze pewnego czasu mi to dokuczalo i nie podkrecalem a teraz znowu mnie wzielo i czy moze z ktoryms biosem to zalatali ? Orientujecie sie ?
  3. Ta płyta nie wiedząc czemu tak ma. Jestem akurat w jej posiadaniu. Może i stabilna ale do podkrecania - badziew jakich mało. Jak podkrecisz, kilka resetow i wraca ci na standard :/ A Ci z Gigabyta wydaja nowe biosy po to żeby były, które zreszta i tak nic nie poprawiaja. :mad:
  4. Orientuje sie ktos za pomoca jakiegos taniego urzadzonak zrobic tak aby podlaczyc jeszcze dwa urzadzenia na ATA ? brakuje mi tego drugiego kontrolera :(
  5. Ja przy 2,8 GHz mam 32-35 w idlu a w stresie 50-55 na BOX'ie :) Wiec mysle, ze masz ok.
  6. Ja tez sie martwie tym resetowaniem. Wczoraj zlozylem caly zestaw zadowolony podkrecilem E2140 do 2,8 GHz i gdy czasami daje uruchom ponownie windowsa to poburczy i znowu mam 1,6 GHz i ustawil mI Disabled w Tweakerze, Co robic ?
  7. na czym to polega ? ze w ogole go nie bede mogl podkrecic czy co ?
  8. Jaki procek ? E2140. jaki najlepiej kupic ? Ja planuję w Apollo za 201 zl..
  9. Jak myslicie, da sie wycisnac 375 MHz na E2140 ? co mi daje 3,0 GHZ na tym mobo ?
  10. Cześć, jako że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o podkręcanie tuż po zmianie zasilacza z Feela II na Amacroxa 450 chcialem coś niecoś wydusić z mojego komputera. Mógłby mi ktoś krok po kroku opisać jak podkręcić procesor ? Mam taki jak w sigu, czy w ogole da sie podkrecic ? Z góry dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam
  11. Zaden fon, chodzi tutaj o ogol dla wszystkich telów
  12. Milem tam konto kilka razy. Wszystko ok. można nawet współdzielić bez problemu konto z innymi, tzn. zrobić zrzutkę :]
  13. Mam tuner Pinnacle 100i i nie wiem czym odbierac. Probowalem dScalerem ale tan dzwiek mi nie chodzi. Znacie jakiś inny program ??
  14. Risotto na patelnie jest ok :D
×
×
  • Create New...