Wczorajsza odpowiedz UKE na moją skarge
"Szanowny Panie!
Dziękuję za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że otrzymane pismo przekazałam do Departamentu Rynku Detalicznego Komunikacji Elektronicznej, który zajmie się przedstawioną sprawą."
Dzisiejsza odpowiedz Netii na moją skarge.
Szanowny Panie,
Serdecznie dziękujemy za Pana korespondencję przekazaną nam elektronicznie w dniu 19.03.2007r. Z treści przesłanej korespondencji wynika, że nie ma Pan możliwości korzystania z usługi Net24. Po otrzymaniu kodów aktywacyjnych z Telekomunikacji Polskiej (dalej TP) i wykreowaniu na platformie IT konta, został zgłoszony przez Pana problem z załogowaniem się do sieci. Po próbach ustalenia przyczyny nieprawidłowości i wyeliminowaniu błędu po stronie Netia S.A., zostało przekazane zgłoszenie do TP, celem weryfikacji i usunięcia nieprawidłowości. W chwili obecnej usterka jest w trakcie usuwania. Po jej wyeliminowaniu nasi technicy niezwłocznie skontaktują się z Panem informując o prawidłowym jej działaniu. Bardzo prosimy o cierpliwość.
W imieniu firmy Netia S.A. pragniemy Pana szczerze przeprosić za przejściowy brak możliwości korzystania z usługi stałego dostępu do Internetu od momentu wyłączenia usługi przez TP do chwili jej aktywacji w naszej sieci. Zawarliśmy z Panem umowę w dobrej wierze, mając nadzieję że podjęte przez nas w niej zobowiązanie zostanie zrealizowane tak, aby nie odczuł Pan faktu, iż dokonała zmiany Operatora świadczącego usługi. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Z poważaniem,
Netia S.A.
Wygląda na to że Netia nie wypowiedziala mi umowy chciaż mam błąd 680. MAm nadzieje że to naprawią w tym tyg.. tak jak zapewniają w mailu. Odziwo Netia odpowiedziala mi na Maila po niecałych 24h.