Skocz do zawartości

ryperos

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ryperos

  • Urodziny 09/08/1988

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    4200721

Profile Information

  • Skąd
    Pomorze

ryperos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam to samo co Ty ;/ nic tylko dzwonić i czekać............ale [ciach!]a na co !! :mur:
  2. Wczorajsza odpowiedz UKE na moją skarge "Szanowny Panie! Dziękuję za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że otrzymane pismo przekazałam do Departamentu Rynku Detalicznego Komunikacji Elektronicznej, który zajmie się przedstawioną sprawą." Dzisiejsza odpowiedz Netii na moją skarge. Szanowny Panie, Serdecznie dziękujemy za Pana korespondencję przekazaną nam elektronicznie w dniu 19.03.2007r. Z treści przesłanej korespondencji wynika, że nie ma Pan możliwości korzystania z usługi Net24. Po otrzymaniu kodów aktywacyjnych z Telekomunikacji Polskiej (dalej TP) i wykreowaniu na platformie IT konta, został zgłoszony przez Pana problem z załogowaniem się do sieci. Po próbach ustalenia przyczyny nieprawidłowości i wyeliminowaniu błędu po stronie Netia S.A., zostało przekazane zgłoszenie do TP, celem weryfikacji i usunięcia nieprawidłowości. W chwili obecnej usterka jest w trakcie usuwania. Po jej wyeliminowaniu nasi technicy niezwłocznie skontaktują się z Panem informując o prawidłowym jej działaniu. Bardzo prosimy o cierpliwość. W imieniu firmy Netia S.A. pragniemy Pana szczerze przeprosić za przejściowy brak możliwości korzystania z usługi stałego dostępu do Internetu od momentu wyłączenia usługi przez TP do chwili jej aktywacji w naszej sieci. Zawarliśmy z Panem umowę w dobrej wierze, mając nadzieję że podjęte przez nas w niej zobowiązanie zostanie zrealizowane tak, aby nie odczuł Pan faktu, iż dokonała zmiany Operatora świadczącego usługi. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności. Z poważaniem, Netia S.A. Wygląda na to że Netia nie wypowiedziala mi umowy chciaż mam błąd 680. MAm nadzieje że to naprawią w tym tyg.. tak jak zapewniają w mailu. Odziwo Netia odpowiedziala mi na Maila po niecałych 24h.
  3. Po ilu dniach od wysłania maila Ci odpisali??
  4. [ciach!]a pisalem do UKE dwa razy i nic ;/
  5. Wielkie dzięki ;) może to pomoże..
  6. Za bardzo nie wiem jak to sformułować ^^ żeby czasem czegoś nie pokręcić ;)
  7. Andyn na jaki adres mailowy mam napisać do UKE?? Mam dalej błąd 680 ;/ .
  8. A u mnie 680 ;/ A u mnie 680 ;/
  9. no ja też z Pomorskiego ;) ale nadal błąd 680 ;/
  10. Mam ten sam kurewski błąd czekam aż naprawią ale chyba się zaczekam ;/
  11. Ja dalej błąd 680 ;/ i nie moge się dodzwonić na tą infolinie, ŻENADA !!!!
  12. A może to być wina tego że nie mam Service Paka 2?? wyczytałem w ulotce że zalecany jest.
  13. Kurde wywala mi cały czas błąd 680 !!!! O co w tym biega??, cały czas mruga dioda od ADSL. Co z tym zrobić?
  14. To super, tylko wtedy jakie mam <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> sterowniki z jakiej płytki skorzystać z Netii czy Neostrady? Czy to nie ma różnicy z jakiej płyty zainstaluje sterowniki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...