Skocz do zawartości

mastersit

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mastersit

  • Urodziny 08/14/1982

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    2355433

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

mastersit's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Mojego notebooka zakupiłem w USA i własnie dlatego jutro wybieram się po fachową pomoc w tej sprawie, bo wysyłając go tam napisałem, że towar reklamuję, a skoro dzwoniąc pózniej do firmy Blasc i pytając czy reklamacja została przyjęta nieświadoma pewnie tego co mówi pani powiedziała że tak i że czekają obecnie na nową matryce dla mojego komputera (lipa tylko, że nie mam tego na piśmie ale prawo konsumenckie mówi także ze jeśli w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia nie otrzymamy pisemnej odpowiedzi na nasze pytanie to reklamacja taka jest przyjęta. A skoro tak to muszą stosować się do terminów jakie daje Ustawa Konsumencka!!! Ciekaw jestem tylko czy moge tą ustawę konsumencką stosować na komputer zakupiony w USA (mam też roczną gwarancję międzynarodową). Pamietajcie też, że gwarancja to tylko chwyt marketingowy, a wy godząc się na nią tracicie podstawowe prawa. ZAWSZE reklamujcie towar! I tak: na rzeczy ruchome a taką jest notebook obowiązuje 2 LATA reklamacji. Serwis ma 14 dni roboczych na naprawienie usterki i tylko trzy razy ów przedmiot może być naprawiany, pózniej macie prawo zażądać nowego, a w ostateczności zwrotu pieniędzy, ale o tym czy dostaniemy kase decyduje producent, czy sprzedający zależy gdzie przedkładamy reklamacje.
  2. Witam, Mam taki sam problem, mojego notebooka Aspire 5002WLMi oddałem do serwisu Blasc 07.02.2006r do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi tzn. tylko moje telefony i e-maile do tej firmy powodują, że coś wiem na temat tej naprawy. Padła mi matryca, a pani przy telefonie do dziś dnia informuje mnie że mój status to czekają na części. Po dośc ostrej dzisiaj rozmowie z panią otrzymałem od niej telefon do jej przełożonego (mam nadzieję że bedzie to ktoś bardziej doinformowany, dzis się nie dodzwoniłem, ale jak próbowalem byla już 16.15 więc pewnie już skończył pracę). Jutro wybieram się na konsultację do pewnego pana który wykłada u mnie na uczelni prawo konsumenckie zaczerpnąc fachowych informacji, bo mam zamiar skierowac tą sprawę do Sądu Konsumenckiego. Kolega Kurek może i ma racje, ale z tego co wiem to, to oni maja 14 dni roboczych na naprawę, jeśli sie nie wywiążą to masz prawo zażądać nowego sprzętu. Prawo konsumenta chroni jego interesów, a nie interesów serwisu i jasno mówi o terminach. Telefon do pana przełożonego: końcówka 39 Jesli macie jakieś nr do Acer, to proszę o ich przesłanie na mastersit@tlen.pl Mam zamiar osobiscie wybrac się do firmy Acer w Warszawie i moją skromną osobą odwiedzić odpowiednie osoby bez wczesniejszego powiadomienia. Pozdrawiam
  3. Dzieki za odpowiedzi, jesli ktos moze to niech napisze ktory jest lepszy, ktory ma wieksze mozliwosci Acer ma 1GB RAMu, Turion 64 i slaba grafike. HP ma Athlona 64, Radeona 200 i 512 RAMu I jesli ktos sie dobrze zna to niech mi wyjasni o co chodzi z tymi: ExpressCard/54 slot, oraz jaki jeszcze maja te laptopy mozliwosci i ciekawe bajery tzn. polski opis wszystkich ciekawych podzespolow. Pozdrawiam
  4. Mam maly problem i zwracam sie do was o pomoc z wybraniem laptopa. Interesuje mnie kazda wasza opinia na temat tych laptopow, a takze firm ktore je wypuscily tzn. prblemy z nimi, gwarancja itd. A oto i one: 1. HP Pavilion ZV6130 http://www.circuitcity.com/ssm/HP-Pavilion...roductDetail.do 2. Acer Aspire 5002WLMI http://www.circuitcity.com/ssm/Acer-Aspire...roductDetail.do Bedzie potrzebny do pracy w programach cad/cam, ale glownie jako komp do codziennej pracy tzn. ogladanie fimow, internet, moze jakies gierki, Kupuje go w usa wiec chcialbym zeby byl na czasie przez pewien okres czasu i byl zadowolony z niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...