Jump to content

chrzanek

Stały użytkownik
  • Posts

    106
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

chrzanek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. zasilacz powinien byc ok: corsair hx520W
  2. Witam, Mam problem ze sprzetem, najprawdopodobniej winny jest RAM. Konfiguracja: 2x1gb OCZ platinum asus p5k-e E8200 Geforce 8800GT Problem objawia sie kompletna zwiecha calego sprzetu szczegolnie podczas odpalania plikow mkv. Myslalem, ze to dysk (ktory notabene tez siada), ale wyglada na to ze nawet po reinstalacji na nowym dysku problem zostal. Problem pojawia sie tez na standardowych taktowaniach CPU (wczesniej procek byl krecony). Na timingach producenta (4-4-4-15) ustawionych manualnie w BIOS SuperPi zaczelo sie zwieszac wyrzucajac przerozne komunikaty niezaleznie od wrzuconego napiecia (ponizej 2.1V). Co dziwne po ustawieniu w BIOS timingow na auto wyskakuje 5-5-5-15 na 1.8V i na takiej konfiguracji zwieszania poki co nie zaobserwowalem. Co moze byc przyczyna, ze bios mi nie pozwala ustawic proponowanych timingow i czy warto probowac wysylac kosci na gwarancje? dzieki za pomoc
  3. Witam, Zalaczam zrzut SMART z mojego seagate'a. System bootuje sie z tego dysku. Od jakiegos czasu obserwuje dziwne zachowanie systemu, nagle spowolnienia w grach, totalne zwiechy podczas prob odtworzenia niektorych plikow (szczegolnie .mkv) i poki co wszystko wskazuje na wine dysku. Dysk jest jeszcze na gwarancji tak wiec chcialbym prosic o opinie czy Waszym zdaniem sa podstawy by go wyslac do seagate'a. Dzieki!
  4. ze strony midasa: "W tym tygodniu wjeżdżają do naszego magazynu głośniki serii Solo6c oraz Solo7c. Cena będzie oscylować w granicach 320zł za SOLO6c, oraz 450zł za SOLO7C. Są to sugerowane wartości, które jeszcze mogą ulec zmianie. Dokładne info będzie rozsyłane na adresy e-mail klientów, którzy zamówili w/w produkty." czyzby kolejne szoki cenowe?:D
  5. No i nowe ceny u Midasa: 6c - 320, 7c - 450 (!!!)... Jak uwazacie, warto doplacic dodatkowe ~70zl do pierwotnej ceny 6c?
  6. ja dostalem 2 maile. jeden z informacja o platnosci, drugi z informacja o zmianie stanu zamowienia na "oczekiwanie na dostawe". podpisane sa imieniem i nazwiskiem, nie widzialem tam informacji o tym ze jest to automatycznie wygenerowana wiadomosc, tak wiec mysle,ze moge oczekiwac, ze jest to oficjalna odpowiedz sklepu akceptujaca warunki transakcji. pytanie tylko w razie problemow kto sie bedzie sadzic o 300 zl (albo raczej o 60zl bo tyle mysle moglaby roznica wyniesc)
  7. nie jestem pewien, ale swego czasu czytalem ze jezeli sie dostanie potwierdzenie od obslugi sklepu (nie od automatycznego systemu) to jest to traktowane jako zawarcie umowy...ale glowy za to nie dam
  8. Mysle, ze raczej ciezko bedzie :) masa osob czeka na te glosniki...
  9. chrzanek

    Asus Xonar D2

    Rzeczywiscie spadly ostatnio, ale ja osobiscie z zakupu jestem bardzo zadowolony. Jakosc dzwieku w porownaniu z integra zdecydowanie lepsza (szczegolnie na Grado S60), zero problemow w grach, zero klopotow ze sterownikami. Jedno co mnie razi bo bylo to nawet w integrze to brak automatycznego wykrywania, ze podlaczane sa sluchawki, musze recznie w panelu przelaczac. Zna ktos z Was moze sposob na ominiecie tego?
  10. pytasz w temacie o solo, czemu polecaja solo... :) prawda taka,ze polecaja bo jak nie potrzebujesz koniecznie 5.1 to chyba najsensowniejsze rozwiazanie. zreszta mysle, ze jednak warto sie przekopac przez ten temat, co najmniej 20 ostatnich stron i wszystko bedzie jasne. ja tak zrobilem i wczoraj zamowilem dla siebie... a tak zeby nie bylo ze tylko narzekam: 7c za duze na biurko, 6c maja zdecydowanie wystarczajaca moc dla wiekszosci osob, 2.0 to duzo lepsze rozwiazanie od 2.1 ( kolumienki to crap), jezeli nastawienie jest na muzyke to tym bardziej...
  11. ----NIEAKTUALNE: http://forum.purepc.pl/Dyski-twarde-cdromy...RT-t240796.html <-- odpowiedz znalazlem Zakupilem dzisiaj barke 640gb, jedno co mnie zastanawia to wyniki SMART. Reallocated sectors nie ma, ale seek error rate rosnie praktycznie z kazdym refreshem. Z tego co widze po wynikach innych osob to wszystkie barki maja ten parametr dosc wysoko, ale moj WD5000AAKS ma 0 :S Pytanie czy powininem sie tym przejmowac?
  12. no to dolaczylem do grona szczesliwych posiadaczy 8800gt. zakupilem palita sonic (650/1900) za 770 zl. w miare dobra cena mysle. na dniach uruchomie kompa to zobaczymy jak sie bedzie sprawowac
  13. nie mowie ze noctue za 100 :) po prostu jak nie noctua to kupie cos z nizszej polki...(zakochalem sie w tym chlodzeniu :))
  14. Witam, Koncze wlasnie skladanie nowego kompa: E8400 (w drodze, obecnie jakis padaka P4) Asus P5k-e wifi 2x1gb ocz platinum rev.2 palit gf8800gt sonic corsair hx520 obudowa: chieftec lcx Obecnie do zamontowania gotowy lezy fander 120mm i 92mm. Ostatnim elementem jest chlodzenie na procka(w boxowe cos nie wierze). Celem jest cisza i wydajnosc, w miare mozliwosci za rozsadna cene, ale jako ze kompa zmieniam raz na kilka lat to dla czegos wydajnego jestem w stanie sie poswiecic. Planowalem Noctua NH-U12P, ale nie mam gwarancji czy wejdzie on do chiefteca (jest taki dziwny mechanizm zamka w obudowie i mam obawy ze przez to sie drzwi nie zamkna), czy ktos z Was moze ma podobny konfig lub probowal zamocowac to chlodzenie w lcx? Czy mozecie mi polecic jakies inne chlodzenie (idealnie w okolicach 100zl) Pozdrawiam
  15. dostepnosc e8400 za normalne pieniadze jest zenujaca :S w sklepach nie ma, na allegro porezerwowane. jak juz miala byc dostawa na srode to sie okazalo ze bedzie moze za tydzien. przygnebiajace jak komp stoi caly gotowy i tylko procka brak :S
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.