Skocz do zawartości

Panda

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Panda's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Panda

    Samsung Syncmaster 173p Plus

    miejsce zakupu nie ma tu znaczenia, raczej skopana partia, która trafiła do detalisty a za skopaną partię odpowiada producent a nie sklep Jestem conajmniej trzecim a nie pierwszym przypadkiem z powodu "cudów", inni kupili w tym samym miejscu, model z tej samej partii. I nie uogólniam na całą serię tylko na partię, to raczej Ty bezkrytycznie bronisz modelu. Chyba nie jesteś pracownikiem Samsunga :-) Co do zakupów w MM. Nie wydaje mi się, że kupują tam dlatego że mogą kupić odpadek, raczej z powodu niższych cen (oczywiście mam na myśli wybrane towary), łatwo dostępnych rat i takie tam...
  2. Panda

    Samsung Syncmaster 173p Plus

    Cześć, monitor Samsung Syncmaster 173P Plus posiadam od 8 dni i... szczerze NIE polecam. Po dwóch dniach już go reklamowałam (i nie tylko ja). Lewa część monitora jest (i była w tym reklamowanym) jaśniejsza, prawa ciemniejsza, czcionki migotają (!!!!!), w dokumencie tekstowym widać poziome pasy, na ciemej tapecie widać poza tym pionowe pasy szerokości 1,5 cm, ciągnące się na 3/7 ekranu. Dziś, po 8 dniach na drugim egzemplarzu na czarnej tapecnie pojawiły się ciągi kropeczek (pikseli) w kolorze fioletowo-granatowym. Dopiero gdy przejadę po nich okienkiem Windowsa, znikają... Znów wybiorę się z reklamacją :-( A Wy jak myślicie, jaka to może być przyczyna ww. objawów? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...