Jump to content

yahve

Stały użytkownik
  • Content Count

    725
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by yahve


  1. Roznica miedzy jakoscia obrazu po podlaczeniu przez dvi i dsub byla bardzo zauwazalna na wszystkich moniotrach, z ktorymi mialem do czynienia. Na Twoim miejscu nie bralbym za Chiny Ludowe monitora bez DVI.

     

    Tu masz test tego Acera.


  2. Ja wykorzystuje notebooka do takich wlasnie celow, pisanie tekstow i czasem jakis film do snu. Mam matryce 15,4" 1280*800 i pracuje sie na tym z tekstem przyzwoicie a wyzszosc szerokiego obrazu nad zwyklym przy ogladaniu filmow chyba nie podlega dyskusji. Ale rzeczywiscie skup sie na jakosci matrycy, moja nie jest najwyzszych lotow, zwlaszcza jesli chodzi o kolory. Przy ogladaniu dvd, zwlaszcza w nocy w ciemnym pomieszczeniu, wychodza wszystkie jej braki. Najlepiej przed zakupem przetestowac matryce (ale nie pod sklepowymi jarzeniowkami), zeby zobaczyc jaka jest naprawde.

     

    Do Visty oczywiscie 1 gb ramu potrzeba zeby ladnie chodzila, choc widze, ze dosc powszechnie spotyka sie notebooki z Vista i 512 mb... Nie daj sie wpakowac w cos takiego.

     

    Co do konkretnego modelu raczej nic nie poradze, bo nie jestem na czasie. Sam mam Acera i choc nie ma z nim najmniejszych klopotow, wielu uzytkownikow narzeka na jakosc swoich Acerow.


  3. Podobno fp91gp jest dobry ale ma 8ms. Nie lepiej wybrać 2ms?

    Jakie są różnice w grach między tymi czasami reakcji?

    Roznica jest wirtualno-marketingowa. Do niedawna mialem monitor z czasem reakcji opisanym jako 16 ms (iiyama E431S), teraz 2 ms (Samsung 226BW). Ani na jednym ani na drugim nie ma zauwazalnego moim okiem smuzenia w grach, jedyna roznica jest taka, ze pare lat temu gdy kupowalem poprzedni monitor, producenci nie robili sobie jaj promujac monitory. Nie ma co sie sugerowac marketingowym belkotem, opinie uzytownikow prawde ci powiedza.


  4. Ja mialem podobny problem z neo, zachowujac stary modem Thomson zmienilem wariant neozdrady ze starego 640 kbit (z ktorym nie mialem nigdy zadnych problemow) na nowe 6mbit i mnie zaczelo strasznie rozlaczac - tak ja w opisach wyzej dokladnie. Po paru tygodniach reklamacji w koncu facet w telepunkcie zasugerowal, zeby zmienic stary modem na livebox, w ktorym zainstalowany jest ponoc modem lepszej jakosci. Jakos nie chcialo mi sie wierzyc, ale w sumie 10 zl za wziecie testowo liveboxa na miesiac to nie majatek wiec sprobowalem i... o dziwo pomoglo. Od czasu wymiany, ok. miesiac juz minal, rozlaczylo mnie moze ze 4 razy, przedtem nawet kilkanascie razy dziennie. Livebox o tyle tez mi sie przydal, ze sluzy za router, przedtem mialem tylko siec ad-hoc.


  5. Kupilem kiedys plyn tego rodzaju na stacji benzynowej, nie pamietam marki, pierwszy z brzegu. Efekt byl taki ze przy umiarkowanym deszczu i predkosci ok 80-120 kmh autentycznie nie trzeba bylo uzywac wycieraczek bo ped powietrza wode z szyby zmiatal. Ale zarowno przy wiekszym deszczu jak i nizszych predkosciach to nie dzialalo wiec cudow nie ma.


  6. http://www.cooling.pl/product_info.php?cPa...roducts_id=2011

     

    Kto sie skusi? :D Jak dla mnie to cena adekwatna do mozliwości....ale...nie założyłbym tego niżej niż pod serie 8800 :D

    Z tego co czytalem to pasuje tylko na 8800 GTX, do 8800 GTS potrzebny jest jeszcze dodatkowy radiator na jakis chip, ktorego poki co nie ma w zestawie. Jedzie do mnie z daleka 8800 gts, jak dojedzie i bedzie za glosny to chyba pomysle o tym, choc cena z lekka odstrasza.


  7. Kupilem wczoraj 226BW w Vobisie w CH Targowek w Warszawie, mieli jedna sztuke, akurat na matrycy A, ale pomyslalem, co mi tam, wezme. Podlaczylem w sklepie zeby zobaczyc jak to z grubsza wyglada, ale przegapilem dziwna, szara plame na matrycy w polowie wysokosci pare centymetrow od lewej krawedzi obrazu - zauwazylem ja dopiero w domu. Dzwonie do nich, mowie co i jak, bezproblemowo zgodzili sie wymienic nastepnego dnia na sztuke z nowej dostawy. Pojechalem dzis do nich, sprawdzili czy plama aby na pewno jest i dali mi nowy monitor (plus dla Vobisa, o ktorym slyszalem rozne rzeczy, za brak jakichkolwiek problemow i pelna kulture przy wymianie). Jakie bylo moje zdziwienie, gdy zamiast modelu na matrycy A dostalem... S (potwierdzone przez menu serwisowe)! Roznica, jaka najbardziej rzuca sie w oczy, to podswietlenie na dole i gorze obrazu, w modelu A bylo duzo bardziej widoczne, niz w S, choc nie to, ze w S w ogole go nie ma. Poza tym wrazenia wydaja sie byc identyczne - bardzo ladne kolory - widoczne zwlaszcza przy ogladaniu zdjec z cyfrowej lustrzanki, brak zauwazalnego smuzenia w grach, ladne wyswietlanie filmow.


  8. Odkopuję temat bo właśnie odkopałem i samą grę... Po raz pierwszy w życiu uruchomiłem ją na monitorze LCD 1280*1024 (pare lat temu grałem na CRT 1024*768) i niestety widzę, że gra chodzi w 1024*768 i do wyższej rozdzielczości jest rozciągana, co wygląda koszmarnie i odbiera dużo przyjemności z gry... Jest jakiś sposób, żeby uruchomić Civ III w 1280*1024?

     

    Edit: OK juz wiem, w pliku Civilization3.ini trzeba dodac linie: KeepRes=1

    Wtedy wszystko jest OK, tzn ekrany takie jak ekran menu czy ekran miasta maja teraz czarne obwodki, ale sama mapa wyswietlana jest w prawidlowej rozdzielczosci.


  9. Nie ma potrzeby edycji pliku preferences.txt. Ja wybrałem tylko rozdzielczość 1280x800 z menu gry i wszystko działa. Jeśli masz możliwość włączenia tej rozdzielczości w Windows to nie powinno być problemów. Jakie masz sterowniki do grafy? Jaki system? Ja miałem tylko demo jeśli masz wersję full to zciągnij może patcha (jeśli jest).

    Sterowniki mam preinstalowane z systemem, a system Win XP HE SP2 (czytalem na tweaku w watku o tym notebooku, ze instalacja nowych sterownikow potrafi spowodowac spadek wydajnosci). W menu gry mam do wyboru tylko 1024*768, mimo ze rozdzielczosc pulpitu to 1280*800. Patcha zadnego do RTW:BI nie ma.


  10. Moge prosic o pomoc z Rome Total War: Barbarian Invasion? Mimo ustawienia opcji Widescreen w menu gry nie chce wyswietlac 1280*800, robi 1024*768 i rozciaga :\.

     

    Edit: problem dotyczy notebooka z podpisu, manualna edycja pliku preferences.txt nie pomogla niestety.


  11. Może mój problem jest absurdalny, ale dla mnie istotny, więc proszę o odpowiedź.

     

    Otóż nie potrafię zapisać modyfikacji stylu Domyślnego w OO. Modyfikuję styl poprzez stylistę, ale gdy ponownie uruchamiam OO, dla nowego dokumentu znów styl Domyślny jest w formacie default, takim jak po świeżej instalacji programu.

     

    Co mam zrobić, żeby program na stałe zapamiętał moją modyfikację? Bo ten styl Domyślny defaultowy absolutnie mi nie odpowiada.

     

    (mam wersję 1.1.4 z ux.pl)


  12. Mam od wczoraj ten sprzet, jak na razie jestem zadowolny bardzo, z poprzednim notebookime, FS Amilo L7300 nie ma nawet porownania.

     

    Mam jednak jeden, zupelnie absurdalny, problem. Otoz ani touchpad, ani ten srodkowy przycisk pod nim (ze "strzalkami") nie chca przewijac okna przegladarki ani innych programow, podczas gdy w tescie przewijania dostepnym w oprogramowaniu touchpada wszystko dziala cacy. Gdy jezdze palcem po skraju touchpada np. w Firefox albo gdy uzywam tam przycisku przewijania, wyskakuje pod kursorem taka ikonka miniaturowego suwaka z kursorem na nim... Ustawienia przewijania touchpadem i tym przyciskiem wydaja sie byc dobre. Macie jakies pomysly? Bo juz cholery dostaje od tego. Nie bede za kazdym razem latal kursorem do krawedzi strony!

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.