Jump to content

welniak

Użytkownik
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by welniak

  1. Witam. Posiadam płytę ASUS P5W DH i na niej pamięci Corsair 2x1GB 800 mhz 4-4-4-12 low latency.Chciałbym dokupić równieź Corsair 2x1GB 800 mhz ale 5-5-5-12. Obecnie pamięci działają na napieciu 2,1V, natomiast te które mam zamiar kupić 1,8 - 1,9V. Czy takie dwie pary będą działać bezproblemowo? Z góry dzięki
  2. Witam. Zakupiłem ostatnio nagrywarkę Samsung S203N na SATA.Podłączyłem ją do Asusa P5W DH korzystając z kontrolera ICH7R, wejście SATA3. Problem polega na tym, że przy nagrywaniu komp zwalnia.Obecnie mam Vistę Home Premium. Dysk twardy też mam na SATA i podłączony jest do wejścia SATA1 tego samego kontrolera. Mam pytanie czy ma jakieś znaczenie do którego wejścia SATA podłączam nagrywarkę, bo mam jeszcze do wyboru wejścia od kontrolera JMicron. Jeśli chodzi o nagrywarkę, to chodzi OK.Nagrywa i czyta płyty bez problemu. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  3. Odnośnie tego Asusa 1814blt jak wygląda sprawa z płytami dwuwarstwowymi? Czy widzi i nagrywa na wszystkim co ma dopisek DL czy raczej działa z płytami określonego producenta?
  4. OK. Seagate 250GB posiadam i tyle mogę powiedzieć-wydajny i niestety głośny.Chodzi mi o chrobotanie głowicy.Myślełem o Hitachi lub WD Raid Edition, co wy na to?
  5. Witam. Mam zamiar kupić 2 dyski 320GB i połączyć je w RAID0. Problem polega w wyborze dysków.Zależy mi aby były przede wszystkim ciche i dosyć szybkie. Ktoś może ma jakieś sugestie i mógłby mi doradzić co wziąć? Dyski te będę podłączone do Asusa P5W DH i tu mam drugie pytanie. Na płycie tej znajdują się dwa kontrolery do obsługi RAID. Jeden to chip INTELa, a drugi to Silicon Image, do którego z tych kontrolerów podłączyć te dyski. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  6. welniak

    Lg 193st

    Witam, dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie LCD, bo mam upatrzyłem sobie też LG 1780U http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18849. Jak sądzisz, warto? Dzięki. PS. Sorki, że zawracam Ci głowę, ale chcę sobie kupić jakiś LCD, a nie chciałbym na darmo kasy wywalać. Nie znam się za dobrze na tego typu monitorach. Chciałbym wybrać możliwie dobry monitor do gier, filmów i do programów typu Word. Mam na to 1500 zł.Myślę, że za te pieniądze mozna już w czymś wybrać. Pozdrawiam
  7. welniak

    Lg 193st

    Witam, Zamierzam kupić monitor LCD LG 193st tj. z tunerem TV. Mam mały dylemat, bo nie wiem czy opłaca się kupować cosik takiego czy może lepiej sam monitor. Mam największe obawy czy ten monitor nie jest zwykłym kompromisem między monitor komputerowym a zwykłym telewizorem. Otóż czy jakoś obrazu płynącego z karty graficznej jest porównywalna ze zwykłym LCD o tych samych parametrach i jakość TV jest ta samo co telewizora LCD. Może ktoś ma ten model i mógły mi doradzić czy warto dokładać żeby mieć TV i monitor w jednym. Z góry dzięki. Pozdrawiam
  8. Witam, mam problem z kierownicą. Sprawa dotyczy, oczywiście NFS:MW i kiery Evolution Supreme. Problem polega na tym, że nie działają pedały gazu i hamulca.W opcjach gry ustawiam na kierownicę i działa mi wszystko prócz tych nieszczęsnych "guzików" pod nogami. Oś X, czyli ster kierownicy i pozostałe przyciski ok,natomiast nie mogę ustawić osi Y. Kierownica jest dobra,bo na innych grach m.in. Colin 2005 czy Toca sprawuje się bez zarzutu. Może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził. Z chęcią skorzystam. Z góry dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Create New...