Skocz do zawartości

mateo_007

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mateo_007's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Ja mam toshibę l10-192. Wszystko jest super, miałęm tylko drobne problemy z klawiaturą od samego początku tzn klawisz "a" działał nawet bez wciśnięcia wystarczyło go musnąć. Dodatkowo klapa po zamknięciu nie przylegała ładnie (zauważyłem patrząc później na to w sklepach że wiele toshib ma ten problem) . Oddzałem do AC serwisu no i musze ich pochwalić. Klawiatura i zawiasy zostały wymienione i wszystko teraz jest ok. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Wszystko chodzi oki, komputer jest cichy, ma dobrą baterię, jest dobrze wykonany (oprócz wyjątków które wymieniłem). Polecam toshibę.
  2. No i okazało się że AC serwis jest ok. Moja tośka powróciła z nową klawiaturą i nowymi zawiasami. Efekt: klawiatura działa tak jak powinna a klapa teraz zamyka się tworząc minimalna (na grubość podkładek amortyzujących) szczelinę. Wygląda więc na to że serwis wywiązał się z zadania bardzo dobrze. Mam jednak nadzieję że i tak był to mój ostatni kontakt z serwisem i że od tej pory tośka będzie już całkowicie bezawaryjna.
  3. Czy ktoś ma jeszcze jakieś informacje o serwisach?
  4. Czy jeszcze ktoś ma taki problem bo nie wiem czy zgłaszać to do serwisu czy lepiej dać sobie spokój bo tak ten typ ma.
  5. Mnie chodzi o to że z jednej strony jest mała przerwa, klapa prawie przylega (gumkami przylega) a z drugiej strony jest luz dużo większy więc w momencie kiedy biorę go złożonego to można zauważyć że na tym zaczepie klapa chodzi góra-dół.
  6. Mam pytanie. W mojej toshibie (model L10-192) jeden z zaczepów które trzymają klapę zamkniętą jest jakby zadługi i powoduje że klapa ta niedokładnie przylega po zamknięciu. Jest z jednej strony szczelina która powoduje że klapa ta "chodzi" w pewnym zakresie. Jest to trochę denerwujące przy przenoszeniu. Czy wasze toshiby też tak mają, bo nie wiem czy to pojedyńczy przypadek i dawać do serwisu na gwarancji czy też jest to standardowa przypadłość i szkoda aby serwis się tego dotykał?
  7. Czyli z tą klapą to standard? Poprostu jeden z zaczepów które łapią po zamknięciu za resztę komputera jest jakby zadługi i powoduje to że jest luz pomiędzy klapą a kompem po zamknięciu i jest to troche denerwujące. Zwłaszcza w czasie przenoszenia bo klapa sobie w pewnym zakresie chodzi tzn dociska i się i popuszcza. Miałem trochę kontaktu z lapkami innych producentów i nie widziałem takiego problemu. Gdzie ta legendarna jakość toshiby? Mam nadzieję że na tych niedoróbkach się skończy i że przynajmniej nie będzie jakichś poważnych awarii. Co do klapy rzeczywiście niech się wypowiedzą inni posiadacze toshiby. A apropo klawiatury z tego co wiem to wypina się ją do góry bez rozkręcania kompa (prawda czy fałsz) ??
  8. W mojej toshibie (prawdopodobnie od początku - niestety nie zwróciłem na to uwagi) jest problem z klawiszem "a" tzn wystarczy że go tylko lekko dotkne w górnej części i odrazu pojawia mi się "a" (bez naciśnięcia klawisza) - jest to dosyć mocno denerwójące bo co jakiś czas pisząc coś trącam ten klawisz i mam wstawione "a". Moja toshiba to model L10-192. Dodatkowo klapa z matrycą ma jakby jeden uchwyt za bardzo wysunięty i po zamknięciu nie przylega ładnie co powoduje jej małe ruchy. Nie wiem co wogóle z tym robić bo jak poczytałem o serwisie to mi odchodzi ochota im dawać do rąk ale ten klawisz naprawdę mnie denerwuje a komputer jest na gwarancji. A może któryś inny serwis. Mnie jak dzwoniłem do AC Serwisu na info podali dane abym wysłał do Bielska Białęj (tam jest ich centrala i główny serwis).
  9. Niestety moja toshiba musi odwiedzić serwis (na gwarancji). Nie podoba mi się to bo jakoś nie lubię jak serwisy dotykają się czegoś. Mam nadzieję że po wizycie w serwisie moja toshiba będzie naprawdę naprawiona a nie dodatkowo popsuta i że wszystkie części (oprócz popsutych) pozostaną niezmienione. Moje pytanie jest następujące: który serwis polecacie ewentualnie na temat, którego możecie cokolwiek powiedzieć (dobre i złe opinie). Do wyboru mam: Computer Service Support S.A. AcSerwis Spo.ka zo.o. Teleplan Polska Sp. Z o.o. Który wybrać i dlaczego? Obecnie skłaniam się do AcSerwis ponieważ najdłużej jest oficjalnym serwisantem toshiby i ma pełny serwis, ale liczę na waszą pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...