-
Content Count
2392 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
10
thuGG last won the day on June 2 2015
thuGG had the most liked content!
Community Reputation
179 Gwiazdki, serduszka i ciasteczka.About thuGG
-
Rank
Uczestnik
- Birthday 05/12/1984
Contact Methods
-
GG
3057943
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Warszawa
-
Dokładnie, ja dałem niecałe 130 za klucz.
-
Tak. Odpada też system karmy i reputacji.
-
Jacyś hiszpanie już grają, pojawiają się leaki, kilka spostrzeżeń jakie znalazłem na forum neogaf:
-
Dubbing to pierwsza rzecz, którą wyłączam:P Aż takiego parcia nie mam, żeby wracać do trójki.
-
Dla mnie nie wygląda to wcale tak źle :) Nigdy nie grałem w żadnego Fallouta, więc się chyba w końcu skuszę.
-
Wiedźmin z toporem? Nie przystoi, choćby nie wiem jakie maiał staty :P
-
Takie gadanie, jaki promil ludzi gra w gry starsze od siebie? Ja wiem, że F1 to legenda, ale już nie przesadzajmy wypominając gimbazie, że nie grali w taki staroć.
-
A niby dlaczego mieliby grać gimby w F1? Przecież ta gra jest starsza niż oni, to niby jak mieliby w nią grać?
-
LOL, gdzie? "takiemu WB sony + m$ dali tyle kasy żeby pokryć straty pc" - z czyjego tyłka to wyssałeś?
-
Co nie zmienia faktu, że to co napisałeś to czysta głupota. Nikt nie robi spieprzonego portu po to, żeby inne wersje się dobrze sprzedawały. Taki Warner Bros nie będzie rezygnował z setek tysięcy potencjalnych sprzedanych kopii na PC, tylko po to, żeby na konsolach sprzedawać. Do tego jeszcze studio i wydawca szargają sobie reputację. Na pewno po to, żeby pomóc tym złym konsolom oraz Sony i MS, bo przecież WB nie jest zainteresowane zarabianiem pieniędzy dla siebie tylko wspomaganiem producentów konsol. Żelazna logika. Prawda natomiast jest bardzo prosta, WB chciało tanim kosztem zrobić port na PC (albo w Rocksteady nie było zasobów na to akurat), nie wyszło, jest [ciach!]oburza, przepraszanie, wstrzymanie sprzedaży na Steam, refundy itd. Jak to mówi przysłowie "oszczędny płaci dwa razy".
-
Chyba nie zrozumiałeś do czego piję - "wydamy dupną grę na PC, żeby konsole kupowali".
-
Lol, padłem, przyznaję Ci złoty medal za najgłupszy post jaki dawno czytałem!
-
Już nie mówiąc o tym, że stopień skomplikowania dzisiejszych gier jest nieporównywalnie większy niż gier sprzed lat. Ilość systemów, kodu, mechanik, które trzeba zaimplementować itd jest ogromna, a budżet ograniczony. IMO i tak zrobili pod tym względem dobrą robotę, bugi widzę raczej rzadko, raz na parę godzin zdarzy się crash. Pamiętam, że Morrowind potrafił się wywalać i kilka razy na godzinę, trzeba było zagryźć zęby, bo live patchy nie było wtedy.
-
Gre na PC portowała zewnętrzna firma, a wiadomo jak to z tym bywa. Co lepsze, port PC ma gorsze efekty niż PS4: Brak AO:
-
Wiele TV Sonego ma BDB input lag, ok 22ms, więc ja wolę sobie pomykać na 50" TV niż męczyć sie przed monitorem.