Nigdy nie wiesz jaki produkt jest dobry naprawde dopuki sie nie zepsuje. Tak bylo w moim przypadku.. Bardzo sobie chwalilem swojego Acera Aspire 1522WLmi, ktorego kupilem sobie w UK dopuki nie padla karta graficzna:) Nie wiem do konca tak naprawde co sie stalo (na ekranie mialem poziome paski w rozowym przewaznie kolorze, no tudziez tez zielonym bodajrze). Wtedy na poczatku wyslalem e-maila do supportu Acera. Oczywiscie do dnia pisania tego postu odpowiedzi na niego nie dostalem:) Sprzet zostal zakupiony w Uk w sklepie Staples gdzie po 8miesiacach (bo wtedy wlasnie sie popsul), gdzie z wielkim trudem go ode mnie wzieli i wyslali do Acera bodajdze w Londynie - z trudem bo chcieli abym to zrobil w swoim zakresie (nie mam pojecia jaka gwarancje maja tutejsze sklepy). Ze strony Acera wynika, ze sprzet "powinien" zostac naprawiony w przeciagu.. uwaga.. 2 dni! Przez telefon poinformowano mnie, ze naprawa potrwa 10 dni roboczych (po co wiec pisac,ze dwa dni?). Po 14, ba po 17 dniach zadnej odpowiedzi nie dostalem, choc podalem moj adres domowy, telefonkom. i e-mail. 18 dnia zadzwonilem do Acera gdzie uprzejma pani poinformowala mnie, ze czekaja dalej na jakas czesc do mojego laptopa i.. uwaga - "powinni" ja dostac w przeciagu 14dni. Co jesli nie? Rozwaza zwrot pieniedzy lub wymiane na inny produkt. Ciekawe podejscie do klienta, nieprawdaz? Zreszta jak powiedzial jeden znajomy - Acer ladnie wyglada ale.. z jego jakoscia bywa roznie.. jak w toterii. Moj los nie okazal sie szczesliwy. Jaki bedzie wasz jesli zdecydujecie sie na produkt Acera.. czas zapewne pokaze.
Zachecam do pisania swoich odczuc badz opinii na temat produktow Acera - najlepiej na temat ich laptopow.