Jump to content

HigBee

Stały użytkownik
  • Posts

    147
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by HigBee

  1. . może to kwestia programowa :roll: udostępnianie robisz przez Windows'a ? czy używasz jakiegoś Proxy ? ja kiedyś robiłem z kumplem udostępnianie i nie było problemu ja miałem 2 sieciówki, gość był na podsieci używałem czeskiego Proxy 602Pro LAN SUITE jest darmowy dla 5 osób obsługuje wszystko (www, poczte, GG, ICQ) ściągnij sobie przez TUCOWSa http://www.tucows.ps.pl/preview/195600.html pozdro HigBee .
  2. . . ja mam Athlon'a XP 1800+ też jest AGOIA (zielony laminat) niestety nie mam adresów stronek o procach :( . .
  3. to przez to że chyba około celerona 700 (jądro Coppermine) zmieniła się specyfikacja złącza socket370 (zamienione zostały chyba 2 "nóżki" procesora) gniazdo zmieniło też nazwe z FGA na FC-PGA miałem tosamo na ABIT'cie BE6-II (BX440) wymiana przejściówki na FCPGA pomogła po przeróbce kompa (teraz Athlon + DDR'y) sprzedałem większość rzeczy oprócz przejściówki teraz leży u mnie bezczynnie fajna przejściówka ze zworkami do ustawiania PGA - FCPGA - Cyrix chętnie odsprzedam, zaproponuj warunki napisz ile kasy chcesz za nią dać (kupiłem chyba za 45,- zł) i jak Ci ją dostarczyć - gdzie mieszkasz ? HigBee .
  4. . EPoX 8k3a+ + Athlon XP 1800+ + WinFast GeForce 2Ti (250/500) + ram 256 MB (w biosie na TURBO) = 1024x768 , detale na HIGH czasami lekko zwalniało, ale minimalnie, nie przeskadzało wcale HigBee
  5. . u mnie na epox'e 8k3a+ mój Antek XP1800+ (seria AGOIA, podobno dobry do podkręcania) FSB: 145 - XP2000+ - - bez problemu, stabilnie FSB: 151 - XP2100+ - - spokojnie wchodzi do Windy, ale z 3D-Marka-2001 wyskakuje , gier nie próbowałem nie wiem czy wina temperatury (mam słaby cooler) czy może pamięci się już nie wyrabiają .
  6. to że śniedzieje spód radiatora to chyba nie jest aż tak straszne jak to że mogą ześniedzieć żeberka bo to żeberka stanowią główną powieżchnię odprowadzającą ciepło jeśli tam nie jest pokryty jakąś substancją zobojętniającą chemicznie no to kicha :( więc skoro Volcano 9 jest przewidziany też dla XP2600+ ma regulator do płynnego ustawiania prędkości ma też termistorek który sam reguluje prędkość obrotową i jest tańszy i nie śniedzieje (jak na aluminium przystało) to może jednak ten Volcano 9 jest lepszy :?: :?: :?: .
  7. . no, jest troche lepiej podączyłem wentyl do zasilania płyty głównej chodzi teraz na 17V i robi 3600 - 3700 obr/min ciekawe jak szybko zdechnie??? ale ważne że robi swoje - temperaturki spadły o około 10*C :-) szkoda tylko że ryczy przy tym jak mały odrzutowiec w związku z tym dalej zastanawiam się nad kupnem innego coolera kandydaci : miedziany TT Volcano 7+ 149,- PLN aluminiowy z miedzianym rdzeniem TT Volcano 9 125,- PLN oba przewidziane dla A.XP2600+, podobny przepływ powietrza mam chęci na Volcano 7+ ale nie wiem czy jest zabezpieczony przed śniedzieniem to wada miedzianych radiatorów, która bardzo obniża ich właściwości (ostatnio tak wyczytałem w Interku) pozatym Volcano 9 pracuje na niższych obrotach więc zapewne ciszej ???????? może Wasze sugestie pomogą mi w wyborze :wink: .
  8. a gdzie jest ten czujnik ??? może da się go jakoś na właściwe miejsce nastawić ... pastem na srebrze - była w komplecie z titanem nałożyłem jak najmniej, było prawie widać napisy na jądrze procka czy to jeszcze za dużo czy już za mało ??? obudowa jest otwarta i to z obu stron a czujnik na płycie pokazuje, że w budzie jest 35*C nie mieszkam w saunie więc chyba trochę za dużo czy można wierzyć tym czujnikom ??????????? pozdro HigBee
  9. . sprzęt jak w temacie : EPoX 8K3A+ Ath. XP 1800+ Titan TTC-D5TB(4) TEMP : winda w spoczynku ~53*C winda w spoczynku + programik CPU-Idle ~33*C pod obciążeniem przekracza 60*C :( :x :( wg mnnie troche dużo ale PROBLEM to wentyl na chłodnicy wg opisów w Interku powinien dawać 3500 obr./min. a mi BIOS i pod windą odczytuje 2800 ~ 2900 :evil: :evil: :evil: są jakieś programy do przyspieszania wentyla ? czy poprostu kupić Volcano 7+ ??? :?: :?: :?: pozdro
  10. musze zmiescic sie w kwocie wartosci reklamowanej plyty i za to moge miec ww. asusa w podstawowej wersji :( lub epoxa w wesji z RAIDem i wszstkimi innymi dodatkami jakie tam daja 8) wiec chyba jednak epox nowa plyta --> nowa gwarancja, beda 2 lata czasu na testy :twisted: jesli faktycznie trafie na szmelcowny egzemplaz to wtedy wezme asusa .
  11. padła mi płyta główna, ktorej już nie produjkują wiec w ramach gwarancji musze wybrać coś w tej samej cenie u tego samego dystrybutora gość w sklepie doradził mi ASUSa a7v333 ale ja wole EPOXa 8k3a+ koleś odradza tą MoBo , mówi, że sprzedał takich 15 i z tego wróciło 5 do reklamacji UŻYTKOWNICY EPOXów jak to jest z tą awaryjnością płytki 8k3a+ ????????????????????????????????????????? sprawa pilna !!!!!!!!! bo dziś musze dać odpowiedź co zamawiam
  12. system stawiany byl ... :roll: juz nawet nie licze ile razy na przemian Win 98se i Win XP pro zaraz po instalacji zawsze to samo :cry: brak lacza z internetem ani innych niepewnych zrodel softu wiec nie bylo gdzie zlapac wirusa co teraz ???
  13. czyzby nikt sie z tym nie spotkal ??? nie uzyskam zadnej pomocy ?
  14. nic z tego powyzej niestety, to by bylo zbyt proste sprawdzilem od razu nic nie ma w harmonogramie, a komp jest nowy wiec zadnych konserwacji tez jeszcze nie robi PCalert ani nic odpowiedzialnego za temperature to tez chyba nie jest bo nie wyrzuca zadnych komunikatow no i ciekawa bardzo jest regularnosc moze sprzet jest uszkodzony/wadliwy??? choc nowy prosto ze sklepu ?????????????????????????
  15. . KOMPUTER: Plyta: KT3 Ultra ARU proc: XP 1800+ grafa: GeForce4mx440 - Prolink dzwiek: zintegrowany (chodzi na 4.1) system: Win98se i WinXP-Pro PROBLEM: rowno co pol godziny "minimalizuje" wszystkie aplikacje do paska zadan i pokazuje Pulpit DivX - zawsze gry: - czasami PROBY - wszystkie nieudane zmiana biosa zmiana sterownikow do grafiki zmiana klawiatury (byla "mutimedialna" z bajerami) jakies sugestie ???????????????? Dzieki H.
  16. . od razu przepraszam ze nie na temat :oops: ale potrzebuje duzej ilosci odpowiedzi w krotkim czasie a tu kreci sie sporo madrych ludzi :wink: wczoraj mialem "MAŁĄ" sprzeczke na temat tego czym jest "trojan" nie bede sie rozpisywal dokladniej zeby nic nie sugerowac Prosze o definicje "TROJANów" i informacje tj. : czy jest wirusem czy nie po co trojany sa tworzone, jakie maja cele, zadania jak sie rozprzestrzeniaja itp. , itd. dzieki
  17. . potrzebuje opini posiadaczy i uzytkownikow MSI KT3-Ultra-ARU bo niedawno moj brat (fanatyczny amigowiec) przesiadl sie na PC [to tylko tymczasowy etap posredni w oczekiwaniu na nowa amige] kupil sobie plyte MOBO ktora ja wybralem i niedlugo tez bede mial zestaw: <KT3-Ultra-ARU> + <Ath.XP1800+> + <Prolink GF4mx440-TVout> + <DDR333-256MB> producent RAMu chyba "M Tec" - pisze z pamieci a widzialem tylko przez chwile wszystko nowe ze sklepu. moim zdaniem maszynka conajmniej przyzwoita ale w konfrontacji z moim bratem wysiada i to na pierwszym przystanku w ciagu pierwszych 5 dni 4 razy instalowal system (Win98se) wg niego winny oczywiscie jest sprzet lub system (znienawidzony przez niego Windows) ja pracuje z Win98se i przez 2 lata tylko raz wymagal re-instalacji PYTANIE/PROSBA : jakie macie wrazenia z pracy na tej plycie bo mimo wielu entuzjastycznych opini w internecie po tych wszystkich narzekaniach bracika zaczynam powoli obawiac sie tej przesiadki z Intela na AMD jak wyglada w praktyce: 1. stabilnosc (przede wszystkim) 2. wydajnosc 3. podkrecanie (dzielnik 1/5 to prawda czy mit? ) 4. czy TT-Volcano 7+ da sie zalozyc i zdjac bezproblemowo 5. itp. itd. .
  18. ostatecznie moze to być ATAPI (IDE) CD-R(RW).... noname lubią sie tak przedstawiać... :) HigBee jesli porada Jabola sie nie sprawdzi (chociaż powinna) napisz jakie ma numery i wogóle wszystko co znajdziesz naklejce (oprócz ostrzeżen o laserze :) ) - numery itp... napewno ktos ci pomoze wtedy. napisze cos wiecej jak dostane kompa z serwisu padla mi plyta glowna i od 7 tygodni jestem "na odwyku" :cry: :cry: :cry: wymyslili sobie jakies "przyjecie warunkowe" :?: bo kondensatorki byly popuchniete i ze niby moze byc moja wina i nie moge nic robic oprucz czekania :evil: :evil: pociesza mnie tylko fakt ze mojej BE6-II juz nie produkuja i prawdopodobnie dostane kase a wtedy przesiade sie na KT3-Ultra-ARU przy okazji czy ktos chce kupic : przejsciowka + celer 1000 Coppermine + GoldenOrb RAM kingston PC133 256MB CL3 (chodzil na FSB145 2-2-2) przy optymistycznym zalozeniu ze oddadza mi kase zamiast plyty
  19. problem jak w temacie nagrywara 4x4x32 bez widocznych oznaczen bez papierow - kupiona na gieldzie moze dalo by sie zrobic 8x4x32 ale jaki biosik, jak namierzyc producenta ???
  20. stronka z duza iloscia linkow do recenzji plyt glownych http://www.8dimensional.com/mainboard-reviews/ .
  21. Czesc w sprawie twojego zapytania o dobre pamięci do podkręcania jesli jesteś zainteresowany to mam do sprzedania wlasnie cos takiego Kingston 256MB - fabrycznie PC133 CL3 u mnie chodziła na plycie Abit'a z Celeronem 800@1160 FSB 145, CL 2-2-2 poszla by pewnie wiecej ale procek juz nie wyrabial sprzedaje bo zmieniam caly sprzet przesiadam sie na Athlona + DDR mam tez do sprzedania procka (Celeron 1000) z przejsciowka i bardzo dobrym cooler'em (Golden Orb) nazwa firmy (Kingston) to juz gwarant jakosci i szybkosci wyniki nie sa wziete z katalogu tylko sprawdzone w praktyce wiec to chyba dobra okazja na dodatek wieczysta gwarancja ... nic dodac jezdze troche po kraju w zwiazku z praca wiec moglbym Ci dostarczyc przesylke bez kosztow transportu jesli jestes zainteresowany to cene jakos dogadamy HigBee
×
×
  • Create New...