Skocz do zawartości

orob

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O orob

  • Tytuł
    Początkujący uczestnik
  1. orob

    DDR3 na płycie G31M-GS

    dzięki za ekspresowe rozwiązanie :) Pozdrawiam!
  2. Cześć, czy do płyty ASRock G31M-GS, tutaj specyfikacja: http://www.asrock.com/mb/intel/g31m-gs/ jest możliwość zainstalowania pamięci DDR3, mimo, że w specyfikacji jest podane DDR2? Muszę wstawić dwa razy po 4GB, np. taka: GOODRAM 4GB [1x4GB 1333MHz DDR3 CL9 SODIMM], będzie to działało? Dzięki i pozdrawiam.
  3. witam ciag dalszy. a co powiecie o : http://www.balta.pl/notebooki/opis.php?ID=22837 co mnie sklonilo do zastanowienia to pentium m zamiast celerona . i wykonanie chyba solidne ogladalem dzisiaj , elegancka czarna obudowa nic niepowinno sie rysowac. czy warto wybrac pelne pentium zamiast tego hp z celeronem ? pozdrawiam.
  4. dzieki , mi tez osobiscie odopowiada najbardziej ten hp i chyba na niego sie zdecyduje wlasnie. a zalezy mi na bezawaryjnosci wiec mysle ze ten wybor bedzie ok. pozdrawiam ciebie i forumowiczow
  5. Helo , teraz troche inaczej, znalazlem te raty 0% wiec standard sie troche podniosl . co z tego polecilibyscie. zaznaczam ze gry nie sa dla mnie wazne. numer 1. http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1887/ numer 2. http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1987/ numer 3. http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1940/ interesuje mnie jak wygladaja matryce w tych maszynach( to chyba dla mnie najwazniejsze - uzyskac jak najlpeszy obraz) i jak z praca na baterii. no i oczywiscie szybkosc dzialania w windowsach (ewentualnie gotowosc na viste). photoshopa wlaczam sporadycznie i raczej do pociecia czegos niz pracy powaznej. pozdrawiam. dzieki za pomoc, niebawem skoncze marudzic i cos kupie takze cierpliwosci. ;]
  6. teraz wpadlem jeszcze na cos takiego : hp RQ260AA : http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/2115/ wszystko byloby cacy , tylko ta matryca 14' . a szukalem 15 . czy jest w stanie mi ktos powiedziec jak duzo duza jest roznica w wielkosci tych ekranow? jest to wybitnie zauwazalne? bo kurde juz nie wiem - musze kupic lapka na raty gdzies w granicach trojmiasta najlepiej. juz niech bedzie ze podniose granice do 2700 , z acera powoli rezygnuje im wiecej czytam opinii na tym forum . sa pewne propozycje ale zalezy mi na rozdzielczosci 1280x800 ( o wiekszej nie marze) . uzywane jakos mnie nie przekonuja - wiadomo dlaczego. takze help ... jeszcze to znalazlem z asusow , bo reszta jest z matryca xga : http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1987/ dobry ten procesor ? moze jeszcze ten: http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1794/ pozdrawiam/
  7. to co bys zasugerowal w tej cenie : wyamgania: dobra matryca , najlepiej szeroka wxga, 512 ram wyjscie tv dysk gdzies od 60giga w gore jestem skonfudowany
  8. dzieki , taka odpowiedz mi duzo daje bo zbierajac opinie o roznych markach dochodze wlasnie do podobnego zdania . nie mialem wczesniej laptopa zadnego takze nie mam preferencji zadnych ani uprzedzen rowniez jak i doswiadczenia. ale wychodzi na to ze znajde sobie takiego ktory bedzie mial wszystko czego potrzebuje nie zwazajac na marke tylko na wyposazenie. dzieki za pomoc, salut!
  9. hej , wyglada fajnie , wszystko cacy , ale ja potrzebuje ekran o wiekszej rozdzielczosci , co najmniej 1280/800 wiec ten odpada. rowniez ram nie powinien byc mniejszy niz 512mb. a co powiecie o takim Benq P51E - http://www.imperium.net.pl/benq-p51e-s3200...154-p-9141.html ? nie mam doswiadczenia z tymi procesorami . co do acerow to czy ta matryca Bright View oferuje na prawde lepszy obraz od zwyklych >? pozdrawiam
  10. jasne , oto one : http://www.notebooki-laptopy.pl/product_in...products_id=134 http://www.notebooki-laptopy.pl/product_in...;products_id=91 poszukuje czegos do 2500 zl , przede wszystkim bede uzywal lapka przy projektowaniu stron internetowych takze ekran 15' z rozdzielczoscia wieksza niz 1024 uznaje za mus. rowniez do filmow , przegladania www , gry mnie nie kreca. pozdrawiam, jesli jeszczce jakies dane potrzebne to chetnie napisze ;]
  11. witam , pomozcie sie zdecydowac co wybrac FUJITSU SIEMENS AMILO Pro V2055 czy ACER AS 3692 NWLMi? siemens ma wiekszy dysk i 2 lata gwarancji, za to acer wydaje mi sie lepsza matryce , wyjscie tv , sloty na karty pamieci wbudowana kamere(chociaz nie ma to znaczenia dla mnie wiekszego) . i jestem w kropce , najbardziej zal tego wyjscia tv, bo reszte da sie jakos obejsc. czy naprawde acery sa slabo wykonane i sie sypia i lepiej wziac siemensa ( jak z wykonaniem?) . cena podobna , niska , wiec wiadomo ze zero rewelacji ale powinno wystarczyc. pozdrawiam orob
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.