Jump to content

Krys

Stały użytkownik
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Krys's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. to juz wczesniej sprawdzalem, zreszta w przypadku gier to nie jest tak, ze wczytuje do RAMu i potem tam operuje? tutaj gre mi wczyta i jak zaczynam grac to strasznie tnie, zanim kursor sie przesunie, potem zanim zmieni swoj ksztalt po najechaniu na jakis inny obiekt, potem z 5 sekund po kliknieciu dopiero reaguje...
  2. Wychodzi na to, ze grafika mi siadla. Mozliwe? Hmm z tego co gdzies slyszalem na tym laptopie grafa jest zintegrowana i jak siadla = plyta glowna do wymiany tak?
  3. W opcjach zasilania mam "Zrownowazony". Takze raczej nie to :( Na wysokiej wydajnosci tez nic nie lepiej. Brak pomyslow? Help :((
  4. Rozkrecilem na czesci, na plycie wszystko wyglada ok, zalozylem nowa paste. Dalej nie mam pojecia o co chodzi. Hmm no i wciaz system sie dosc dlugo uruchamia. Moze to jakis problem z hardware ktorego nie widac na testach?
  5. Nie instalowalem jeszcze zadnej gry, nie chcialo mi sie w to bawic. Problemy zaczely sie jakies pare dni temu. Zainstalowalem gierke, pogralem na detalach troche powyzej srednich, bylo w porzadku. Nastepnym razem jak uruchomilem gierke to nawet na minimalnych detalach mialem moze z 4-5 fps, w porywach. Zaczalem sprawdzac co sie stalo. Wychodzi na to, ze pomiedzy jednym jednym odpaleniem gierki a drugim, kiedy zaczal sie dziwnie komp zachowywac, wylaczylem jeden rdzen procesora (co juz kolega Klaus mi naprostowal), robilem defrag programem defragler, i chyba niewiele wiecej. Wczoraj przedmuchalem laptopa, wyjalem i przeczyscilem styki kosci RAM. Nic nie pomoglo. Zainstalowalem benchmark heaven wczoraj, takze nie mam pojecia jakie moglbym miec wyniki w sobote (wtedy jeszcze laptop dzialal ok). Wiem jedynie ze na tych samych ustaieniach w grze dzialal dobrze, a potem nie dalo sie grac, ba, nawet na minimum sie nie dalo. W tej chwili siedze na tym wlasnie laptopie, dziala niby normalnie, niby wszystko ok, ale tak tez wygladalo przed reinstalka win7, tylko ze jak uruchamialem gre to sie dzialo wlasnie to co pisze. Aha jak w trakcie gry zwinalem ja na pasek to moglem normalnie uruchamiac firefoxa, i inne programy, tak jakby poza srodowiskiem 3D wszystko bylo ok. Hmm mam temperature na prockach okolo 80 C, wylaczam occt. EDIT: czy glosno chodzi? chodzi normalnie, tylko mocno wiatrak kreci.
  6. Benchmark Heavan'em przechodzi do konca, ale wynik jest taki jak podalem wyzej. Czyli 159 pkt, FPS rzedu 5-6 (na wysokich detalach, na niskich bedzie z 10 wiecej). Zaraz sciagne OCCT. EDIT: wlasnie zaczalem test, drugi screen wrzuce gdzies za godzine.
  7. Wlasnie przeinstalowalem system, problem wciaz jest. Pomocy Edit: zainstalowalem gpu-z, wrzucam screeny, nie bardzo wiem jak to czytac. screeny 1 i 2 na swiezo, 3 i 4 w trakcie heaven benchmark'a
  8. Jak uruchomilem drugiego orthosa to komp mi sie zawiesil. Mam jedna karte graficzna. Menadzer zadan - ustaw koligacje - tutaj wszędzie zaznaczone wszystkie procesory (4). karta graficzna chyba mi nie działa jak trzeba ;/ sterowniki przeinstalowalem, wrzucilem najnowsze, dalej to samo, chyba jednak format poleci, trace juz chec walki Unigine_Heaven_Benchmark_4.0_20140209_2301.html
  9. Faktycznie mialem jeden rdzen wylaczony. Ale numer o.o. Dziekuje. Teraz powinno byc lepiej. No dobra, niby mam 2 rdzenie działające, jednak komputer dalej nie idzie jak nalezy. Wlasnie odpalilem orthosa i .... czemu uzywam tylko 50% cpu? P.S. Jakim programem przetestowac karte graficzna? P.S.2 W grze dalej strasznie tnie.
  10. Chodzi o msconfig> rozruch > opcje zaawansowane > liczba procesorow? Mam tutaj wybrane 2. Hmm co jest dziwne, mam przeciez 1 procesor, 2 rdzeniowy, 4 watki.... O co w tym chodzi?
  11. Co sprawdzic w trybie awaryjnym? Gre odpalic? http://www.hddstatus.com/hdrepshowreport.php?ReportCode=7806475&ReportVerification=40D6AA31
  12. Witam. Pare dni temu zainstalowalem nowa gierke, na poczatku smigala calkiem calkiem, ustawienia troche ponad srednie, bylem zadowolony. Wczoraj uruchamiam i zaczelo sie strasznie ciąć. Mam wrazenie, ze to bylo po tym jak uzylem programu deffragler (operacje zatrzymalem po pewnym czasie, zanim sie skonczyla, ma to jakis wplyw?). Hmm no i system uruchamia sie ~180-190 sec. Moj sprzet to laptop emachines e730G: i3-330m ATI HD5470 2x2 GB ddr3 Win7. No ale zeby nie bylo ze nie sprawdze to zrobilem moj standardowy zestaw: system ninja, combofix, jv16, skan antyvirem (norton), ccleaner. Posprawdzalem autostart, odpalilem hijackthis. Potem odpalilem systemowy defrag z konsolidacja. Probowalem zainstalowac nowsze sterowniki do karty graficznej, ale z jakiegos powodu instalacja nie chciala wystartowa (uzywam wersji 12-10, najnowsza jest 13-12). Nie mam pomyslu co sie moze dziac, moze Wy macie? Jestem na tyle zdesperowany ze nawet rozwazam format, chociaz wolalbym tego uniknac. Bardzo prosze o pomoc. EDIT: Hmm wlasnie odpalilem speedfan, dziwnie to wyglada. Wrzucam screena. W idle, nic teraz nie robie. Ale nawet jak robie to poza duzym spadkiem fps nie mam zawieszania sie systemu czy BSOD. cpu-z.txt
  13. Pewnie i tak nic nie da, ale sprobuje ;( Wciaz nie wiem, czemu nie moge biosu zaktualizowac... ktos ma jakies pomysly? (przypominam, ze przy wrzoceniu nowszej wersji biosu komputer mi od razu dziala niestabilnie, nawet na ustawieniach na ktorych na starej wersji dzialal bez problemu). Trafilem chyba na brzydki model .... ;/
  14. Access mode ustawilem na Large to zaraz po wczytaniu biosu, nim winda zaczela sie uruchamiac wyskoczyly mi jakies dziwne pojedyncze, kolorowe litery porozrzucane po ekranie. Musialem na auto wrocic. Teraz to juz w ogole sie narobilo. Musialem wrocic do standardowego fsb 800 bo na wyzszym nie chce sie komp uruchomic, a neidawno na 1066 jeszcze mi chodzil. Ja juz wymiekam ;(
  15. Uhm, ok wieczorem cos z tym pokombinuje, narazie zniechecila mnie kolejna porazka z aktualizacja biosu. Dzieki Wam za wszystkie sugestie.
×
×
  • Create New...