Jump to content

Ice

Stały użytkownik
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Ice's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. musi byc cos nie tak z tym dyskiem... W ogole dziwne rzeczy sie dzieją: jak sam ten dysk jest na IDE1 to sie uruchamia (oczywiscie praca mega wolna), kiedy podlacze do ide2 DVD i drugi dysk do ide1 to w ogole bios nie wykrywa zadnego dysku, choc wczesniej w podobnej konfiguracji chodzilo, zrestartuje lub docisne tasme i wykrywa, potem znowu nie po kolejnym restarcie... Jutro kupie 2 nowe tasmy zeby miec pewnosc. Daje screena z testu tego lipnego dysku... jutro sproboje tez podlaczyc sam ten dysk do ide2
  2. masz na myśli żeby wsadzić tylko jedną 1gb? duze jest ryzyko ze 3 kość nie bedzie wspolpracowac dobrze z tymi obecnymi?
  3. SMART z Everesta: ***************** ID Opis atrybutu Próg Wartość Najgorsze Dane Stan 01 Raw Read Error Rate 6 108 99 16996376 OK: wartość w normie 03 Spin Up Time 0 97 97 0 OK: zawsze pozytywnie 04 Start/Stop Count 20 90 90 11080 OK: wartość w normie 05 Reallocated Sector Count 36 100 100 0 OK: wartość w normie 07 Seek Error Rate 30 78 60 71838026 OK: wartość w normie 09 Power-On Time Count 0 96 96 3853 OK: zawsze pozytywnie 0A Spin Retry Count 97 100 100 0 OK: wartość w normie 0C Power Cycle Count 20 90 90 11230 OK: wartość w normie BB <specyficzne dla dostawcy> 0 1 1 200 OK: zawsze pozytywnie BD <specyficzne dla dostawcy> 0 92 92 8 OK: zawsze pozytywnie BE <specyficzne dla dostawcy> 45 62 53 672530470 OK: wartość w normie C2 Temperature 0 38 47 38 OK: zawsze pozytywnie C3 Hardware ECC Recovered 0 79 72 10679958 OK: zawsze pozytywnie C5 Current Pending Sector Count 0 100 100 4 OK: zawsze pozytywnie C6 Off-Line Uncorrectable Sector Count 0 100 100 4 OK: zawsze pozytywnie C7 Ultra ATA CRC Error Rate 0 200 200 2 OK: zawsze pozytywnie C8 Write Error Rate 0 100 253 0 OK: zawsze pozytywnie CA <specyficzne dla dostawcy> 0 84 237 16 OK: zawsze pozytywnie *********** Drugi dysk ID Opis atrybutu Próg Wartość Najgorsze Dane Stan 01 Raw Read Error Rate 6 65 54 210767119 OK: wartość w normie 03 Spin Up Time 0 99 97 0 OK: zawsze pozytywnie 04 Start/Stop Count 20 100 100 31 OK: wartość w normie 05 Reallocated Sector Count 36 100 100 0 OK: wartość w normie 07 Seek Error Rate 30 82 60 187406827 OK: wartość w normie 09 Power-On Time Count 0 92 92 7016 OK: zawsze pozytywnie 0A Spin Retry Count 97 100 100 0 OK: wartość w normie 0C Power Cycle Count 20 98 98 2441 OK: wartość w normie C2 Temperature 0 40 49 40 OK: zawsze pozytywnie C3 Hardware ECC Recovered 0 65 54 210767119 OK: zawsze pozytywnie C5 Current Pending Sector Count 0 100 100 0 OK: zawsze pozytywnie C6 Off-Line Uncorrectable Sector Count 0 100 100 0 OK: zawsze pozytywnie C7 Ultra ATA CRC Error Rate 0 200 155 216 OK: zawsze pozytywnie C8 Write Error Rate 0 100 253 0 OK: zawsze pozytywnie CA <specyficzne dla dostawcy> 0 100 253 0 OK: zawsze pozytywnie Obydwa Segate 80GB, tyle ze inne modele. Wczesniej nie bylo zadnych problemow z tymi dyskami... Zasilacz to LINKWORLD : all output is extend 300W max. Grafika to Radeon 9600 Pro 256MB i 2x 256MB RAM. Jest mozliwosc sprawdzenia w jakims programie ilosc pobieranej mocy przez komponenty? Zeby sprawdzic czy moze nie jest za slaby... Planuje jeszcze dolozyc 1gb ramu - da rade? ** Sprawdziłem dyski HD Tachem, ten na którym mam system ma srednia predkosc 3.6MB a ten drugi cos ponad 30MB bodajże. Przy teście tego wolniejszego muzyka mocno sie cieła. Co z tym dyskiem? Dlaczego jest taki wolny? Co mozna zrobic?
  4. Witam wszystkich Planuję dokupic 1gb ramu do mojego komputera na plycie ASRock K7S8X v3 SiS a ściślej do 2 kości po 256mb dolozyc gigową. Tutaj rodzi się pytanie. Komputer kupilem uzywany i zainteresowaly mnie obecne kosci pamieci: Jedna ma tylko z jednej strony procesorki a druga z 2 stron. Oto dane z Everesta: Swoją drogą moze warto zainwestowac w ramy o wyższej czestotliwosci? Czy warto? No i najwazniejsze: jaką kość dokupić do tej płyty i obecnych ramów żeby wszystko dobrze współpracowało? ******** Opis urządzenia DIMM1: 256 MB PC2700 DDR SDRAM Numer seryjny Brak Rozmiar modułu 256 MB (1 rank, 4 banks) Typ modułu Unbuffered Typ pamięci DDR SDRAM Szybkość pamięci PC2700 (166 MHz) Szerokość modułu 64 bit Napięcie modułu SSTL 2.5 Metoda detekcji błędów Brak Szybkość odświeżania Zredukowana (7.8 us), Self-Refresh Taktowanie pamięci @ 166 MHz 2.5-3-3-7 (CL-RCD-RP-RAS) @ 133 MHz 2.0-3-3-6 (CL-RCD-RP-RAS) Własności modułu pamięci Early RAS# Precharge Nieobsługiwane Auto-Precharge Nieobsługiwane Precharge All Nieobsługiwane Write1/Read Burst Nieobsługiwane Buffered Address/Control Inputs Nieobsługiwane Registered Address/Control Inputs Nieobsługiwane On-Card PLL (Clock) Nieobsługiwane Buffered DQMB Inputs Nieobsługiwane Registered DQMB Inputs Nieobsługiwane Differential Clock Input Obsługiwane Redundant Row Address Nieobsługiwane *************** Opis urządzenia DIMM2: M2G9IAHAMK9F081PBD Pole Wartość Właściwości modułu pamięci Nazwa modułu M2G9IAHAMK9F081PBD Numer seryjny F06E1A93h Data produkcji Tydzień 21 / 2006 Rozmiar modułu 256 MB (1 rank, 4 banks) Typ modułu Unbuffered Typ pamięci DDR SDRAM Szybkość pamięci PC3200 (200 MHz) Szerokość modułu 64 bit Napięcie modułu SSTL 2.5 Metoda detekcji błędów Brak Szybkość odświeżania Zredukowana (7.8 us), Self-Refresh Taktowanie pamięci @ 200 MHz 2.5-3-3-8 (CL-RCD-RP-RAS) Własności modułu pamięci Early RAS# Precharge Nieobsługiwane Auto-Precharge Nieobsługiwane Precharge All Nieobsługiwane Write1/Read Burst Nieobsługiwane Buffered Address/Control Inputs Nieobsługiwane Registered Address/Control Inputs Nieobsługiwane On-Card PLL (Clock) Nieobsługiwane Buffered DQMB Inputs Nieobsługiwane Registered DQMB Inputs Nieobsługiwane Differential Clock Input Obsługiwane Redundant Row Address Nieobsługiwane Zainteresowały mnie tez 2 czestotliwosci 1 kości. Z góry wielkie dzięki za pomoc! Pozdro
  5. wszedzie elegancko DMA (jezeli dostepne)... Dyski juz wczesniej mialem w roznych konfiguracjach i zawsze to samo... zmiana priorytetu nie zmienila nic. moze jakis inny pomysl?
  6. witam wszystkich forumowiczow Sprowadza mnie tu problem z moim nowo zakupionym (uzywanym) komputerem na plycie asrocka z chipsetem sis i procesorem duron 1.6. Otóż gdy odtwarzam muzyke w Winampie i przeglądam większą ilość stron to przy przelaczaniu itp. kart mozilii muzyka zacina się, tworząc efekt znany jako "robotyzacja". Największa tragedia jest kiedy włączam bitcometa. Nie dość ze muzyka totalnie sie zacina to jeszcze caly komputer wyjątkowo wolno pracuje. Komp jest swiezo po formacie, zainstalowalem sterowniki do plyty gl, grafiki w tle pracuje panda 2k8. Mam 512 ramu. Generalnie nawet internet na tym komputerze chodzi znacznie wolniej niz na poprzednim a wciaz ta sama neostrada. Mam 2 dyski, oba po 80gb jeden podpiety do tasmy od DVD, drugi do 1 złącza na tasmie tej typowej do hdd. Co ciekawe czasem kiedy klikam na regulacje glosnosci wyskakuje "brak urzadzenia miksujacego" po restarcie problem znika. Instalowalem tez sterownik do muzyki wraz z programikiem 3D Audio. Identyczny problem mialo wiele ludzi, czytalem na jakims forum i nikt nie znalazł rozwiązania... Z góry wielkie dzięki! pozdrowienia
  7. ok juz sobie proadzilem, problem tkwil w zlej kolejnosci instalowania sterownikow.
  8. zainstalowalem oryginalne sterowniki z catalystem. Jest -ZNACZNIE GORZEJ NIZ WCZESNIEJ- jaka 1 klatka na sekunde...
  9. panowie, powolutku ;) jeszcze raz napisze, zeby bylo jasne - polecam tez czytac dokladniej. W STARYM komputerze mialem athelona i geforce 2 32mb i 18WOS na srednich detalach chodzilo teraz kupilem komputer od KUMPLA ( z duronem i radeonem 9600 pro 256mb ) i na NIM wspomniana gierka zacina - ku mojemu zdziwieniu. Oczywiscie po zakupie kompa od kumpla zrobilem format. Przed formatem kumplowi na nim smigalo wszystko elegancko. Mam directxa 9 bodajze, pozostaje kwestia sterownikow - gdzie znajde jakies najlepsze do tej karty? I czy warto wsadzic athelona ze starego kompa zamiast tego durona? Roznica bedzie odczuwalna?
  10. hehe szefie, przeciez napisalem ze kupilem tego kompa od kumpla, ktoremu wszystko pieknie smigalo, mi natomiast nie, wlasnie dlatego ze instalowalem system na nowo ( + format) wiec nie wiem skad mialy by sie na nim wziac sterowniki nvidii :D jak wroce do domu to zainstaluje te z podanego linka, są one najnowsze?
  11. witam wszystkich Wiem doskonale ze jest temat o tej karcie i miliard postow na ten temat ale szlag mnie trafia jak to przegladam i musze czytac o jakims tuningowaniu i innych cyrkowych wyczynach. Ja chcę po prostu poradzić się: Dlaczego ta karta działa gorzej od GeForce2?! Kupilem kompa z 2x wiecej ramu (512) niz w poprzednim, z duronem 1.6 zamiast athelona 1.6 (chyba duron troche slabszy?) i z tym RADEONEM 9600 PRO 256MB (chlodzenie pasywne - radiator) zamiast GeForce2 32 MB. Wynik? Dla przykladu 18WOS Haulin na srednich detalach tnie się a na starym kompie z GEForcem chodzil jak maselko. W dodatku na starym kompie dzialal pieknie motocross madness 2 a teraz nie wlacza sie w ogole ta gra (error z raportem - wlacza sie samo intro) Czy to wina sterownikow? Mam jakies standardowe, choc chyba troche stare bo 2006 date mają w menadżerze. Kumplowi na tym kompie nawet FEAR śmigał a u mnie tragedia. Z góry wielkie dzieki za pomoc, juz raz zakladalem topic na tym forum i bylem zadowolony z pomocy, wierzę ze teraz tez tak bedzie pozdrowienia
  12. wojtassss - rzeczywiście niezły :) pomysle nad tym a tymczasem również życzę powodzonka
  13. nie podlaczalem zasilacza z tego 486, bo tak jak napisalem ma on inne napiecie ;) co do allegro to wiem- myslalem jednak ze moze dostane jakis inny namiar na czesci/gielde typowo laptopową. tak czy inaczej dzieki.
  14. proponuje czytać dokładniej a potem sie wypowiadać. napiszę jeszcze raz, specjalnie dla opornych: mam laptopa sprowadzonego z popękanym wyświetlaczem, nie jest to zaden złom bo ma naped DVD, jest przystosowany pod winxp a scislej mowiac na obudowie jest logo HP a na dolnej czesci: Compaq NX 9005. Chciałbym go "wskrzesić" tylko wlasnie niemam do niego zasilacza a zasilacz z innego (starego) laptopa nie pasuje poza tym nie mam pewnosci czy bede mogl podlaczyc do niego zwykly monitor zastępując uszkodzony wyswietlacz. Tak więc pytam czy mozna dostac gdzies czesci w postaci wyswietlacza i zasilacza do takiego laptopa (input 19V i 2,95A) lub tez czy znajde kupca na laptopa z uszkodzonym wyswietlaczem.
  15. Witam Posiadam sprowadzonego laptopa z popękanym wyswietlaczem, bez zasilacza, z baterią choć chyba rozładowaną bo nie uruchamia sie. Interesuje mnie czy/gdzie jest mozliwosc naprawy/wymiany wyswietlacza (lcd jak wiadomo)? Czy w ogole ma to sens lub czy jest mozliwosc sprzedazy takiego laptopa w takim stanie, w jakim jest? Czy moglbym podłączyc do niego zasilacz (o ile to takie same gniazdo) z innego, oldskulowego laptopa (486sx) i ewentualnie podlaczyc pod niego normalny monitor? Chyba powinno byc tam takie wyjscie. z gory dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Create New...