Skocz do zawartości

RF1977

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

RF1977's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Co do serwisu Orika to poruszałem ten wątek oddzielnie http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=246010 Generalnie brak słów, porażka maksymalna. Muszę płacić za zalanie klawiatury, której nie zalałem. A w moim Aristo po półtora roku użytkowania już prawie nie ma czego wymienić, bo większość już została wymieniona. Zamierzam skierować skargę do Rzecznika Konsumentów. Jeśli ktoś chce się przyłączyć to zapraszam, pewnie większe szanse że uda się coś razem zdziałać. RF
  2. Kolega ma Asusa i nie narzeka. Ale w razie jak Ci się popsuje będziesz miał do czynienia z serwisem ORIKA z Wrocławia, z którym ja jestem na wojennej ścieżce. Właśnie zamieściłem tutaj posta w tej sprawie. Zerknij [http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=246010
  3. Niniejszym postem chcę przestrzec wszystkich przed kupnem notebooków ARISTO i korzystaniem z serwisu ORIKA Sp. z o.o. z Wrocławia. Historia jest długa ale żeby ją skrócić – kupiłem notebooka, który w ciągu 18 miesięcy popsuł się dwa razy i teraz jest w trakcie drugiej naprawy w serwisie ORIKA. Poza ekranem i procesorem już wszystko zostało wymenione. I teraz wmawiają mi, że klawiatura została przeze mnie zalana i że muszę zapłacić za wymianę. Niczego nie zalałem, ale zdążyłem się już przekonać, że klient w takiej sytuacji jest na straconej pozycji. Zgodziłem się więc ponieść koszty klawiatury i jej wymiany. A teraz najlepsze … Napisałem zażalenie do producenta – firmy COMES SA i co się okazało – z tego co się dowiedziałem w sekretariacie firmy COMES, zażalenie trafiło do tego samego Pana, który jest menedżerem serwisu ORIKA i który uprzednio odmówił naprawy klawiatury w ramach gwarancji. Zatem skarga napisana do producenta – firmy COMES - na serwis ORIKA (reprezentowany przez Pana X) jest rozpatrywana przez tego samego Pana X w firmie COMES SA. Wszystkiego się spodziewałem, ale nie tego. Wydawało mi się, że czasy PRL-u już minęły !!! Zamierzam napisać formalną skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Bardzo proszę Was o pomoc. Jeśli Wy lub ktoś z Waszych znajomych miał podobne problemy z wyżej wymienionymi firmami proszę o kontakt. Większa szansa, że coś zdziałamy razem. Będę Was informował o rozwoju sytuacji, ponieważ od momentu wysłania mojego zażalenia minęło dopiero 6 dni i ciągle czekam na odpowiedź od firmy COMES. Dziękuję i pozdrawiam RF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...