Niniejszym postem chcę przestrzec wszystkich przed kupnem notebooków ARISTO i korzystaniem z serwisu ORIKA Sp. z o.o. z Wrocławia.
Historia jest długa ale żeby ją skrócić – kupiłem notebooka, który w ciągu 18 miesięcy popsuł się dwa razy i teraz jest w trakcie drugiej naprawy w serwisie ORIKA. Poza ekranem i procesorem już wszystko zostało wymenione. I teraz wmawiają mi, że klawiatura została przeze mnie zalana i że muszę zapłacić za wymianę. Niczego nie zalałem, ale zdążyłem się już przekonać, że klient w takiej sytuacji jest na straconej pozycji. Zgodziłem się więc ponieść koszty klawiatury i jej wymiany.
A teraz najlepsze …
Napisałem zażalenie do producenta – firmy COMES SA i co się okazało – z tego co się dowiedziałem w sekretariacie firmy COMES, zażalenie trafiło do tego samego Pana, który jest menedżerem serwisu ORIKA i który uprzednio odmówił naprawy klawiatury w ramach gwarancji.
Zatem skarga napisana do producenta – firmy COMES - na serwis ORIKA (reprezentowany przez Pana X) jest rozpatrywana przez tego samego Pana X w firmie COMES SA. Wszystkiego się spodziewałem, ale nie tego. Wydawało mi się, że czasy PRL-u już minęły !!!
Zamierzam napisać formalną skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Bardzo proszę Was o pomoc. Jeśli Wy lub ktoś z Waszych znajomych miał podobne problemy z wyżej wymienionymi firmami proszę o kontakt. Większa szansa, że coś zdziałamy razem.
Będę Was informował o rozwoju sytuacji, ponieważ od momentu wysłania mojego zażalenia minęło dopiero 6 dni i ciągle czekam na odpowiedź od firmy COMES.
Dziękuję i pozdrawiam
RF