Chwilowo wygląda na to, iż na karcie HD3850 można osiągnąć 1200-1900 PPD (proc Athlon 2,2Ghz - C2D 4 Ghz, bądź też uruchamiając dwóch klientów na jednej karcie - nie zalecane). PS3 to ok. 800-900 PPD. C2D Quad przy 3,5 Ghz ok 3500 PPD - klient SMP.
Jeżeli idzie o szybkość obliczeń to jest bardzo trudno porównać ze względu na różnice w architekturze platform sprzętowych.
Podobno funkcjonalność klienta GPU2 jest porównywalna do PS3, a klient SMP jest najbardziej zaawansowany.
GFLOPSy prezentują się mniej więcej tak: GPU2 ok 90-100, PS3 30-40, SMP 60-90 (tego ostatniego nie jestem pewien).
Te programy to akurat do czego innego są stosowane.
Nie sądzę, aby testowanie stabilności za pomocą programów do obliczeń naukowych było dobrym pomysłem w szczególności dla tych projektów.