Skocz do zawartości

shadows

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O shadows

  • Urodziny 04/29/1984

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    4401506

Profile Information

  • Skąd
    Opolskie

shadows's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Niektóre Acery miały wadę fabryczną z zawiasami, wymieniają to od ręki (hehe no prawie, bo 4 tyg to sporo). U mnie w każdym bądź razie 1,5 roku i chodzą jak nowe, oby tak zostało :)
  2. Hmm w sumie o tym nie pomyślałem ;) tak zrobię, dzięki za przypomnienie :D
  3. Witam! Mam problem związany z temperaturami jakie zaczął osiągać mój laptop. Otóż po ok 30 min stressu (szczególnie zauważalne w grach) procek rozgrzewa się do wartości ok 90 stopni C !! To już granica dość niebezpieczna dla każdego procka, nawet dla Mobilnego...chciałbym sie dowiedzieć po pierwsze jakie temperatury osiągają procesory innych użytkowników Acera 4102 (ma ok 1,5 roku), a po drugie czy to już jest dobry powód do reklamacji lapa. Mam rozszerzoną gwarancję do 3 lat i ewentualna naprawa nie powinna wynieść więcej niż 5 dni (tak gwarantuje Acer, ale jak jest to nie wiem ;/ ) Może macie jakieś sugestie jak sobie z tym poradzić...?? Myślałem o rozkręceniu go i wyczyszczeniu, ale to zapewne wiązało by się z utratą gwarancji, a nie chcę ryzykować... Dzięki i czekam na odpowiedzi... :wink:
  4. A jak z wydajnością u ciebie?? Tak jak w teście?? bo jednak warto by wiedzieć takie rzeczy przed zakupem... :) I jeszcze mam prośbę, mógłbyś zamieścić zdjęcie spodu twojego lapa?? :)
  5. I tu się mylisz bo chyba wszyscy producenci zalecają stosowanie dedykowanego ramu dla konkretnych modeli. :)
  6. ja wiem ze acer pamieci nie robi tylko zastanawialem sie po jaka cholere robia zamieszanie z pamieciami dedykowanymi ( tylko nieliczne modele acera maja takie zalecenie) skoro normalne chadza bez zarzutu. W kazdym badz razie dzieki za info :)
  7. a ja mam pytanko : jakie pamięci wrzuciłeś do tego lapa?? dedykowane?? czy normalne z serii Value Ram. Najlepiej napisz kod tych pamięci skoro to są kingstony. Ja wyczytałęm że do tego lapa producent przewiduje pamięci dedykowane a 1 kostka 1 GB kosztuje ponad 600zl :/
  8. nie wiem czy znajdziesz kogoś kto użytkuje tego lapa, bo benq dość "świeżym" producentem laptopów jest...no ale może, może, kto wie. Sam jestem ciekaw..
  9. Mam!! heh i nawet działa, wygląda na to że wszystko jest ok. Żadnych dodatkowych rys nie przybyło, tak jak zwykle matryca wymyta na glanc. Oby tym razem pochodził dłużej niż 3 miesiące :/ no ale nie ma co krakać :D serwisowany 25 dni... Wiem że to już wyjaśnione było wiele razy, ale napiszę jeszcze dla pewności że gwarancja rzeczywiście jest 2 letnia dla osób fizycznych bo nawet na raporcie z naprawy mi napisali że gwarancja 2 letnia.
  10. studiuję we Wrocławiu, a do domu mam 150 km ;P
  11. No i niespodzianka, dzwoniłem do nich w czwartek w zeszłym tygodniu i dowiedziałem się że może we wtorek(jutro) mi go oddadzą (czyli to co zwykle)...a tu niespodzianka, dzisiaj komp przyszedł, i okazało się że wysłali w Czwartek-w dniu dzwonienia ?! - wniosek jeden, mają niezły burdel.....a do tego wysłąli na adres w fakturze a nie na adres zgłoszony w centrum obsługi... oczywiście zadzwoniłem i popraosiłem o wyjaśnienia... panienka znalazła człowieczka któremu zgłaszałem usterkę i zadzwonił z przeprosinami:P Do tego jeszcze kurier nie zastał nikogo w domu i oddał kompa sąsiadom, nawet nie informując mnie o tym...jakby nie fakt że mam dobrych sąsiadów to mógłbym nawet nie wiedzieć, że mi kompa naprawili...Podsumuje to krótko - ACER .... BEZ KOMENTARZA... Oczywiście nawet nie mogę sprawdzić czy wszystko działą...no ale nic, w sobotę będę wszystko wiedział, jak po niego pojadę...
  12. powiedzcie mi jedno, czy w polskim prawie jest jakas wzmianka o długości trwania naprawy?? jest to określone przepisami i czy one obligują firmy do ich przestrzegania??
  13. dobra starczy tego bo mi się adrenalina podności.... :blink: u mnie działał 3 miesiące od ostatniej wizyty w serwisie, najpierw dysk, teraz płyta....aż się boję pomyśleć co będzie następne...Powiem wam krótko, cieszcie się - póki możecie :mur:
  14. Fajnie masz :( mojego dalej nie ma, eliotek pochwal sie czy ci odpisali na ten faks co im wysłałeś?? Bo może to na nich podziałało?? Kurde teraz mam doła, wysłaliśmy prawie w tym samym czasie, a ja dzisiaj dowiedziałem się że nie mam po co dzownić w tym tygodniu!! :[ Normalnie jaja sobie robią...Siedzi tam od 29 maja...i ciągle czeka na płytę główną
  15. Żę jak??? szansę?? No i co z tego że ekipa nowa....Blasc pare lat się docierał i co może mi powiesz że się dotarł?? Posiadacza wadliwego lapa za którego wyłożył kilka tysięcy mało obchodzi nowa ekipa w serwisie, niech oni zmienią podejście do klienta, a nie na odwrót... A co do petycji to z chęcią się podpiszę, ale żeby ona coś dała musiało by nas być naprawdę wielu, bo jak nie to zniknie to w jakiejś szufladzie (która pewnie jest zapchana od podobnych pism tego typu...)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...