Skocz do zawartości

nDeV

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

nDeV's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, a ja serwis Orika zdecydowanie ODRADZAM!!! :/ Wiem, że osoby które kupiły, jak ja, laptopa z Aristo, nie mają wyboru, bo tylko oni obsługują w Polsce gwarancję, ale chociaż ostrzegę innych. Wydając 5tys. miałem nadzieję, że żadnych wad nie będzie, ale co tam, wysłałem, bo mi się ryginalny zasilacz spalił, a potem drugi dokupiony, matryca miała pełno martwych pikseli, a napęd DVD nie czytał CD. Bardzo mi się spieszyło, bo na uczelni musiałem kończyć projekty i byłem w kropce. Ale do rzeczy. Wysłałem. Zadzwonili i powiedzieli: monitor i dvd naprawią w ramach gwarancji, ale za gniazdo policzą 250zł, a za zasilacz też 250 zł, do tego jeśli nie chcę, żeby trzymali mi tego przynajmniej tydzień, to muszę zapłacić 122zł za naprawę ekspresową (24h). W sumie wyszło ponad 600zł!!! Dla mnie szok!!! Jak chciałem zrezygnować z naprawy, to powiedziała, że zapłacę 80zł za wysyłkę (tam i z powrotem) i coś ponad 100zł za "Zdiagnozowanie uszkodzeń"!!! LOL!!! Miałem wybór, albo zapłacę 600zł i będę mieć naprawiony [mimo 2lat gwarancji!], albo zapłacę 200zł i nic nie zrobią (tydzień w plecy). Zależało mi na czasie, więc zrezygnowałem z zasilacza (chcieli 250zł!!!) i kupiłem sobie taki sam za 100zł! W sumie zapłaciłem 360zł :/ A jak ostatnio prywatnie poszedłem naprawić ten zasilacz, to mi go naprawili za 30zł!!!! Do tego powiedział, że wymiana gniazda to koszt około 20zł!!! Na drugi raz pier***lę gwarancję i naprawiam prywatnie :/ Tam naciągnęli mnie na 360zł, a mółgbym dać 50zł i bez grożenia trzymaniem lapka tygodniami :( Czuję się oszukany :/ Dlatego wszystkich proszę o zastanowienie się nad zakupem ASUSA i ARISTO, jeśli serwisowane są w ORIKA!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...