Heh.. czyli nie jestem jedynym który ma problemy z tym gryzoniem. Również ten sam ból dopadł mego Deathaddera (patrz 2-3 kliknięcia na lewym i bocznych klawiszach, a co lepsze są losowe). Mam również pytanie do osób które wysłały myszkę z tą przypadłością do serwisu MMV poprzez tryb S.O.S gdyż licząc dni robocze mój gryzoń leży u nich 5 dni i jak na razie zero info z ich strony o stanie reklamacji:
1. Czy reklamacja została uznana i egzemplarz został naprawiony czy wymieniony na nowy.
2. Czy w przypadku nie uznania reklamacji obciążyli was kosztami przesyłki (maja wzmiankę w regulaminie odnośnie opłat w przypadku jak to ujęli: "Jeżeli reklamowane urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji, Serwis może obciążyć Użytkownika kosztami związanymi ze sprawdzaniem urządzenia oraz kosztami transportu".
3. Ile czekaliście średnio na czas odpowiedź z ich strony odnośnie reklamacji oraz czas po którym myszka wróciła do was po reklamacji.
Z góry dzięki za pomoc jak i odpowiedź na pytania.