nie pisalbym "domagam sie" bo pamietaj, ze bedzie to czytal czlowiek i moze miec gorszy dzien. rownie dobrze moga odpisac Ci, ze to uszkodzenie mechaniczne uzytkownika i nic nie dostaniesz. pismo musi byc oficjalne ale nie "macie mi wymienic" a "ze wzgledu na niezgodnosc produktu z umowa prosze o wymiane lub naprawe serwisowa" tego 2giego i tak nie bedzie bo nikomu nie bedzie sie chcialo w to bawic... i to nie od Ciebie zalezy czy Ci dadza nowa, a od sklepu lub serwisu. przepisy sa tutaj niezbyt jasno sformulowane i sklepy czesto mimo uzasadnionej prosby nie wymieniaja sprzetu na nowy. prosisz o dostarczenie Ci produktu pelnowartosciowego, zgodnego z umowa i nienoszacego sladow uzytkowania. co do opisywania koledzy maja racje. karta byla DOA. opisujesz po kolei - karta nosila slady uzytkowania, brak srubek, peknieta jedna z nich, brak oznak zycia po wlaczeniu. na tej podstawie zglaszasz reklamacje. nic sam nie robiles, nie rozkrecales, nie sprawdzales. po prostu nie dziala, koniec, kropka.