Jump to content

djdaro

Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About djdaro

  • Rank
    Newbie
  1. Witam. W maju skorzystałem z bezpłatnego odzyskiwania danych Seagate poprzez formularz na stronie services.seagate.com . Cała procedura od wysłania do otrzymania dysku trwała około 2 tygodni i była bezpłatna. W moim przypadku dysk był całkowicie niewidoczny dla płyty głównej. Dane otrzymałem na nowym dysku z firmware SD1A. Niestety i ten dysk padł po 2 miesiącach użytkowania (poprzedni po roku). Po miłej rozmowie z konsultantem po angielsku (brak możliwości rozmowy po polsku) pod numerem tel. +31 20 6556 485 dostałem odpowiedź e-mailową czyli w wolnym tłumaczeniu nie oferują powtórnego odzyskiwania danych za darmo. Wierzą, że klient jest odpowiedzialny i zrobił kopię zapasową danych. To tak ku przestrodze. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.