Jump to content

Spider

Stały użytkownik
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

About Spider

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 07/22/1987

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    9830517

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Zainteresowania
    Informatyka, Motoryzacja, Sport-Rower
  1. Tak ten czerwony to przewód sygnałowy SATA a czarny z drugiego zdjęcia to zasilający. Przy podłączaniu jeśli nie chcą wejść to nie pchaj na siłę tylko odwróć wtyczkę o 180 stopni i spróbuj ponownie. Dysk twardy posiada specjalne wypustki dzięki czemu wtyczki wchodzą tylko w jednym kierunku. Oczywiste jest także aby przewód czerwony był podłączony także do płyty głównej (pomarańczowe/zółte złącza).
  2. Witaj to źle bo ta wtyczka jest od zasilania stacji dyskietek, po odłączeniu z płyty głównej komputer wstaje ?
  3. Aha rozumiem dzięki. Co do sprzedaży to nie wiem dokładnie ile można by było za niego wziąć, być możliwe że pójdzie do kompa znajomego. Na razie leży i czeka a jak to mówią jeść nie woła :)
  4. Witam ponownie, nowy zasilacz przed chwileczką do mnie dotarł w foli nie odpakowywany. Mam w związku z tym kilka pytań czy taki sprzęt można sprzedać z papierami jako gwarancja ? Czy kupujący przejmuje gwarancje po mnie mimo że na dokumentach widnieje moje Imię i Nazwisko ? Pytam o to bo 2 tygodnie temu zakupiłem normalnie w sklepie inny zasilacz by mieć sprawny komputer i szkoda na darmo odpakowywać ten od enermaxa. Pozdrawiam
  5. Witam, coś się ruszyło dostałem odpowiedz. Że nie istnieje inna możliwość jak wysyłka do Niemiec a jako odszkodowanie za dodatkowy koszt wysyłki i kłopoty proponują wymianę zasilacza na model Revolution X’t 730W lub dodanie czytnika kart ECR301. Wysyłać jeszcze raz ? Może z tym modelem nie będzie problemu.
  6. Windows w laptopku działa bez zarzutu, komputer firmowy też mi się udało zrobić. Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat można zamknąć.
  7. Mineło już paręnaście dni i nadal brak odzewu z ich strony, normalnie ręce i nogi opadają. Jak myślicie czy podjechanie do dystrybutora enermaxa w celu zapytania o pomoc w czymś pomoże ? Mam akurat ich w swoim mieście i jak ma to w czymś pomóc to jutro wsiadam w samochód i jadę. Jak myślicie ? Nie odpuszczę im.
  8. Dokładnie tak jak mówisz bo mam już serdecznie dosyć użerania z nimi. Szczęście w nieszczęściu że całego kompa mi nie spaliło.
  9. No i się porobiło od ostatniej ich naprawy (3 miesiące temu) zasilacz padł chyba na dobre. Wczoraj podczas przeglądania neta zaczęło coś śmierdzieć i nagle pojawiła się kupa dymu z tyłu kompa. Wystraszony natychmiast wyłączyłem dopływ prądu i mówię sobie oho już po kompie ale na szczęście po podłączeniu zasilacza zastępczego komputer żyje. Mówię wam wystraszyłem się jak nigdy, pismo w sprawie tej awarii też już złożyłem.
  10. Witam. eloprezio aktywowałem przez telefon i wygląda na to że wszystko jest chyba ok faktycznie prościzna. Mam natomiast inne pytanie odnośnie windowsa. U mnie w firmie jest komputerek stacjonarny z windowsem 7 w którym padły całkowicie usługi, zapora systemu i antywirus. Po odinstalowaniu antiwirusa i chęci zainstalowania na nowo wyskakuje błąd braku pliku "podstawowy aparat filtrowania BFE" wiem że właśnie ta usługa jest odpowiedzialna miedzy innymi za zapore windowsa. Wyczytałem w necie że trzeba przywrócić wpisy rejestru i nadać im uprawnienia (według tej stronki" http://www.fixitpc.pl/topic/6855-rekonstrukcja-zapory-systemu-windows/) lecz nic to nie dało. Do usług mogę wejść tylko przez komendę services.msc. Zapory nie da się uruchomić bo wyskakuje błąd, tej usługi filtrowania BFE także się nie da ma status zatrzymana, po kliknięciu uruchom kończy się błędem. Chciałbym zainstalować na nowo całą winde lecz jest to nie możliwe ze względu na to iż ten komputer posiada 2 programy serwerowe z bazami danych i po zainstalowaniu windy na nowo nie wiem jakby je zainstalować na nowo. Da rade jakoś tego windowsa wgrać aby się naprawił i wszystkie programy z dokumentami pozostały bez formatu ?
  11. Witam, sprawa ma się następująco zainstalowałem czystą wersje visty 32 bitową z sp2 podając podczas instalacji klucz z naklejki. Mam teraz komunikat w systemie że pozostało mi 3 dni do automatycznej aktywacji lub mogę zrobić to teraz, gdy kliknę na to to mam komunikat że klucz jest nieprawidłowy a wiem że na pewno dobrze go wpisałem, o to fotka: Czyli muszę wykonać aktywacje telefoniczną tak ? Jak wygląda taka aktywacja ? trzeba rozmawiać z pracownikiem microsoftu ? Jak będą pytali skąd wziąłem kopie windowsa to co mówić ? Dzięki
  12. Dzięki wielkie za pomoc kchteam. kwasior500 dzięki także za link do systemów, tylko co wybrać z SP1 czy bez ? ma to jakieś znaczenie co do klucza ?
  13. No i było by bajecznie tylko powiedz mi jak pobrać taki obraz z MSDN bo wlazłem na ich stronę i ni czorta nie czaję gdzie to znaleźć :)
  14. Witajcie mam pytanko, dostałem od klienta na części uszkodzony laptop HP Compaq F500 który sobie naprawiłem ale to mniejsza z tym. Komputer posiada zainstalowany windows xp a z tyłu ma naklejkę z licencją do Windows Vista i teraz pytanie czy wystarczy że zainstaluje wersje boxową taką jak na stacjonarnym kompie obojętne czy to 32-64 bity podając klucz z laptopa ? Czy potrzebuje oryginalnych płyt od tego laptopa ? Windows Vista Home premium OEMAct HP, taką ma naklejkę. A i jeszcze jedno partycji recovery niestety nie ma.
  15. 1. Jaki system operacyjny jest na tym laptopie XP, Vista, 7 ? Jeżeli 7 Spróbuj skorzystać z diagnostyki i naprawy systemu. W tym celu użyj płyty instalacyjnej Windowsa 7 ( o ile automatycznie pouruchomieniu laptopa nie masz takiej możliwości) i wywołaj okno narzędzie do naprawy systemu. 2. Sprawdź jak zachowuje się laptop po włączeniu na samym zasilaczu bez baterii 3. Należy sprawdzić pamięć ram pod kątem błędów użyj do tego Memtest 4. Trzeba sprawdzić także dysk twardy polecam program MHDD 5. Możliwe że wysypały ci się sterowniki lub coś innego w systemie, zaloguj się w trybie awaryjnym i sprawdź zrzut pamięci błędu (minidumb) programem Debugging tools for windows.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.