Bardzo wygodnie to sobie określili , właściwie to za nic nie odpowiadają , spali się ścieżka np. zasilania od procesora tracisz gwarancje (asus prawdopodobnie naprawia spalone ścieżki w ramach gwarancji) , wygięty laminat np grafy bo poskąpili na blackplate , tracisz gwarancję.Aktualnie właśnie reklamuję u nich kartę graficzną (oczywiście dostałem serwisowaną) którą wymienili mi w zamian za zepsutą. Ponieważ moja była 2gb a dostałem wersję 1gb więc korzystam z przepisu o niezgodności z umową.Pisałem do głównego supportu Msi z zapytaniem w jaki sposób traktują swoich klientów i oto jaką odpowiedź dostałem:
Dear Marcin, The warranty period provide by MSI to his Polish partners, distributors and resellers is 3 year from original invoice date. The replacement unit you received heritate from the warranty period of your originaly purchased unit wich will end the 13-JAN-2015. Also regarding MSI return termes and condition, we always swap component for repaired ones (refurbished), we send brand new replacement item, only for DOA request,( component received Damage on Arrival) within 30 days after original purchase date. Therefore MSI Poland have serviced your graphic unit in accord with MSI return and service policy. Best regards, El Hadi Tounsi Customer Service
Tak więc , taka jest polityka firmy i nic z tym nie da się zrobić , jeśli się ma ich produkt to trzeba mieć nadzieję że się nie zepsuje , bo przykładowo jak padnie mobo po 31 dniach ( i nie da się naprawić) to w zamian dostaniesz mobaska śmiganego po naprawie np. 2 letniego i jest to zgodne z gwarancją jaką udzielają ,tak czy inaczej to ostatnia rzecz jaką kupiłem od msi.