Skocz do zawartości

Jozu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Jozu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. no dobra napisałem e-maila i uwzględniłem że jest to seria 7200.11 tylko że nie napisałem że padł firmware i dostałem odpowiedź jaką dostałem. tzn po włączeniu kompa w ogóle mi nie pokazywało dysku w biosie itp. jak inaczej mogę sprawdzić czy dysk w ogóle chodzi? próbowałem zmieniać kable i to samo. Jeżeli dysk się np spalił to już danych w ramach gwarancji nie odzyskam tak?
  2. Hello, Data recovery is not covered under the warranty. If you need your data recovered, you will need to send it to data recovery for their paid service. If you do not have an adequate backup of your data, Seagate now offers best-in-class data recovery for all formats and all brands of storage media. For more information about our data recovery services please visit our website: Data Recovery: http://services.seagate.com Data Recovery Software: http://services.seagate.com/diysoftware.aspx Further information can be obtained by directly contacting the data recovery department in the US at 1-800-475-0143. In Europe or Australia: +800-5631-1670 If you have any additional questions, please let me know. dostałem taką odpowiedź jak napisałem na e-mail ktory na początku tematu podał kolega. co mam zrobić? mój ang nie jest wystarczająco zaawansowany:P
  3. Aha no to w takim razie dzięki:) Jutro będę działał i co z tego wyniknie napisze w najbliższym czasie:) Pozdrawiam
  4. Witam, przeczytałem ogólnie cały temat(troszkę tego było). Ogólnie jakieś 3 miesiące temu odmówiła mi posłuszeństwa moja 500-tka która była pełna...Dość długo zwlekałem na wysłanie dysku gdyż nie był mi potrzebny no ale w końcu się do tego zabrałem. Jeśli chodzi o pakowanie to tutaj nie mam żadnych pytań. Ogólnie dysk nie jest wykrywany przez bios(bez uszkodzeń fizycznych) wiec wydaje mi się że uszkodzony firmware.. oby.. i tutaj myślę oczywiście nadzieją że nie przyjdzie mi żaden rachunek. Mniejsza o to ogólnie chciałem zapytać czy jest konieczność dzwonienia do konsultantki czy można od razu wypełnić to wszystko na stronie segate?? Aha właśnie odzyskują z dysku wszystko łącznie z zainstalowanym wcześniej windowsem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...