tak ale jak nie mam nic napisane w gwarancji że mogę ubiegac się o zwrot kasy po kilkakrotnej naprawie czy to jest według prawa handlowego .firma w której sprzęt jest serwisowany to nieszczęsna proline
Posiadam model płyty jak w poście i mam z nia następujacy problem że płyta pali dyski twarde zarówno na sata i i ata.Zachowuje sie niestabilnie tzn.po zainstalowaniu nowego systemu i wrzuceniu sterownikow n-force aplikacja sterowników wymusza reset komputera i po przejsciu z biosa do załanczania sie systemu komp sie resetuje.Nie można przeprowadzić nawet załaczenia trybu awaryjnego.Czasami wszystko zainstalowałem bez problemu system chodził róznie od 1-7 dni i wywalało system w taki sam sposób.Ktoś jak mial podobny problem niech napisze.Mam jeszcze jedno pytanie co oznacza bład NTDETECT.
posiadam płytę główną która była wadliwa i została wymieniona na nową od ręki ,teraz po raz kolejny po 3 dniach płyta spowrotem wróciła do serwisu.Po ilu razach serwisowania płyty mogę żądać wymiany płyty na inny model lub zwrotu gotówki.