Jump to content

Gonzo60

Stały użytkownik
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Gonzo60's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. sp1mta - dzięki działa!! Zwykle nie isntalowalem steriwnikow do chipsetu, bo wsyztsko dzialalo bez tego, az tu takie zwolnienie nie wiadomo skad.:) Ale grunt, ze dziala, dzieki takze innym, ktorzy sie udzielili!
  2. O dziwo, teraz obciążenie procesora jest w normie ("skacze" zależnie od uruchamianych programów). Lecz nadal występują owe przycięcia przy nagrywaniu. Tak - dzieje się to od czystego systemu. Miałem XP i było tak samo. sp1mta - sprawdzę te sterowniki, ale instalowałem z CD od płyty głównej, więc nic się nie powinno dziać. Lecz sprawdzę i napiszę. Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.
  3. Można to zauważyć gołym okiem, to znaczy: przed wystąpieniem problemu z blue screenami, przy nagrywaniu CD mogłem z powodzeniem wykonywać inne czynności, takie jak np. granie czy słuchanie muzyki, która teraz swoją drogą się tnie! (chodzi o mp3). Teraz to nawet przy otwieraniu nowych okien w IE są cięcia. Nagrywanie to tylko przykład, lecz dysk kompa pracuje nawet wtedy, kiedy nie powinien, lub pracuje 2x ciężej. Oczywiście, już piszę: Duron 750 MHz, 512 MB DDR (266 MHz), płyta główna Gigabyte GA-7VA (chipset VIA KT400), dysk 60 GB WD 7200 RPM, karta graf. GeForce 5200 FX 128 DDR, 128-bit, AGP 8x.
  4. Ja nikogo nie obraziłem! Hm... Teraz widać jak uważnie niektórzy czytają posty, skoro w jednym piszę o antywirusie i firewallu, a w kolejnym ktoś proponuję mi tezę, że mam sassera, to chyba mogę nie traktować tego poważnie.
  5. 8O No chłopaki, bez przesady. Odpowiadajcie na poważnie. (Norton, jak pisałem, def aktualne, firewall + łatki na blastera i sassera - cyba z krzesła spadłeś, jeśli myślisz, że to Sasser! :evil: )
  6. Nie możliwe. Żadnych wirusów nie ma (Norton z aktualnym definicjami) oraz firewall - żadnych zbędnych programów. Jest to na 100% sprawa sprzętu, tyle nie wiem co może być przeczyną.
  7. Od jakiegoś czasu mam problemy z komem, a mianowicie - gdy miałem WindowsXP zaczęły pojawiać się błędy sygnalizujące uszkodzenie pamięci (blue screen w XP - zrzucanie pamięci...). Wymieniłem kości, zainstalowałem Wndows 2000, lecz komp zwolnił średnio o 30-40%!!! Pamięć jest tej samej marki o tej samej szybkości. Teraz użycie procesora wacha się w granicach 100%! Czego może być to przeczyną?
  8. Witam Czy ten router może pracować w trybie "router" bez ochrony NAT pod Neostradą? Jeśli tak, to jak go skonfigurować?
  9. Ok, problem rozwiązany! Wystarczyło odłączyć dgo od zasilania!!:) Nawet bez restartu.
  10. Zadałem tam już pytanie, ale widocznie technicy Asmaxa nie bardzo umieją poradzić sobie z moim problemem.
  11. Czy spotkał się ktoś z problemem niemożności logowania do panelu sterowania routera Asmax AR800C2? Po wpisaniu standardowo 10.0.0.2 wyświetla się "Nie można wyświetlić strony". Próbowałem na IE, Operze oraz na Linuxie - skutek identyczny. Boję się zrestartować router, bowiem nie wiem czy po jego restarcie będę mógł go skonfigurować (wymagany byłby dostęp do panelu). Po za tym sprzęt działa poprawnie - Internet jak i sieć LAN jest dostępna i działą bez przeszkód.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.