Skocz do zawartości

scoutch

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

scoutch's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. scoutch

    Reklamacja karty

    Witam Mam pytanie do osób zajmujących się serwisem podzespołów, czy osób którym nie uznano reklamacji z powodu naruszonej plomby. Czy plomba na zdjęciu jest naruszona - serwis nie przyjął karty właśnie z tego powodu. Ze zdjęć chłodzenia zamieszczonych w internecie wiem że pod stickerem znajdują się dwie śruby. Karta była wysłana ze sklepu w którym była zakupiona. Karta była reklamowana 30-31.12.2010 przyszła z reklamacji do sklepu 07.03.2011. Karta była reklamowana przez sklep dwukrotnie w tym czasie. Do karty nie mam dowodu zakupu tylko kartę gwarancyjną na której sklep udziela gwarancji nie producent czy dystrybutor. Nie jestem pierwszym właścicielem karty. Jeżeli chodzi o samą kartę to po prostu przestała działać, nie wykazywała żadnych oznak uszkodzenia. Co mogę zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...