Jump to content

scoutch

Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About scoutch

  • Rank
    Newbie
  1. Witam Mam pytanie do osób zajmujących się serwisem podzespołów, czy osób którym nie uznano reklamacji z powodu naruszonej plomby. Czy plomba na zdjęciu jest naruszona - serwis nie przyjął karty właśnie z tego powodu. Ze zdjęć chłodzenia zamieszczonych w internecie wiem że pod stickerem znajdują się dwie śruby. Karta była wysłana ze sklepu w którym była zakupiona. Karta była reklamowana 30-31.12.2010 przyszła z reklamacji do sklepu 07.03.2011. Karta była reklamowana przez sklep dwukrotnie w tym czasie. Do karty nie mam dowodu zakupu tylko kartę gwarancyjną na której sklep udziela gwarancji
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.