Zgadza się, problemy jakiem mialem dotyczyly pamieci jeszcze przed ddr3, z ktorymi juz nie mialem do czynienia. Mogło się coś zmienić na plus. Jednak konkurencja na rynku jest duza i czasem jedna wpadka wystarczy, zeby klienci przeniesli swoja sympatie na innego producenta.
Dzis np. zrazilem sie do Agito, w ktorym zawsze robilem zakupy i polecalem ten sklep innym. Po dzisiejszych doswiadczeniach wnioskuje, ze maja tam niezly balagan i idiotyczny system sprzedazy (chyba, ze to norma). Zamawialem zestaw i chialem wybrac dwa takie same dyski, na co mi nie pozwolono - komunikat ze nie sprzedaja wiecej niz jednego dysku na zamowienie i trzeba to robic dodatkowo wysylajac wiadomosc. Kliknalem na link, ktory podali, zeby wyslac zapytanie o dodatkowy hdd. Zanim doczekalem sie na odp. cena poszla o 50zl do gory (zalana fabryka WD - dyski drożeją). Napisali ze trzeba zrobic zamowienie bez potwierdzania i wtedy dopiero pytac o dodatkowe rzeczy... No to zamawiam, nie potwierdzam, wysylam maila o extra dysk... wklejam link o jaki chodzi... patrze na cene - 299 - kolejne 50 zl drozej :). Ciekawe co bedzie jutro.
Wczesniej jeszcze probowalem (bezskutecznie) dodzwonic sie na infolinie. Ceny moze maja atrakcyjne, ale potencjalnych klientow olewaja.