Skocz do zawartości

Corbix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Corbix's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Jestem (niestety) posiadaczem internetu od Orange. Więc mój problem polega na tym że od dłuższego czasu ping potrafi wahać się od 30 do nawet 900 ms (utrzymuje się stale 30-100ms nagle skacze do 400-900ms i znowu wraca do normalnego stanu i tak w kółko) a na dodatek tracę około 10-25 % pakietów co całkowicie uniemożliwia grę przez sieć bo co chwilę występują "cofki", lagi itp. Problem zaczął występować już trochę czasu temu i praktycznie pojawił się nagle (jednego dnia korzystałem z internetu normalnie a kolejnego już nie.) Telefonowałem do obsługi klienta już ze 20 razy i zawsze z takim samym skutkiem, tz. zawsze słyszałem, że u nich na linii jest wszystko w porządku i że nie widzą problemów. Pewnego pięknego dnia jeden z konsultantów nawet doradził mi zmianę serwerów DNS ale to też nic nie dało. Po dzisiejszej rozmowie natomiast konsultant powiedział mi : "w umowie, którą z panem podpisaliśmy nie ma mowy o wysokości pingu." Polecił też poczytać o openDNS'ach. Wykluczam również jakiekolwiek usterki techniczne z mojej strony, testowałem internet na innym routerze, tj. Cerberus P6331-4A i na zapasowych kabelkach. Niestety efekt był taki sam. Umowę mam podpisaną na 10Mb/s a router z którego korzystam to Gigaset 504 AG. Bardzo proszę o odpowiedź osób, które mogą wnieść coś do tematu i podpowiedzieć co mógłbym zrobić aby internet funkcjonował tak jak kiedyś. Pragnę jeszcze dodać, że jestem zielony w tym temacie i proszę o łopatologiczne tłumaczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...