Jump to content

TrueVanDal

Stały użytkownik
  • Content Count

    1804
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About TrueVanDal

  • Rank
    Uczestnik

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zgierz City
  • Zainteresowania
    Gry i sprzęt
  1. TrueVanDal

    Mass Effect

    Z tego co się orientuję to exp leci tak samo (ale ręki sobie nie dam uciąć ;), tym bardziej, że sensowniej byłoby żeby leciał wolniej... w końcu to wyższy poziom trudności). Grasz dla przyjemności, czyli pewnie nie interesuje Cię wykonywanie pobocznych questów. Jeśli jednak się zaprzesz i będziesz wykonywał wszystkie misje to w czasie jednego "przejścia" powinieneś dobić do 50 lv. Jako ciekawostkę podam, że dobicie do 60 lv podczas drugiego przejścia jest możliwe (znowu trzeba wykonywać wszystko jak leci) ale mnie osobiście się ta sztuka nie udała :P i dobiłem tam gdzieś na początku trzeciego "przejścia". Pozdro.
  2. TrueVanDal

    Xbox 360

    Wiem, dlatego "niesprawny" napisałem w cudzysłowie ;). Wszystko wskazuje na to, że ograniczają przepustowość (ewentualnie kontroler nie jest zbyt wydajny). Dlaczego, to już inna sprawa. Pozdro.
  3. TrueVanDal

    Xbox 360

    No właśnie, zdziwiło mnie to. Albo MS pakuje jakieś "niepełnosprawne" HDD do swoich konsol (mało prawdopodobne) albo jakoś blokują przepustowość z/do dysku bo raczej (IMO) dysk byłby w stanie jeszcze szybciej zapisywać i odczytywać informacje. Być może nie cały proces loadingu to odczyt z dysku ale i tak czasy pena porównywalne z HDD dają do myślenia. Ciekawy jest ten limit przepustowości USB w granicach 16 MB/s, może faktycznie myślą "na zapas" gdy wyjdzie Natal. Brak różnicy przy podłączeniu przewodowego pada mnie nie zdziwił (chyba nie naparzali w przyciski przy kopiowaniu ;), a nawet jeśli, to zapotrzebowania na transfer są wtedy raczej minimalne). Hmm, naprawdę niezły pendrive 16GB może być dobrym zamiennikiem HDD 20GB, w szczególności dla użytkowników Arcade/Core. Pozdro.
  4. Witam. Dzisiaj kupiłem swoją kopię ale jeszcze jej nawet nie rozpakowałem. Mam pytanie do wtajemniczonych. Załóżmy, że używam kodu na Cerberusa z pudełka wewnątrz gry (tak jak zresztą zaleca producent) to gdzie zapisana jest ta informacja, że to JA go zużyłem? Chodzi mi o sytuację ekstremalną, zużywam kod, gram, usuwam grę z dysku po czym po jakimś czasie chcę do niej wrócić to czy będzie to gdzieś zapamiętane, że miałem kod, zużyłem go i od razu będę miał dostęp do Cerberusa bez komplikacji? Podobno Gamertag jest powiązany z jakimś kontem EA (ale jakim skoro wszystko robi się z poziomu konsoli, a może będę musiał utworzyć nowe konto EA przed rozpoczęciem gry?)... W skrócie, pokręcili z tymi kodami :P. Może mi to ktoś przystępnie "wyłożyć" ;)? Pozdro. P.S. Z premedytacją kupiłem wersję angielską :D.
  5. TrueVanDal

    Formula 1 2009

    Poczytałem co nieco (w tym w najnowszym PSX Extreme) i chyba muszę "odszczekać" to co napisałem (że czaka nas arcade) i cieszę się z tego powodu ;). Podobno twórcy podchodzą do sprawy bardzo poważnie i dadzą spore możliwości kustomizacji. Wygląda na to, że singleplayerowi bliżej będzie do symulacji choć oczywiście opcje konfiguracyjne powinny dać graczom spory wybór w wielu kwestiach. Ucieszyłem się i czekam na kolejne doniesienia z obozu "Codies". Pozdro.
  6. TrueVanDal

    Formula 1 2009

    Ja w ogóle nie czekam na multi, tylko martwi mnie, że takie samo "coś" spotka singla. Może przesadzam, fakt, po prostu gier o F1 jest jak na lekarstwo (licencja) a tutaj akurat barak konkurencji może rozleniwić twórców.
  7. TrueVanDal

    Formula 1 2009

    Z jednej strony czekam, z drugiej nie, bo zapowiada się na żenujący arcade :/. Jakoś nie wydaje mi się, żeby stworzenie gry z olbrzymimi możliwościami konfiguracji dotyczącymi poziomu trudności, ilości okrążeń, zachowania bolidów, "losowości" itp. było takie trudne. Wtedy każdy by mógł sobie ustawić co i jak wg własnego "widzimisię" i wszyscy byliby szczęśliwi. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale faktycznie jak człowiek słyszy o wyścigu na wytrzymałość mającym 8 okrążeń to śmiać się chce. Oby przynajmniej singleplayer był sensowny. Zobaczy się we wrześniu. Pozdro.
  8. TrueVanDal

    Xbox 360

    Były, ja mam 60 GB Falcona. Kupiony jakoś w sierpniu 2008 roku. Niedługo potem w Arcade'ach pojawiły się Jaspery (o ile dobrze pamiętam).
  9. TrueVanDal

    Heavy Rain

    Hmm, daje do myślenia. Jeśli wśród redaktorów PSX Extreme miałbym wskazać jednego recenzenta, którego recenzje najbardziej cenię (i są one najbliżej moich myśli) to byłby to właśnie Koso. Ostatnio nie zgodziłem się z nim w kwestii sterowania w Resident Evil 5 (Koso bronił "strzelania bez chodzenia" z czym ja się kategorycznie nie zgadzam...). Mimo to nadal myślę, że zagrałbym w tą grę z przyjemnością. Pozdrawiam.
  10. TrueVanDal

    Heavy Rain

    IMO HR to taka przygodówka "point'n'click"...tyle że bez myszki i z QTE ;). Jeśli patrzeć na to w taki sposób to grze chyba naprawdę trudno coś zarzucić. Pomyślcie, że dostajecie przygodówkę, gdzie żeby "pójść dalej" trzeba kliknąć (wchodzić w interakcje) jakieś konkretne (z góry ustalone) elementy "sceny". Przecież w HR chodzi dokładnie o to samo, tylko interfejs i w sumie cała gra jest przystosowana do pada. Tu nie chodzi o pokazywanie swojego "skilla", od tego są inne gry akcji. Ważna jest tutaj fabuła i wczucie się w sytuację. HR to specyficzny tytuł i będzie budzić skrajne emocje. Fajnie, że ktoś w ogóle próbuje takie gry tworzyć. Boję się jedynie słabych wyników sprzedaży. Wiecie, nie jedną już specyficzną grę chwalili recenzenci, tytuły były wybitne ale jakoś nikt w nie nie grał... Narka.
  11. TrueVanDal

    Heavy Rain

    A Ty się czego spodziewałeś? Kolejnego Gears of War? Wg mnie bardzo fajnie to wypada, przynajmniej coś oryginalnego. Do tego już teraz MGS 4 traci zaszczytne miano "gry w którą się mało gra" :D. Ale żeby nie było, podoba mi się taki koncept. Szkoda że nie mam PS3.
  12. Czyli ten "nieusuwalny sejw" nie jest w ogóle widoczny, nawet przy przeglądaniu zawartości dysku twardego z poziomu konsoli? Czyli mógłbym wywalić wszystkie sejwy a i tak moja postać by się uchowała? Tak zrozumiałem. W takim razie gdzie się to "zaszyło", jak w cache'u to ja go akurat od czasu do czasu czyszczę więc chyba nie tam ;). A po co miałbym usuwać? To, że to zajmuje "grosze" nie jest dla mnie żadnym wytłumaczeniem aby to trzymać kiedy tego nie potrzebuję, po prostu ;).
  13. Ad A: Zgadza się, ale chyba nie od razu mówili, że stary sejw się przyda. Tak mi się przynajmniej wydaje. Ad B: Nie wiem, nie próbowałem :P. Ale jeśli tak to jest to dosyć restrykcyjne podejście (przecież kiedyś chciałbym to usunąć a tu co, nie da się?). Tak. BTW to co jest tak naprawdę potrzebne do kontynuowania gry naszym Shepardem? Tzn. trzymam kilka sejwów, ale chyba przyda się tylko automatyczny sejw z profilem/profilami, dobrze kombinuję?
  14. TrueVanDal

    Playstation 3

    Nie chcę wyjść na jakiegoś guru, tym bardziej, że PS3 nie mam ale chyba to jest kwestia samej gry. Tzn. nie ma opcji która pozwala zgrać całość na HDD w obojętnie jakiej grze (tak jak na X360). Niektóre gry wymagają instalacji, ale to oznacza po prostu przegranie pewnej części danych z płyty na dysk ale nadal sporo danych jest odczytywanych z płyty. Tak mi się przynajmniej wydaje. Płyta zatem nie tylko musi być w napędzie ale jest wręcz używana podczas grania. Co do tego hacka to podobno prędzej przyczyni się to do powstania sceny homebrew niż odpalania piratów (podobno jakieś klucze szyfrujące są na chwilę obecną poza zasięgiem a są wymagane do odpalenia kopii). Ale ja tam się akurat na tym nie znam więc nie bierzcie tego jako wyrocznię ;). Jeśli faktycznie jest to krok w kierunku pozwalającym odpalać piraty to wielka szkoda. Teraz PS3 głównie kupują ludzie świadomi, że tutaj nie ma piratów, co czyni bazę ich użytkowników w pewnym sensie unikalną, niejako "czystą" i legalną najbardziej jak to aktualnie możliwe. Ale pomyślcie, Sony na pewno coś wymyśli żeby wzorem MS uprzykrzyć życie ewentualnym nielegalnym praktykom. Pozdro.
  15. Nie wiem, tak zrozumiałem z tej recenzji. Ale jest w niej pewien spoiler (w sumie z samego początku gry), który może tłumaczyć takie stwierdzenia (zamiana postaci żeńskiej na męską). Jak ktoś nie chce sobie psuć "niespodzianki" to niech nie czyta! » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Spoiler!" Podobno Shepard na początku gry ginie...dosłownie! Ale Cerberus jakoś go "wskrzesza" (nie wiem czy chodzi o klonowanie czy coś innego bo tego nie napisano). Jest to też moment w którym KAŻDY gracz może zmienić aparycję bohatera i jego klasę, niezależnie od tego kim był w ME1. Być może istnieje możliwość zmiany faceta w kobietę i odwrotnie ale to już by był hardcore :P. Może o to chodzi. Tak BTW: Zastanawiam się jak postacie reagują na Sheparda "po liftingu". Wiecie, jeśli spotkam kogoś z ME1 to czy on mnie wtedy pozna? Nie powinien... Podobno dużo ciekawiej jest grać własną postacią, z wyborami podjętymi w pierwszej części. W sumie ma to sens. Nie wiem jak gra jest ustawiana jeśli gramy od zera ale przecież zakłada się, że jakieś decyzje w ME1 zostały podjęte, niekoniecznie takie jak byśmy tego chcieli. Z jednej strony Bioware trochę dało ciała, ktoś mógł przejść grę dawno temu i skasować "sejwy". Szkoda, że nie wpadli na to szybciej. Co do samego przenoszenia postaci, to w sumie tyczy się to głównie wyborów, skille w ME2 i cały rozwój postaci jest nieco inaczej zrobiony niż w ME1 i przeniesienie tego w bezstratnej formie jest niemożliwe. Ale im ma się silniejszą postać z ME1, tym więcej punktów umiejętności dostaje się "na dzień dobry" do rozdania w ME2, podobno jest też więcej kasy na starcie. Narka.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.