Skocz do zawartości

mehik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mehik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie, Jestem z Katowic, tutaj również od momentu gdy lokalny operator złączył się z Internerią jakość usług strasznie spadła a nawet bym powiedział, że zanikła. Awarie non stop, w kwietniu tego rogu przez 25 dni nie można było korzystać z połączenia, konsultacji na infolinii, a raczej sekretarzy co odpowiadają na telefony, bo na fachu się w ogóle nie znają, odpowiadają to samo w kółko "Tak wiemy awaria jest już zgłoszona". Będąc klientem Internetii nauczyłem się jeden rzeczy, warto zainwestować w modem 3G (z którego właśnie korzystam, ponieważ znów jest awaria). Do problemów technicznych dorzucają się też problemy administracyjne, przez 8 miesięcy, co miesiąc Internetia wystawiała mi blednę faktury, zamiast 59, 139 zł ! I co miesiąc gadka z BOK'iem - tłumaczenie się, potem korekta i obietnica, że to już nie wystąpi... do następnego miesiąca. W końcu rozwiązuje z nimi umowę, nie jest to żaden problem i są na to bardzo przygotowani, czyżby z przyzwyczajenia ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...