Jump to content

Max17b

Stały użytkownik
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Max17b

  • Rank
    Uczestnik
  1. Szczegóły błędu: -System -Provider [ Name]Microsoft-Windows-Kernel-Power [ Guid]{331c3b3a-2005-44c2-ac5e-77220c37d6b4} EventID41 Version6 Level1 Task63 Opcode0 Keywords0x8000400000000002 -TimeCreated [ SystemTime]2019-10-04T15:18:01.007363500Z EventRecordID9345 Correlation -Execution [ ProcessID]4 [ ThreadID]8 ChannelSystem ComputerMax-PC -Security [ UserID]S-1-5-18 -EventData BugcheckCode0 BugcheckParameter10x0 BugcheckParameter20x0 BugcheckParameter30x0 BugcheckParameter40x0 SleepInProgress0 PowerButtonTimestamp0 BootAppStatus0 Checkpoint0 ConnectedStandbyInProgressfalse SystemSleepTransitionsToOn0 CsEntryScenarioInstanceId0 BugcheckInfoFromEFIfalse CheckpointStatus0 PS Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale gram w Battlefield V na najwyższych ustawieniach z Ray Tracying (Ultra).
  2. Witam wszystkich. Po miesiącu spokoju komputer znowu zaczął sprawiać problemy. Dzisiaj grając w Battlefield V komputer wyrzucił mi Blue Screen'a i nie mógł się włączyć ponownie. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proszę o rady. Mój zestaw: Mam zainstalowany na nowo system Windows 10 (Home x64) o następującej konfiguracji: Procesor: Intel Core i5-9600K, 3.7GHz, 9MB Płyta główna: Gigabyte Z390 GAMING X RAM: 16 BG RAM Karta graficzna: MSI GeForce RTX 2070 GAMING X 8G 8GB GDDR6 Zasilacz: be quiet! 700W Pure Power 10 Karta dźwiękowa: Creative Sound Blaster X AE-5 Mam zainstalowane sterowniki do karty graficznej (436.30), dźwiękowej oraz BIOS zaktualizowałem do najnowszej wersji F8. Zainstalowałem również wszystkie sterowniki ze strony producenta dot. płyty głównej (chipset). Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  3. Witam wszystkich. Zauważyłem ostatnio, że w menedżerze urządzeń w systemie Windows 10 nie mam zainstalowanego sterownika do urządzenia. Gdy próbuję zaktualizować automatycznie system Windows nie jest w stanie wyszukać sterownika. Zacząłem się ostatnio interesować tym tematem, ponieważ przez ostatni tydzień miałem już dwa Blue Screen'y związane prawdopodobnie z tym urządzeniem. Mam zainstalowany na nowo system Windows 10 (Home x64) o następującej konfiguracji: Procesor: Intel Core i5-9600K, 3.7GHz, 9MB Płyta główna: Gigabyte Z390 GAMING X RAM: 16 BG RAM Karta graficzna: MSI GeForce RTX 2070 GAMING X 8G 8GB GDDR6 Zasilacz: be quiet! 700W Pure Power 10 Karta dźwiękowa: Creative Sound Blaster X AE-5 Mam zainstalowane najnowsze sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej oraz BIOS zaktualizowałem do najnowszej wersji F8. Zainstalowałem również wszystkie sterowniki ze strony producenta dot. płyty głównej (chipset). A oto informację odnośnie urządzenia, którego nie mogę zainstalować: "Urządzenie PCI Magistrala PCI 1, urządzenie 0, funkcja 3 Sterowniki tego urządzenia nie są zainstalowane. (Kod 28) Nie ma żadnych zgodnych sterowników dla tego urządzenia. Aby znaleźć sterownik dla tego urządzenia, kliknij opcję Aktualizuj sterownik." Proszę o pomoc.
  4. Temat do zamknięcia. Po odinstalowaniu antywirusa Comodo problem od ponad sześciu dniu nie wystąpił. Co ciekawe winny nie jest do końca Comodo a Microsoft: http://www.purepc.pl/oprogramowanie/windows_10_anniversary_update_problemy_po_aktualizacji W przypadku ponownego wystąpienia błędu temat zostanie wznowiony.
  5. Program antywirusowy Comodo odinstalowałem w sobotę. Do tej pory (mimu wielu uruchomień systemu) problem nie wystąpił.
  6. Właśnie kod błędu się nie wyświetla na blue screen'ie. Jest tylko informacja: Windows 10 unexpected kernel mode Powiązane z ntfs.sys Aha, po update instalowałem Comodo antywirus. Może on powoduje problem.
  7. Witam wszystkich. Od prawdopodobnie premiery Windows 10 anniversary update co jakiś czas podczas włączania systemu wyświetla mi się Blue Screen z poniższą informacją: Windows 10 unexpected kernel mode Powiązane z ntfs.sys Komputer ledwie zdąży załadować się do pulpitu po czym wyświetla się blue screen. Problem ten nie występuje zawsze. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  8. Od ponad trzech dni testuje nowe podzespoły pod różnym obciążeniem. Oprócz karty graficznej zakupiłem również nową obudowę, kartę dźwiękową oraz zasilacz. Na ten moment problem, pomimo wielu uruchomień komputera, nie wystąpił. Również temperatury osiągane przez kartę graficzną są o średnio 4 stopnie Celsjusza niższe niż przed wymianą wymienionych wyżej podzespołów. Aktualnie wszystko wskazuje na to, że w moim przypadku problemem był zasilacz, ale żeby być w 100% pewnym potrzebuje czasu. Myślę, że po około miesiącu użytkowania będę w stanie powiedzieć, czy wymiana przede wszystkim zasilacza pomogła. W przypadku ponownego wystąpienia błędu temat zostanie ponownie wznowiony.
  9. Problem, który został poruszony w założonym przeze mnie temacie był powodowany prawdopodobnie przez sterowniki graficzne. Po zainstalowaniu nowszej wersji sterowników problem, jak na razie, nie wystąpił. W przypadku ponownego wystąpienia błędu temat zostanie ponownie wznowiony.
  10. Przełom. Po długich dniach spędzonych nad diagnostyką każdego z podzespołów głównym i jedynym winnym (z 70 % podobieństwem ;) ) okazał się zasilacz. Bardzo się cieszę, że problem wystąpił również w serwisie przez co sami mogli zobaczyć objawy tego błędu. Po rozmowie z serwisantem doszliśmy do winsoku, że lepiej kupić coś nowego i markowego (obecny siedmioletni zasilacz już nie wyrabia). Po konsultacji z serwisem postawiłem na ten model: Be Quiet 700W Pure Power 9 BOX Co ciekawe w serwisie po pierwszym wystąpieniu problemu powielał się on wielokrotnie podczas kolejnych uruchomień komputera. Po zmianie zasilacza na inny (serwisowy/ moc 700 W) problem ustąpił. Serwisant dosyć dokładnie powiedział na czym błąd ten może polegać, a następnie dalej chciał testować starucha. I tak miałem wymienić zasilacz, więc nadarzyła się ku temu okazja/ może inaczej, wystąpiła konieczność. Zasilacz Be Quiet 700W Pure Power 9 BOX dostane we wtorek. Testy na nowym zasilaczu potrwają prawdopodobnie jeden dzień, aby się upewnić, że to staruch był winny całemu zamieszaniu (pozostałe podzespoły działają bezproblemowo).
  11. Na razie obstawiam najłatwiejsze rozwiązania problemu. Ewidentnie wygląda to na problem spowodowany kartą graficzną lub złączem lub monitorem przy czym mało prawdopodobne jest aby sterowniki mogły Ci tak broić. A może masz inny monitor lub telewizor ze złączem HDMI, pod którego mógłbyś podłączyć kartę graficzną?
  12. Ja całkiem niedawno miałem kartę graficzną GTX 970 Asus Strix OC 4GB i ona ma wbudowane złączę DVI-D. Złącza D-Sub Nie DVI 1x DVI-D 1x DVI-I HDMI 1x HDMI DisplayPort 1x DisplayPort Dodatkowe Nie źródło: https://www.morele.net/karta-graficzna-asus-geforce-gtx-970-strix-4gb-ddr5-256bit-dp-hdmi-dvi-strix-gtx970-dc2oc-4gd5-649210/
  13. W dniu dzisiejszym byłem odwiedzić serwis komputerowy. Okazało się, że jednostka centralna, którą wcześniej oddałem wciąż jest testowana (każdy podzespół jest szczegółowo analizowany pod katem wystąpienia jakichkolwiek błędów). Od wtorku wszystkie programy testowe nie wykazały żadnych problemów z prawidłowym funkcjonowaniem komputera. Aktualnie każdy podzespół jest podłączany do innych komputerów. Ciężko powiedzieć coś więcej o tym problemie. Przy okazji testów wszystko w serwisie zostało zaktualizowane do najnowszej wersji a bios został przywrócony do ustawień fabrycznych. Prawdopodobnie nie odbiorę w tym tygodniu jednostki centralnej :(
  14. Jeżeli masz możliwość sprawdź połączenie DVI(karta graficzna) - DVI(monitor). Możliwe, że jest to problem odświeżania monitora.
  15. Niestety, ale problemu nie udało mi się jeszcze rozwiązać. Aktualnie komputer, od dnia wczorajszego, jest oddany do serwisu. Zobaczymy co oni na to powiedzą i czy uda im się rozwiązać problem bez konieczności wymiany któregokolwiek z podzespołów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.