Jump to content

szalony_rolnik

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About szalony_rolnik

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Mam ten sam dekoder, i jeżeli mówisz o całkowitym lub częściowym zniekształceniu obrazu - pikseloza itd. , to mam to samo. Natomist zdarza się to tak sporadycznie, że nie fatygowałem się do nich dzwonić i domagać się serwisu. Natomiast upgrade do Horizon... z tego co czytam opinie o tym nie są najlepsze. Tęsknię za swoim poprzednim dekoderem - Kaonem.
  2. Mam podobną sytuację z UPC, tyle tylko, że ja "walczę" z nimi już prawie 10 miesięcy. Jak mam coś poradzić to, pisz reklamację, jest pewność że zadzwonią do Ciebie w ciągu 1-3 dni. Innym sposobem jest też opisanie sytuacji na ich FB - ja tak zrobiłem i wysłali mi technika, który wiedział co robi i miał dużą wiedzę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.