Jump to content

ArturM

Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About ArturM

  • Rank
    Newbie
  1. Witaj deamian, Twoje doświadczenia z nasza infolinią z całą pewnością nie odpowiadają naszym standardom i najmocniej przepraszamy za sytuację z jaką miałeś nieprzyjemność się spotkać. Czy zechciałbyś przesłać na mail podany poniżej adres email numer telefonu z którego dzwoniłeś, abyśmy mogli przeanalizować ten przypadek? Podaj proszę informację, na jakim etapie jest teraz Twoja sprawa, jeżeli nie zwróciłeś jeszcze sprzętu do sprzedawcy skontaktujemy się z Tobą i sprawdzimy, czy można tu jeszcze zrobić coś poza wysyłką na serwis (który w żadnym wypadku nie może trwać więcej niż 45 dni, a średni czas naprawy to około 7 dni roboczych). Pozdrawiam, Artur Mariański Call Center Leader ASUS Polska Email: artur_marianski@asus.com
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.