Witajcie.
sytuacja wygląda tak, że po overclockingu procesora (i5-6600k) do 4.5 GHz podkręciłem swojego MSI GTX 1070 do taktowania 2076 MHz na rdzeniu oraz 4404 MHz na pamięci. Testy po OC w Valley Benchmark oraz 3DMark wypadły (chyba) dobrze, temp. nie przekroczyła 74 C i nie było żadnych rzeczy w stylu artefaktów czy innych anomali.
Punkty Osiągnięte w 3DMarku wyglądają tak:
15 246 IN Fire Strike (V1.1)
Graphics score 19 993
Graphics test 1 95.45 FPS
Graphics test 2 79.81 FPS
Physics score 9 208
Physics test 29.23 FPS
Combined score 8 484
Combined test 39.46 FPS
a w Valley Benchmark tak:
Unigine Valley Benchmark 1.0
FPS: 149.1
Score: 6237
Min FPS: 46.7
Max FPS: 223.2
I tutaj powoli przechodząc do sedna. Otóż 2076 MHz to było dla mnie mało, dlatego chciałem osiągnąć te 2.1GHz na rdzeniu nie ruszając wcześniej osiągnietych 4404MHz, bo wyższe wartości na pamięci powodowały już artefakty w Valley Benchu. Ustawiłem więc 2100/4404 i ruszyłem z benchem najpierw w Valley'u. Tutaj wynik był (również chyba) dużo lepszy, sugerując się punktami (score), bo aż:
Unigine Valley Benchmark 1.0
FPS: 157.9
Score: 6608
Min FPS: 49.2
Max FPS: 236.3
No i sedno. Odpalając Bencha FIRE STRIKE w 3DMarku, tak jak poprzednio, następuje crash szybko po rozpoczęciu testu, po czym pojawia się informacja, iż "SystemInfo data is incomplete. (Some of the data could not be parsed)", gdzie przy 2076MHz wszystko śmiga.
Jakieś sugestie, co może być tego powodem? Złe ustawienia OC czy może problem programu?
A tutaj screenshot z dokładnymi ustawieniami z MSI Afterburnera: https://ibb.co/hmZSVv
No i z góry dzięki za wszelaką pomoc, pozdrawiam ^_^
a tutaj cała specyfikacja PC:
MOBO: ASRock Z170 EXTREME4
CPU: Core i5-6600K 3.5GHz
GPU: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8GB GDDR5
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 2x8GB 3000MHz
PSU: EVGA SuperNOVA G2 550W