Skocz do zawartości

kerasasnox

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kerasasnox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputacja

  1. do zamkniecia , dostalem nowa karte. Na przyszlosc po konsultacji z prawnikiem....nigdy nie podawajcie takiego sposobu rozwiazania sprawy " zwrot pieniedzy lub wymiana towaru na nowy" Stwierdzenie "lub wymiana towaru na nowy " w naszym prawie...pozwala na nieograniczona ilosc napraw poniewaz naprawa jest tansza niz wydanie nowego towaru, zawsze nalezy pisac "zwrot pieniedzy" Moze komus sie przyda...
  2. W karcie wymienili juz procesor---padla po 4 dniach. Teraz informuja, ze wymienili pamieci i dogrzali procesor.... Kopara opada...oczywiscie nie chca wydac nowej karty ani pieniedzy... Z tego co poczytalem to taki zabieg dogrzewania dziala tymczasowo 1-3 miesiace i ogranicza żywotność karty. Wiecie jak z nimi teraz postępować ? trzeba brac prawnika ? ktoś miał podobną sytuacje ? Zapłaciłem 2500 tyś za karte w której wymieniono : procesor,pamieć i upieczono styki... Data: 2019-04-02 14:20:12 Odpowiedź ze sklepu Temat: RE : Dotyczy RMA nr 442781 Drogi Kliencie, Uprzejmie informujemy, iż producent naprawił towar tym razem po przez wymianę pamięci oraz dogrzanie procesora. Jest on w pełni sprawny i dnia wczorajszego wyjechał do naszej centrali. Po odbiorze niezwłocznie przekażemy go do państwa i mamy nadzieje, że zgłoszenie jeszcze w tym tygodniu zostanie zamknięte. Dziękuję za kontakt.
  3. Start zaplaciles 2500 tys zl...oddawaj im karte tylko z tyt.rekojmi. Karta ma dzialac to nie jest lizak za 1 zl poza tym twoja karta bedzie zdychac powoli zapewne az padnie do konca. Przeooralem juz calego redita, rozmawialem z ludzmi ktorym padly 3 karty pod rzad... U mnie zaczelo sie za kazdym razem od tego ze wywalilo Apexa do pulpitu i od tej pory wszystko zaczelo sie sypac... Tak to wygladalo po pierwszym trupie : https://imgur.com/a/SilbuHX Tak to wyglada po ich reballingu karty : https://imgur.com/a/fjGpJfv Co najlepsze MORELE usunelo wszystko negatywne komentarze pod tym modelem karty ;)
  4. werjsa Z ma lepsze wentylatory dokladnie TORX 3.0 w 2070 masz 2.0
  5. kerasasnox

    RTX 2080Ti / 2080 / 2070

    nie polecam Armora od MSI...pierwszy padl po 14 dniach artefakty itp po naprawie wymieniony procesor, karta padla po 4 dniach... Wiec musisz miec troche szczescia...bo na redicie jest zatrzesienie RMA do tych kart.
  6. Po 4 dniach dzialania karta znowu padla...nie kupujcie tego scierwa. Jesli komus to pomoze moja zostala wyprodukowana 1811(z numeru seryjnego) seria produkcji 602-v373 Teraz czekam tylko na zwrot pieniedzy bo karty ani nowej ani naprawianej nie przyjme. Najgorsze jest to, ze nie ma za bardzo w czym wybierac obecnie ( brak kart amd )
  7. Wlasnie podali odpowiedz....i w tym momencie powinienem isc dalej, poniewaz jest to znaczaca naprawa. W karcie padl procesor, to juz jest przeginka. Od: Wojciech Wiel....TL DOR#1 Data: 2019-03-14 14:39:28 Odpowiedź ze sklepu Temat: RE : Dotyczy RMA nr 431659 Drogi Kliencie, W produkcie zostały wymieniony procesor karty. Pozdrawiam, Wojciech Wie.... Specjalista ds. obsługi Reklamacji Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
  8. no dziwne, ze nie chcieli mi powiedziec co zostalo naprawione, a jest to moja wlasnosc i mam raczej prawo to wiedziec. Niestety mam przeczucie, ze w xkomie czy innym bedzie podobne traktowanie...
  9. niestety ma...walkowalem ten temat przed dluzszy czas nie chce mi sie przywolywac linkow. https://forumprawne.org/prawa-konsumenta/643958-naprawa-telefonu-bez-zgody-rekojmia.html
  10. Dlatego wiecej tam juz nic, nie kupie. Konto na morele skasowalem, przed tym wydrukowalem faktury gwarancje i niemilo ich pozegnalem.
  11. masz racje co do ponizszego i dlatego to mnie ostro wkurw... Miał prawo naprawić, ale powinien: 1. Poinformować Cię o tym. 2. Uzyskać Twoją zgodę na takie rozwiązanie. Jednak co do wymiany/naprawy nadal : "w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości "
  12. wybor wcale nie jest wiazacy dla sprzedawcy, poczytaj sobie. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
  13. zawsze lepiej korzystac z rekojmi a nie gwarancji producenta ! przysluguje Ci wiecej praw no i w przypadku kolejnej reklamacji nie maja wyjscia i musza sie zgodzic na twoje rozwiazanie. Nie maja prawa do wymiany karty naprawde, przeooralem caly internet rozmawialem z kolega ktory pracuje w dziale reklamacji jednej z duzych firm. Jesli ktos sie zna z pkt.technicznego na naprawach kart graficznych i moglby mi troche rozjasnic temat naprawy bede wdzieczny za info :)
  14. wiesz co, to byl typowy zgon...na forum nvidi taki problem wystapil u okolo 1200 osob... Po zainstalowaniu nowych sterow nagle karta oszalala, rozowe paski itd.Robilem DDU,nowy windows itd. Po odinstalowaniu sterownikow na bazowych windosowych wszystko dzialalo. Mam wrazenie, ze ta karta i tak zdechnie a najgorsze, ze na rynku obecnie nie ma alternatywy...1080 juz nie ma ;/ Aha...po wgraniu nowego,widowsa i sterownikow karta dzialala przez 10 min czasami nawet 50 min ale zawsze resecik,potem paseczki i tyle. Temperatury ma mega niskie zawsze cos okolo 50 albo ponizej, w spoczynku 27-30
  15. Zasilacz seasonic gold 550 w zgodnie z tym co sugeruje producent. Sprawdzalem pobor i caly zestaw dobija do 400 max. Reklamowalem z tyt.rekojmi i zaznaczylem wymiana na nowy albo zwrot towaru... Oni sami podjeli decyzje o naprawie, jednak rozmawialem z znajomym prawnikiem i jesli wada nie byla znaczaca i moga Ja naprawic to wcale nie musza Ci dawac nowej karty. Jednak teraz gdy juz zlozylem pierwsza reklamacje z tyt.rekojmi i ponownie cos sie stanie to juz nie maja wyboru i musza dac nowy towar. Wracajac do topiku...na czym polegaja takie naprawy karty ? karta miala artefakty itd i nagle wraca cala zdrowa ? i dlaczego nie jestem poinformowany co zostalo w karcie naprawione... ps.wczoraj po oc scanerze wszystko wyglada bardzo dobrze...dobija 1950 mhz jesli gra tego potrzebuje, no ale wczesniej tez wszystko bylo dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...